|
کدخبر: 326081

تا ۲۰ میلیون این گوشی های شیائومی را بخرید

اگر بودجه ۲۰ میلیونی را برای خرید گوشی کنار گذاشته‌اید، راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان به شما کمک می‌کند که مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

اقتصاد تا ۲۰ میلیون این گوشی های شیائومی را بخرید

در این گزارش قصد داریم شما را با قیمت گوشی های شیائومی در بازار آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

شمایی که این مقاله را می‌خوانید، احتمالا نمی‌خواهید برای خرید بهترین گوشی های ۲۰۲۴ و گران‌قیمت هزینه کنید، اما یک گوشی شیائومی رده‌بالا و مناسب لازم دارید. با ما همراه شوید تا به شما بگوییم کدام گوشی های شیائومی در حد ۲۰ میلیون تومان ارزش خرید دارند.

برخی از گوشی‌هایی که در این فهرست به آنها اشاره می‌کنیم، جزء بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۴ هستند و می‌توانند بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۴ را به چالش بکشند. شما همچنین می‌توانید گوشی مورد نظر خود را از لیست بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون، بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون، بهترین گوشی های شیائومی تا ۳۰ میلیون و بهترین گوشی های سامسونگ تا ۳۰ میلیون هم پیدا کنید. اما اگر برند شیائومی و زیرمجموعه‌های آن را انتخاب کرده‌اید، این راهنمای خرید برای شماست.

پوکو X۶ Pro

بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان

بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان

    نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ AMOLED، رزولوشن ۲۷۱۲×۱۲۲۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

    تراشه: مدیاتک دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا (۴ نانومتر)

    رم: ۸ و ۱۲ گیگابایت

    حافظه ذخیره‌سازی: ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت

    دوربین: ۶۴ مگاپیکسل واید + ۸ مگاپیکسل اولترا واید + ۲ مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل

    باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، توان شارژ ۶۷ وات

    محدوده قیمت در زمان نگارش این مقاله: از ۱۶,۸۹۹,۰۰۰ تا ۱۷,۴۹۹,۰۰۰ تومان

اگر می‌خواهید یکی از جدیدترین گوشی های شیائومی را داشته باشید، پوکو ایکس ۶ پرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ژانویه ۲۰۲۴ معرفی شده و از بهترین گوشی های پوکو ۲۰۲۴ به حساب می‌آید. در این گوشی ۲۰ میلیونی شیائومی از نمایشگر AMOLED با وضوح ۲۷۱۲×۱۲۲۰ پیکسل استفاده شده که قابلیت‌های دالبی ویژن و +HDR۱۰ را ارائه می‌دهد. روشنایی بالای نمایشگر (۱۸۰۰ نیت) هم دلیلی دیگری است که ارزش خرید این اسمارت‌فون را بالا می‌برد.

پوکو ایکس ۶ پرو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت برخوردار شده که با حداکثر توان ۶۷ وات شارژ می‌شود. بررسی‌ها نشان داده که باتری گوشی ۲۰ میلیونی پوکو در مدت زمان ۴۸ دقیقه فول شارژ می‌شود.

پنل پشتی پوکو X۶ پرو میزبان دوربین اصلی ۶۴، لنز اولترا واید ۸ و لنز ماکروی ۲ مگاپیکسل است. این گوشی هوشمند به شما اجازه می‌دهد که ویدیوهای ۴K را با سرعت ۲۴ و ۳۰ فریم در ثانیه و ویدیوهای ۱۰۸۰ پیکسل را با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کنید. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند و توانایی ضبط ویدیوهای ۱۰۸۰ پیکسل را با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم‌ در ثانیه دارد.

پوکو ایکس ۶ پرو به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مجهز شده که همراه با رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، وظیفه پردازش گوشی را بر عهده دارند. این نسخه از تراشه دایمنسیتی، جزء قدرتمندترین چیپست‌ها است و عملکرد پردازشی رده‌بالایی را به نمایش می‌گذارد. این سیستم پردازشی باعث شده تا پوکو X۶ پرو از بهترین گوشی های گیمینگ ۲۰۲۴ باشد.

پوکو X۶ پرو به‌خاطر ویژگی‌ها و عملکردش خوبش در دنیای واقعی، از بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان به شمار می‌رود؛ از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به نمایشگر عالی با وضوح و روشنایی خوب، سرعت شارژ بالا، ویژگی‌های جدید در سیستم‌عامل HyperOS، عملکرد پردازنده و تنظیمات دوربین خوب برای عکاسی اشاره کرد.

این گوشی با استاندارد IP۵۴ ساخته شده که از مقاومت دستگاه در برابر نفوذ گروغبار و پاشش آب خبر می‌دهد؛ اما بهتر بود که گواهی آن از نوع IP۶۸ باشد. همچنین، عملکرد لرزشگیر دوربین هم در زمان فیلمبرداری چندان خوب نیست.

پوکو F۵

بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان

    نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ AMOLED، رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

    تراشه: اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ (۴ نانومتر)

    رم: ۸ و ۱۲ گیگابایت

    حافظه: ۲۵۶ گیگابایت

    دوربین: ۶۴ مگاپیکسل واید + ۸ مگاپیکسل اولترا واید + ۲ مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل

    باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، توان شارژ ۶۷ وات

    محدوده قیمت در زمان نگارش این مقاله: از ۱۷,۲۴۰,۰۰۰ تا ۱۸,۲۸۰,۰۰۰ تومان

پوکو F۵ از بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۴ است و نسخه‌ای ری‌برند شده از ردمی نوت ۱۲ توربو محسوب می‌شود. این گوشی در حد ۲۰ میلیون شیائومی از چند جهت نسبت به نسل قبلی خود (پوکو F۴) بهینه‌سازی شده، اما با همان قیمت عرضه می‌شود.

پوکو یکی از قدرتمندترین تراشه‌های میان رده، یعنی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ را برای F۵ استفاده کرده که نسبت به اسنپدراگون ۷۷۸G، عملکرد پردازشی قوی‌تری دارد. این گوشی زیر ۲۰ میلیونی شیائومی از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد و سرعت بالایی دارد. روشنایی نمایشگر در حالت peak به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد که برابر با پوکو F۵ Pro است؛ اما رزولوشن کمتری نسبت به نسخه پرو دارد.

پوکو F۵ انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که در حالت معمولی تا ۲۱ ساعت شارژدهی دارد. این باتری با توان ۶۷ وات و در مدت ۴۷ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

با خرید این گوشی شیائومی ۲۰ میلیون تومانی، از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیسل برخوردار می‌شوید که از PDAF و OIS پشتیبانی می‌کند و قابلیت ضبط ویدیوهای ۴K را دارد. تنظیمات دوربین پشتی پوکو F۵ با لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسل و ماکروی ۲ مگاپیکسل تکمیل می‌شود. برای عکاسی سلفی هم به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دسترسی خواهید داشت.

شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس

بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان

بهترین گوشی های شیائومی در حد ۲۰ میلیون تومان

    نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ AMOLED، رزولوشن ۲۷۱۲×۱۲۲۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

    پردازنده: مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا (۴ نانومتر)

    رم: ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت

    حافظه داخلی: ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت

    دوربین: ۲۰۰ مگاپیکسل واید + ۸ مگاپیکسل اولترا واید + ۲ مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل

    باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، توان شارژ ۱۲۰ وات

    محدوده قیمت در زمان نگارش این مقاله: از ۱۷,۸۰۰,۰۰۰ تا ۲۲,۷۳۰,۰۰۰ تومان

شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس هم از بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان است که از تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا قدرت می‌گیرد. این تراشه میان‌رده، از بهترین‌ها در کلاش خودش است و عملکرد قدرتمند و پرسرعتی را ارائه می‌کند.

این گوشی شیائومی ۲۰ میلیونی را می‌توان در نسخه‌های رم و حافظه ۲۵۶/۸، ۲۵۶/۱۲، ۵۱۲/۸، ۵۱۲/۱۲ و ۵۱۲/۱۶ گیگابایت خریداری کرد. در این گوشی از رم LPDDR۵ و حافظه UFS ۳.۱ استفاده شده که ارزش خرید آن را بالا می‌برند. این رم و حافظه در ترکیب با دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا و پردازنده گرافیکی Mali-G۶۱۰ MC۴، سیستم پردازشی خوبی را تشکیل داده‌اند که برای اجرای برنامه‌های روزانه و حتی نرم‌افزارهای سنگین هم مناسب است.

پنل نمایشگر AMOLED با قابلیت نمایش ۶۸ میلیارد رنگ و وضوح ۲۷۱۲×۱۲۲۰ پیکسل، از دیگر ویژگی‌هایی هستند که ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را در لیست راهنمای خرید گوشی شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان قرار می‌دهند. این نمایشگر از فناوری محافظت از چشم نیز برخوردار شده تا هنگام استفاده طولانی مدت، فشاری به چشم‌ها وارد نشود.

گوشی ۲۰ میلیونی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های زیبا استفاده می‌کند که جذب نور بالایی دارد. این گوشی همچنین از دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسل، لنز ۲ مگاپیکسل ماکرو و دوربین ۱۶ مگاپیکسل سلفی بهره می‌برد.

وظیفه‌ی تامین انرژی در این موبایل هوشمند برعهده‌ی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که در حالت استفاده معمولی می‌تواند تا ۱۹ ساعت روشن بماند. توان شارژ ۱۲۰ وات نیز قادر است تا باتری ۵۰۰۰ را در مدت ۲۵ دقیقه فول شارژ کند.

ردمی نوت ۱۳ پرو

بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان

    نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ AMOLED، رزولوشن ۲۷۱۲×۱۲۲۰، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

    پردازنده: اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ (۴ نانومتر)

    رم: ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت

    حافظه داخلی: ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت

    دوربین: ۲۰۰ مگاپیکسل واید + ۸ مگاپیکسل اولترا واید +‌ ۲ مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل

    باتری: ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت، توان شارژ ۶۷ وات

    محدوده قیمت در زمان نگارش این مقاله: از ۱۳,۰۳۰,۰۰۰ تا ۱۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو از تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ برخوردار شده که عملکرد آن برای یک گوشی ۲۰ میلیون تومانی فوق‌العاده است. این گوشی یک میان رده خوب از برند شیائومی است و به سختی می‌توان اشکال خاصی به آن وارد کرد.

نمایشگری که در این موبایل ۲۰ میلیون تومنی شیائومی استفاده شده، از نوع AMOLED بوده که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند و توانایی نمایش ۶۸ میلیارد رنگ را دارد. حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت هم تضمین می‌کند که در محیط‌های روشن، مخصوصا زیر نور آفتاب به‌راحتی بتوانید با گوشی کار کنید. یک لایه گوریلا گلس ویکتوس هم روی پنل نمایشگر قرار گرفته تا دستگاه مقاومت بالایی دربرابر خط و خش و سقوط داشته باشد.

ویژگی دیگری که ردمی نوت ۱۳ پرو را به یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان تبدیل کرده، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی است که قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز چند جهته و لرزشگیر اپتیکال تصویر را ارائه می‌کند. این دوربین در شرایط نوری مختلف می‌تواند عکس‌های خوبی بگیرد. یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسل، ماکروی ۲ مگاپیکسل و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم تنظیمات دوربین ردمی نوت ۱۳ پرو را تکمیل می‌کنند؛ اما عملکرد آنها به‌ خوبیِ دوربین اصلی نیست.

سرعت شارژ هم در این گوشی شیائومی ۲۰ میلیون تومانی بالاست؛ اما شارژدهی باتری می‌توانست بهتر از این باشد. به‌طور کلی می‌توان گفت که ردمی نوت ۱۳ پرو به‌خاطر طراحی زیبا و مقاوم، نمایشگر ۱۲۰ هرتز با حاشیه‌های باریگ، فست شارژ، عملکرد سیستم پردازشی و دوربین اصلی خوب می‌تواند در لیست راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان قرار بگیرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها