|
کدخبر: 326373 امیرمحمد درویش

اختصاصی گسترش نیوز؛

هزینه راه اندازی یک شغل پر سود / نیاز بازار شناخته شد

راه اندازی یک کسب و کار علاوه بر تامین سرمایه، نیازمند آن است که بدانیم بازار به چه چیزی نیاز دارد.

اقتصاد هزینه راه اندازی یک شغل پر سود / نیاز بازار شناخته شد

این روزها باتوجه به شرایط اقتصادی و کمبود کسب و کار، راه اندازی کسب و کار های کوچک که سود بالایی دارند قوت گرفته و بسیاری از افراد به فکر راه اندازی تولیدی های کوچک با بازدهی بالا افتاده اند. البته که در کشور ما قبل از آنکه ما به فکر راه اندازی شغل مورد نظر باشیم، دیگران نیز آن را انجام داده و به بازدهی بالا رسیده اند. البته فکر کردن و برنامه ریزی برای آنچه که نیاز بازار است، از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. ابتدا باید نیاز سنجی صورت گیرد تا متوجه شد که بازار چه می خواهد تا بتوان متناسب با آن تامین سرمایه کرده و کسب و کار را راه اندازی کرد. البته اگر این اقدام به صورت گروهی انجام می شود، می توان روی بالا رفتن راندمان و همچنین فراهم شدن شرایط بیشتر امیدوار بود.

پیچ و مهره۲

یکی از لوازمی که در هر خانه وجود آن نیاز خواهد شد، پیچ و مهره است. باید بدانیم که تولید پیچ و مهره را بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها انجام می دهند اما اگر بتوان، مکانی کوچک فراهم کرد که اجاره آن کم باشد، می توان در ارائه تخفیف های مناسب در فروش عمده، کمی رقیب را کنار زد. داشتن رقیب در هرکار و حرفه ای وجود دارد و باید دانست که ارائه تخفیف و کیفیت مناسب می تواند کمک بزرگی برای کنار زدن آن ها باشد.

برای تولید پیچ و مهره، روش های گوناگونی وجود دارد که در این گزارش به تعدادی از آن ها پرداخته ایم. یکی از متداول ترین روش های ساخت پیچ، ریخته گری است. در این روش، قالب پیچ از قبل مشخص می شود و در حفره هی موجود در دستگاه ریخته گیری آماده می شود. سپس مایع موجود داخل قالب ریخته می شود. بعد از آنکه پیچ، فرم خود را گرفت، عملیات سرد کردن و خارج کردن قطعه از دستگاه آغاز می شود. روش ریخته گری برای پیچ هایی استفاده می شود که ابعاد کوچکی دارند. دستگاه های ریخته گری، قیمت متفاوتی دارند و می توان هرکدام که مورد نیاز است خریداری شود.

 

دستگاه ریخته گری

قیمت

کوره ذوب ریخته گری

۳۴،۰۰۰،۰۰۰

دستگاه ریخته گری ۲ لیتری

۹۶،۹۰۰،۰۰۰

دستگاه ریخته گری ۵ کیلو وات

۲۸۰،۰۰۰،۰۰۰

کوره ذوب ریخته گری بزرگ

۵۱،۴۹۰،۰۰۰

 

پیچ و مهره۳

متناسب با تولیدی خود می توانید یکی از این مدل های دستگاه ریخته گری را تهیه کنید. می توانید برای شروع کار خود، ارزان ترین مدل را انتخاب کنید و زمانی که کار شما وسعت گرفت، اقدام به خرید دستگاه بزرگ تر کنید.

تولید پیچ و مهره به وسیله تراشکاری

تولید پیچ و مهره با روش تراشکاری و ماشینکاری، یکی دیگر از روش های تولید است که البته گفته می شود که قیمت این مدل تولید بسیار بالا بوده و دقت کمی هم دارد. برای این کار نیاز است تا شما یک دستگاه تراشکاری داشته باشید تا بتوانید فعالیت خود را آغاز کنید. می توان به دستگاه های دسته دوم روی آورد تا برای شروع، نخواهید هزینه بالایی کنید. معمولا پیچ و مهره های ساخته شده در روش تراش کاری به دلیل پارگی الیاف، استحکام مکانیکی پایینی دارند. این دستگاه ها از ۲ میلیون تومان تا ۱۴۵ میلیون تومان در بازار فروخته می شوند.

 

دستگاه فرز تراش

قیمت

دستگاه چندکاره فرز تراش

شروع قیمت از ۷۰۰،۰۰۰

دستگاه فرز ۵۵۰ وات

۱۴۵،۰۰۰،۰۰۰

دستگاه فرز ۲۰ ولت

۲،۴۳۸،۰۰۰

دستگاه فرز رو میزی

۴،۱۵۵،۰۰۰

دستگاه فرز رو میزی ۲ کاره

۳،۵۲۷،۰۰۰

 

 

مدل های دیگری نیز برای ساخت پیچ مهره وجود دارد که مهم ترین آن ها را ذکر کردیم. باید بدانید که یکی از مواد اولیه مهم برای تولید پیچ و مهره فولاد است. فولاد در بازار قیمت های متفاوتی دارد و می توانید با جست و جو، کم ترین قیمت را پیدا کرد. یادتان باشد که برای کنار رزدن رقیب باید با کم ترین هزینه تولید با کیفیت داشته باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها