|
کدخبر: 314877

قیمت میگو | قیمت شاه میگو | فروشگاه

قیمت جدید میگو در بازار / این غذای دریایی بالای ۱ میلیون آب می خورد!

براساس رصد بازار، قیمت متوسط هر کیلوگرم میگوی تازه در مغازه‌های فروش محصولات پروتئینی در تهران بیش از ۶۰۰ هزار تومان است و این قیمت ممکن است تا ۷۰۰ هزار تومان هم رسیده باشد.

اقتصاد قیمت جدید میگو در بازار / این غذای دریایی بالای ۱ میلیون آب می خورد!

در میان محصولات آبزی، میگو به عنوان یکی از محصولات گران قیمت شناخته می‌شود و به دلیل این گرانی، مصرف آن در ایران کمتر است. بر اساس رصد بازار، قیمت میانگین هر کیلوگرم میگوی تازه در فروشگاه‌های محصولات پروتئینی در تهران بیش از ۶۰۰ هزار تومان است و این قیمت ممکن است تا ۷۰۰ هزار تومان هم برسد.

شاه‌میگو قیمت بالاتری نسبت به میگوی سایز ریز و متوسط دارد و هر کیلوی آن ۸۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم قیمت دارد.

قیمت محصولات دریایی از جمله میگو در میادین میوه و تره‌بار ارزان‌تر از مغازه‌های سطح شهر است. در حال حاضر، طبق نرخنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار، هر کیلو میگوی منجمد دریایی پلویی ۱۲۰ هزار تومان و دیگر انواع میگوی منجمد دریایی با توجه به سایز ۱۳۰ هزار تومان، ۲۴۰ هزار تومان و ۲۹۰ هزار تومان قیمت دارد. همچنین، هر کیلو میگوی پرورشی تازه ۲۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

در حال حاضر در مغازه‌های عرضه محصولات پروتئینی به طور میانگین هر کیلو میگوی پاک شده منجمد ۵۲۰ هزار تومان است. در جدول زیر، قیمت میگوی بسته‌بندی با برندهای مختلف آمده است.

جدول-قیمت

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها