|
کدخبر: 325459

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت استند رانندگی در بازار / فرمان بازی ۲۰ میلیون تومان!

در این گزارش قصد داریم به بررسی قیمت استند رانندگی و فرمان و پدال بازی بپردازیم.

اقتصاد قیمت استند رانندگی در بازار / فرمان بازی ۲۰ میلیون تومان!

علاقه مندان به بازی های رایانه ای برای خلق تجربیات فراموش نشدنی، تمایل زیادی به تهیه گجت ها و لوازم جانبی جدید و مهیج دارند. امروزه گجت های جدید و جذاب فراوانی تولید شده است که می تواند لذت انجام بازی را برای افراد مضاعف کند.

فرمان و پدال‌های بازی، به عنوان یکی از ابزارهای جانبی پرطرفدار در دنیای گیم، این پتانسیل را دارند تا تجربه‌ای بی‌نظیر در بازی‌های ماشین‌سواری و ریسینگ برای مخاطب به ارمغان بیاورند. این ابزارها اغلب به همراه دیگر لوازمی مانند دنده و پدال ها عرضه می‌شوند تا تجربه‌ای بیشتر به واقعیت نزدیک را برای کاربران فراهم کنند.

برای خرید این نوع گجت ها باید نهایت دقت و حساسیت را به خرج تا داد تا یک خرید رضایت بخش داشته باشید. در ادامه به بررسی و تحلیل برخی از این موارد اشاره می پردازیم.

در وهله نخست اطمینان حاصل کنید که فرمان و پدال بازی شما با پلتفرم بازی‌تان نظیر کامپیوتر و کنسول بازی (مثل پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس) سازگاری داشته باشد. همچنین، نسبت به کیفیت ساخت فرمان و پدال حساسیت داشته باشید. مواد با کیفیت و مقاوم، دسته و دسته‌بندی صحیح دکمه‌ها، حسگرهای دقیق و کیفیتِ ساخت استند رانندگی از جنبه‌هایی است که باید بررسی شوند.

فرمان و پدال بازی باید قابلیت تنظیم پارامترهای مختلف مانند حساسیت، زاویه چرخش و قدرت بازگشت را دارا باشد. این قابلیت‌ها به شما امکان می‌دهند تا تجربه بازی را بر اساس ترجیحات شخصی خود بهینه کنید.

قبل از خرید، نظرات کاربران و بررسی‌ها درباره فرمان و پدال بازی مورد نظرتان را جویا شوید. این نظرات می‌تواند به شما در انتخاب صحیح کمک کنند؛ بنابراین استفاده از تجربیات دیگران را از یاد نبرید.

قیمت فرمان و پدال بازی و استند رانندگی را با سایر گزینه‌ها مقایسه کنید و از توجه به کیفیت و ویژگی‌های ارائه شده، غافل نشوید. با مراعات این نکات، شما می‌توانید فرمان و پدال بازی و استند رانندگی مناسب برای تجربه بهتر واقعیت مجازی در بازی‌های ماشین‌سواری انتخاب کنید.

در جدول زیر می توانید قیمت استند رانندگی و همچنین قیمت فرمان و پدال بازی را مشاهده کنید.

کالا قیمت(تومان)
 گجت دسته فرمان بازی پی ایکس ان مدل V۱۰
۱۹,۵۹۲,۵۰۰
گجت دسته فرمان بازی پی ایکس ان مدل V۹۹ ۱۸,۹۹۰,۰۰۰
گجت دسته فرمان بازی پی ایکس ان مدل V۹ ۱۲,۹۴۸,۹۰۰
 استند رانندگی VRS Racing Simulator ۶,۲۲۰,۰۰۰

استند رانندگی VRS Racing Simulator Stand

۵٫۵۳۹٫۰۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها