|
کدخبر: 325518

تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد در ایران

در کشور‌های خارجی، با راحتی بیشتری می‌توان ارز دیجیتال را به پول نقد تبدیل کرد؛ اما با توجه به محدودیت‌هایی که در کشور ما وجود دارد، تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد در ایران سخت‌تر است.

فناوری تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد در ایران

 

در کشور‌های خارجی، با راحتی بیشتری می‌توان ارز دیجیتال را به پول نقد تبدیل کرد؛ اما با توجه به محدودیت‌هایی که در کشور ما وجود دارد، تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد در ایران سخت‌تر است. اما با وجود این شرایط، دریافت خدمات از صرافی ارز دیجیتال می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در ادامه این مقاله با کارشناسان حامی پرداخت، همراه ما باشید تا هر آنچه که لازم است در این زمینه بدانید را خدمت شما ارائه کنیم.

تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد از طریق صرافی ارز دیجیتال

افراد بسیاری از ما می‌پرسند که چطور ارز دیجیتال خود را به دارایی نقدی تبدیل کنیم؟ بهترین جواب به این سوال استفاده از خدمات صرافی ارز دیجیتال می‌باشد. این نوع مبادلات مربوط به حوزه کاری صرافی ارز دیجیتال می‌شود. اما در این زمینه دو نوع صرافی ارز دیجیتال داخلی و صرافی ارز دیجیتال خارجی خدمات ارائه می‌کنند که بهتر است در مورد جزئیات ارائه خدمات توسط این صرافی‌ها، مواردی را بدانید.

اول اینکه با توجه به وجود تحریم‌ها، امکان مبادلات مالی برای کاربران ایرانی تنها در صورتی وجود دارد که حساب ارزی داشته باشند. حتی در چنین شرایطی نیز ممکن است باز هم شهروندان ایرانی در برخی صرافی‌های خارجی با مشکل مواجه شوند چرا که بسیاری از تریدر‌های ایرانی هم اکنون با این مشکل مواجه هستند. همچنین کارمزد مبادلات در این سایت‌ها نیز اکثرا بیشتر از صرافی‌های داخلی می‌باشد.

برای اینکه چنین مشکلاتی برای شما پیش نیاید توصیه می‌کنیم از صرافی ارز دیجیتال داخلی برای تبدیل ارزدیجیتال به پول نقد کمک بگیرید. اما اگر بخشی از دارایی شما در یک صرافی ارز دیجیتال خارجی باشد، می‌توانید آن را به تتر تبدیل کنید و به صرافی داخلی انتقال دهید. البته کارمزد این کار در مقایسه با مبادلات داخلی بیشتر است اما توجیه مالی آن باعث می‌شود، بتوان از این روش برای انجام مبادلات بهره گرفت.

تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد

دیگر روش‌های تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد

در ایران همانطور که اشاره شد بهترین روش تبدیل ارز دیجیتال به نقدینگی، استفاده از خدمات صرافی ارزدیجیتال داخلی می‌باشد. اما اگر به هر دلیل این امکان برای شما وجود ندارد، روش‌های دیگری نیز برای این مبادلات وجود دارند که در این بین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تبدیل ارز دیجیتال به ارز فیات از طریق صرافی فیزیکی

برخی از صرافی‌های کشور، خدماتی را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند که قادر باشند از طریق این خدمات نسبت به تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد اقدام کنند. مزیت این روش این است که شما در لحظه می‌توانید ارز دیجیتال خود را بفروشید و در ازای آن اسکناس دریافت کنید. اما در این بین، از معایب این روش می‌توان به کارمزد بالای ارائه خدمات توسط صرافی‌های فیزیکی اشاره کرد. همچنین تبدیل ارز دیجیتال در این صرافی‌ها سقف مجاز دارد و اگر مقدار سرمایه شما زیاد باشد، باید از چند صرافی مختلف مبادلات را پیگیری کنید تا تمام موجودی کیف‌ پول دیجیتال خود را با ارزهای فیات مبادله کنید.

فروش ارز دیجیتال به واسطه‌ها

یکی دیگر از روش‌هایی که برای مبادلات ارز دیجیتال با پول نقد مثل تبدیل تتر به دلار وجود دارد، فروش رمز ارزها به واسطه‌ها است. این افراد با قیمت پایین‌تر دارایی شما را خریداری می‌کنند و در ادامه آن را با قیمت بیشتری به فرد دیگری می‌فروشند و بدین ترتیب از طریق واسطه‌گری درآمد کسب می‌کنند. این روش به دلیل وجود کلاهبرداران زیادی که به واسطه‌گری در این حوزه می‌پردازند و همچنین کم کردن ارزش دارایی‌های شما، خیلی روش منطقی به شمار نمی‌رود اما تحت شرایطی می‌تواند کار شما را راه بیاندازد.

تبدیل تتر به دلار به صورت غیر مستقیم از طریق طلا

در برخی از طلافروشی‌های کشور، این امکان وجود دارد که خریدار می‌تواند ارزش مالی طلا را از طریق ارزهای دیجیتال مثل تتر بپردازد. بنابراین شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را به طلافروشی بدهید و از آنها طلا دریافت کنید. در ادامه با فروش طلا امکان دسترسی به پول نقد برای شما وجود خواهد داشت. اما این روش نیز هزینه زیادی را در زمینه پرداخت کارمزد طلا روی دست شما خواهد گذاشت.

صرافی ارز دیجیتال

نکات تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد

اگر قصد فروش تتر و تبدیل آن به دلار یا سایر ارزهای نقدی را دارید، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • حتما فروش تتر را از طریق مرکزی انجام دهید که از اعتبار کافی برخوردار باشد. بی توجهی به این موضوع می‌تواند شما در معرض کلاهبرداری افراد سودجو قرار دهد و سرمایه خود را در یک لحظه از دست بدهید.
  • اگر این امکان برای شما وجود دارد، تمام تترهای خود را با دلار یا اسکناس‌های دیگر مبادله نکنید و سعی کنید درصدی از سرمایه خود را در بازار کریپتو نگه دارید.
  • از طریق دریافت مشاوره از کارشناسان متخصص بازار کریپتو کارنسی، سعی کنید بهترین زمان را برای تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد انتخاب کنید تا میزان سود شما افزایش پیدا کند.
  • اگر مجبور شدید نقدینگی به دست آمده را به صورت فیزیکی منتقل کنید، حتما از قبل پیش بینی‌های امنیتی را انجام بدهید تا مورد هدف سارقان قرار نگیرید.
  • مواظب باشید که کلاهبرداران، در ازای ارزش تتر‌های شما، اسکناس جعلی در اختیارتان قرار ندهند.
  • پیش از فروش ارز دیجیتال، از کارشناسان این حوزه مشورت بگیرید تا بهترین ارز نقدی را برای خرید انتخاب کنید. معمولا دلار نسبت به سایر موارد پیشنهاد بهتری است اما بررسی گزینه‌های دیگر، خالی از لطف نمی‌باشد.
  • برای تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد اصلا عجله نکنید. شتاب زدگی می‌تواند باعث شود شما تصمیم اشتباه بگیرید و متضرر شوید.

سخن پایانی

با مطالعه این مقاله، اهمیت دریافت خدمات از یک مرکز معتبر را در زمینه تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد بیان کردیم. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، بهترین روش برای انجام مبادلات در این زمینه، بهره گرفتن از خدمات یک صرافی ارز دیجیتال داخلی است که از اعتبار بالایی برخوردار باشد. ضمن اینکه به منظور کاهش هزینه های شما، کارمزد کمتری را نیز دریافت کند.

ما در مجموعه حامی پرداخت با ارائه خدمات مختلفی مثل تبدیل تتر به دلار در کنار شما هستیم. یکی از مهم ترین مزایای دریافت خدمات از صرافی ارزدیجیتال حامی پرداخت این است که کمترین میزان کارمزد برای مبادلات وجود دارد و این موضوع هرینه‌های شما را در این زمینه به حداقل خواهند رساند.

برای تبدیل آسان و ایمن ارز دیجیتال به پول نقد با کمترین کارمزد ممکن، بهره گیری از خدمات حامی پرداخت بهترین انتخاب خواهد بود. درصورتی که پیش از تصمیم‌گیری نیاز دارید در این زمینه از افراد آگاه و متخصص در این حوزه، مشاوره دریافت کنید، از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان حامی پرداخت در ارتباط باشید و پاسخ سوالات ود را دریافت کنید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها