|
کدخبر: 326197

شایعات عجیب درباره آیفون ۱۷ / آمریکایی ها قصد غافلگیری دارند!

اگرچه تا عرضه آیفون ۱۶ هنوز زمان زیادی باقی است، اما شایعاتی درباره سری آیفون ۱۷ که قرار است در پاییز سال آینده عرضه شود، منتشر شده است.

اقتصاد شایعات عجیب درباره آیفون ۱۷ / آمریکایی ها قصد غافلگیری دارند!

به گفته اخبار غیررسمی، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، مدل اسلیم آیفون ۱۷ قرار است به عنوان جایگزین نسخه پلاس این سری عرضه شود. جف پو، یکی از تحلیل‌گران شرکت مشاوره‌ای Haitong International Securities، به این خبر اشاره کرده و بیان کرده است که آیفون ۱۷ با طراحی تازه و با نام Dynamic Island (داینامیک آیسلند) به اندازه کوچکتری نسبت به مدل‌های قبلی عرضه خواهد شد.

مدل اسلیم آیفون ۱۷ جای نسخه پلاس را می‌گیرد

آنطور که که این تحلیل‌گر گفته، مدل استاندارد آیفون ۱۷ صفحه نمایشی ۶.۱ اینچی خواهد داشت در حالی که مدل پرو و پرومکس این مجموعه به ترتیب از پنل ۶.۳ و ۶.۹ اینچی بهره خواهند برد. نکته جالبی که پو در این گزارش به آن اشاره کرده این است که دیگر آیفون ۱۷ پلاسی وجود نخواهد داشت و به جای آن آیفون ۱۷ اسلیم با صفحه نمایش ۶.۶ تولید خواهد شد.

در واقع می‌توان اینطور تعبیر کرد که مدل اسلیم سری آیفون ۱۷ باریک‌ترین طراحی را در بین ۴ هم گروهی‌اش خواهد داشت. همچنین پو ادعا می‌کند که مدل‌های استاندارد، اسلیم و پرو با قابی از جنس آلمینیوم ساخته خواهند شد در حالی که مدل پرومکس جنسی تیتانیومی دارد.

آیفون-17

همین منبع ادعا می‌کند که iPhone ۱۷ و iPhone ۱۷ Slim با چیپ A۱۸ ، A۱۹ و ۸GB RAM عرضه خواهند شد، در حالی که Pro و Pro Max از چیپ A۱۹ Pro و ۱۲GB RAM استفاده خواهند کرد..

گفته می‌شود که تمام چهار مدل iPhone ۱۷ دارای دوربین جلویی با رزولوشن ۲۴ مگاپیکسل هستند، که این مقدار با ۱۲ مگاپیکسل که در حال حاضر استفاده می‌شود مقایسه می‌شود.

طبق شایعه‌ها Dynamic Island در آیفون پرومکس کمی باریکتر از دیگر مدل‌ها خواهد بود. در حالی که مدل‌های دیگر باید با طراحی فعلی این ویژگی را داشته باشند. به همین جهت احتمالا نمونه پرومکس این خانواده به ویژگی‌های منحصربفردی مجهز خواهد بود که آن را به یک مدل فوق پریمیوم تبدیل می‌کند.

این جزیره Dynamic کوچک‌ از طریق یک فناوری “متالنز” جدید قابل انجام خواهد شد که به اپل کمک می‌کند اندازه سنسور Face ID را به شدت کاهش دهد.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها