|
کدخبر: 326207 هادی خرسند

اختصاصی گسترش نیوز ؛

قیمت بیت کوین و اتریوم در بازار اعلام شد / این ارز دیجیتال همه را خوشحال کرد

در بازار ارز دیجیتال امروز رمز ارز سولانا با ۳ درصد افزایش قیمت بهترین عملکرد را ثبت کرد اما بیت کوین و اتریوم هنوز در مدار نزول به سر می برند.پیش بینی می شود بعد از رویداد هاوینگ قیمت هاروند صعودی به خود بگیرند.

اقتصاد قیمت بیت کوین و اتریوم در بازار اعلام شد / این ارز دیجیتال همه را خوشحال کرد

امروز بیت کوین با نرخ ۶۳,۵۷۶ هزار دلار (۳,۹۱۳,۶۲۶,۳۱۰تومان) معامله می‌شود و بازار نسبت به روز گذشته با  روند کاهشی روبرو بوده است. هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۲۵۲,۱۳۴,۴۱۱,۳۳۸دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ‍۳۰,۴۷۳,۵۴۶,۲۶۱ دلار بود. در حال‌ حاضر بیت کوین اندکی روند نزولی به خود گرفته است.  پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده روند بازار رمزارزها تغییر کند.

سولانا بازار را نجات داد

در بازار ارز دیجیتال امروز رمز ارز سولانا بیشترین افزایش قیمت را برای خود ثبت کرد.  رمز ارز سولانا با نرخ ۱۵۵.۱۸ هزار دلار (۹,۵۱۹,۶۰۳ تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۱,۲۵۲,۱۳۴,۴۱۱,۳۳۸دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال۳۰,۴۷۳,۵۴۶,۲۶۱دلار بود.

رمز-ارز

چه خبر از بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته

اگر نگاهی به مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعته گذشته بازار ارزهای دیجیتال داشته باشیم، با اخبار مهمی رو به رو خواهیم شد که در ادامه به صورت تیتروار به این اخبار می‌پردازیم.

با این ارز دیجیتال وام بگیرید / تسهیلات به روش رمز ارزی

شبکه سلسیوس (Celsius Network) با ارز دیجیتال سل (CEL)، یک پلتفرم وام‌دهی است که تحت نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) فعالیت می‌کند. این استارتاپ به کاربران امکان می‌دهد که با سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال، سود دریافت کرده یا با وثیقه‌گذاری ارزهای دیجیتال، وام‌هایی را از بلاک چین اتریوم دریافت نمایند.

از این ارزهای دیجیتال به عنوان مهریه استفاده نکنید / قانون چه می گوید ؟

رمزارزها یا پول‌های دیجیتال فاقد اعتبار قانونی هستند و قابل توقیف نیستند. بنابراین، استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت مهریه در ایران در حال حاضر قانونی نیست و می‌تواند منجر به مشکلات حقوقی و مالی شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها