|

زمان لیست شدن بیبی دوج کوین در بایننس

کسب و کار زمان لیست شدن بیبی دوج کوین در بایننس

 

در سال‌های اخیر و پس از ظهور انواع میم‌کوین‌ها در دنیای کریپتوکارنسی، گزینه‌های متنوعی برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال جذاب به‌وجود آمد و سال 2021، سال عرضه بیبی دوج کوین بود. این رمزارز بر بستر بلاک‌چین بایننس به‌وجود آمد و در مدت زمان کمی به یک ارز دیجیتال مهم و ارزشمند تبدیل شد. با وجود شرایط سودمندی که اغلب میم‌کوین‌ها در سال‌های اخیر به‌دست آوردند، افراد زیادی نیز به دنبال کسب سود از بیبی دوج کوین هستند.

بیبی دوج کوین چیست؟

برای شناخت بیبی دوج کوین، ابتدا باید کمی با دوج کوین آشنا شویم. دوج کوین اولین میم‌کوین دنیا است که در سال 2013 دو مهندس نرم‌افزار و با هدف شوخی با ماهیت کریپتوکارنسی‌ها، آن را ساختند. این ارز دیجیتال، با نماد سگی از نژاد شیبا اینو به نام دوج کوین، به دنیا معرفی شد. پس از کسب توجه چهره‌های مشهور جهانی، دوج کوین توانست به یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتالی تبدیل شود. پس از آن بود که اولین فرزند این کریپتوکارنسی با نام بیبی دوج کوین، به دنیای ارزهای دیجیتالی قدم گذاشت.

در سال 2021، بیبی دوج کوین متولد شد که هدف اصلی و اولیه آن، کمک به سگ‌های بی‌پناه بود. ناگفته نماند که بیبی دوج کوین با هدف بهبود مشکلات ساختاری دوج کوین نیز وارد عمل شد و در حال حاضر، سرعت تراکنش‌ها، میزان امنیت شبکه و کارایی این رمزارز، بسیار بهتر از دوج کوین است. رکورد بیشترین کمک به خیریه‌های مرتبط به حیوانات و البته نرخ بازگشت سرمایه 3.500 درصدی، از ویژگی‌های اصلی این میم کوین هستند که به شهرت و محبوبیت هر چه بیشتر آن نیز کمک کرده است.

علت محبوبیت بیبی دوج

این نرخ بالای بازگشت سرمایه، باعث شد که خرید این رمزارز نیز محبوبیت زیادی داشته باشد و قیمت بیبی دوج کوین نیز بر همین اساس، افزایش بیابد. در حال حاضر، قیمت بیبی دوج کوین معادل 0.0000000009878 دلار است. اولین قیمت ثبت شده برای این ارز دیجیتال در ژوئن سال 2021 معادل 0.000000000175 بود. دو سال پیش و در ماه ژانویه سال 2022، قیمت بیبی دوج کوین به بالاترین میزان خود رسید و به عدد 0.000000006345 دلار دست پیدا کرد.

علت محبوبیت بیبی دوج

از آن‌جا که تعداد توکن‌های در گردش این رمزارز بسیار زیاد هستند، احتمال افزایش قیمت بسیار چشم‌گیر بیبی دوج کوین، کم است. با وجود این باید بدانید که بیبی دوج کوین یک رمزارز فوق ضد تورمی است که از سیاست‌های خاصی برای کاهش تعداد توکن‌های در گردش خود استفاده می‌کند. هر قدر که میزان خرید، فروش و البته هولدکردن توکن‌های بیبی دوج کوین بیشتر شود، میزان عرضه آن کمتر شده و در نتیجه، ارزش آن افزایش می‌یابد. توزیع نصف کارمزد تراکنش‌ها بین هولدرهای این رمزارز، یکی از راه‌های تشویق سرمایه‌گذاران به خرید و نگهداری از این ارز دیجیتال است.

سوزاندن توکن‌های بیبی دوج کوین به‌صورت ماهانه و خرید توکن‌های تامین نقدینگی، از دیگر روش‌هایی است که توسعه‌دهندگان این رمزارز، برای کاهش تعداد توکن‌های در گردش بیبی دوج کوین استفاده می‌کنند.

اهداف رمزارز بیبی دوج کوین

بیبی دوج کوین خود را به‌عنوان یک رمزارز کاملا جامعه‌محور معرفی کرده که بیش از هر چیز، اهداف خیریه‌ای را دنبال می‌کند. با این وجود، تلاش برای کاهش کارمزد تراکنش‌ها و فراهم‌کردن فضایی بسیار امن و سریع برای تریدکردن، نشان می‌دهد که این رمزارز قصد دارد که در آینده، یک ارز دیجیتال کاربردی نیز باشد.

اهداف رمزارز بیبی دوج کوین

در حال حاضر، کاربردهای بیبی دوج محدود هستند و تنها در برخی فروشگاه‌های آنلاین، به‌عنوان روشی برای خرید و فروش کالا، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به ماهیت این ارز دیجیتال که یک میم‌کوین است، هر قدر که میزان توجه جهانی به این ارز بیشتر شود، ارزش و اعتبار آن نیز بیشتر خواهد شد. نوسان شدید قیمت این رمزارز، تحلیل بیبی دوج کوین برای کارشناسان این حوزه را سخت‌تر کرده است. با وجود این، لیست شدن این ارز در برخی صرافی‌ها، باعث افزایش اعتبار و در نتیجه افزایش قیمت بیبی دوج کوین شد.

کدام صرافی‌ها بیبی دوج کوین را عرضه می‌کنند؟

بیبی دوج کوین کمی پس از عرضه در بازار، ابتدا در صرافی‌های غیرمتمرکز و پس از آن در برخی از صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال لیست شد. برخی از مهم‌ترین صرافی‌هایی که بیبی دوج کوین در آن‌ها عرضه شده است، شامل موارد زیر هستند:

  • Gate.io
  • Poloniex
  • OKEs
  • BitForex
  • Bitrue
  • DigiFinex
  • BabySwap
  • Xt.COM
  • LBank
  • PancakeSwap (V2)
  • CoinW
  • DODO BSC

لیست‌شدن بیبی دوج در بایننس

با وجود این‌که این ارز دیجیتال بر بستر بلاک‌چین بایننس ساخته شده است و با هر تراکنش انجام شده توسط این رمزارز، 5 درصد از سود به این شبکه ارجاع داده می‌شود، اما لیست‌شدن بیبی دوج در بایننس اتفاق نیفتاده است. یکی از سوالاتی که مدام راجع به این موضوع پرسیده می‌شود این است که آیا بیبی دوج کوین بالاخره در صرافی بایننس لیست خواهد شد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که صرافی بایننس درست مثل دیگر صرافی‌های بزرگ، مدام بازار را برای یافتن جدیدترین، بهترین و سودمندترین ارزهای دیجیتال بررسی می‌کند. پس از آن نیز در صورت اطمینان از سودآوربودن یک رمزارز، حتما آن را به لیست ارزهای عرضه شده خود، اضافه خواهد کرد. بنابراین هیچ‌گاه نمی‌توان پاسخی قاطع به این سوال داد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که بالاخره بایننس، چه زمانی برای عرضه یکی از جذاب‌ترین میم‌کوین‌های دنیا یعنی بیبی دوج کوین، اقدام می‌کند.

بیبی دوج کوین، وارث میراث دوج کوین همراه با مزایای اختصاصی

بیبی دوج کوین یکی از جدیدترین میم‌کوین‌های دنیا است که به هدف انجام کارهای خیریه و البته بهبود مشکلات موجود در دوج کوین، به بازار عرضه شد. این ارز دیجیتال، دارای کارمزد کمتر نسبت به دوج کوین بوده و سرعت انجام تراکنش‌ها در آن نیز بسیار بیشتر است. استفاده از سیاست‌های متنوع ضد تورمی برای افزایش ارزش و اعتبار خود، از دیگر مشخصه‌های اصلی این رمزارز هستند. قیمت بیبی دوج کوین در سال‌های اخیر و پس از لیست‌شدن در برخی از مشهورترین صرافی‌ها، به شکل قابل توجهی افزایش یافت. هر چند انتظار سرمایه‌گذاران و تریدرها برای لیست‌شدن بیبی دوج کوین در بایننس، همچنان ادامه دارد و همین موضوع، تحلیل بیبی دوج کوین و شرایط احتمالی آن در آینده را با اما و اگرهای فراوانی همراه می‌کند.

 

نویسنده: رپورتاژ
کدخبر: 336123

ارسال نظر