|
کدخبر: 86563

کرونا مدارس کدام استان‌ها را تعطیل کرد؟

به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس و اهتمام به سلامتی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده ها و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی تمامی مدارس دوره های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان‌های همدان، گلستان، گیلان و قروبن در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شد.

گسترش نیوز - خطر گسترش کرونا مدارس برخی از استان‌ها را تعطیل کرد که در ادامه اسامی و جزئیات آن‌ها آورده می‌شود:

Tatili.jpg

مدارس همدان ۲ روز تعطیل شد

همدان رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی استان طی دو روز آینده خبر داد.

محمد سهرابی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس و اهتمام به سلامتی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان همدان در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام می‌شوند.

تعطیلی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه و دوشنبه

قزوین آموزش و پرورش استان قزوین برای جلوگیری از شیوع کرونا مدارس استان را در روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل اعلام کرد.

باتوجه به تصمیم آموزش و پرورش استان قزوین، به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه ۹۸/۱۲/۴ و دوشنبه ۹۸/۱۲/۵ تعطیل است.

مدارس گلستان یکشنبه و دوشنبه تعطیل شدند

گلستان مدارس گلستان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تعطیل شدند.

روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد: بنا به تصمیم کار گروه سلامت استان گلستان، کلیه مدارس استان در تمامی دوره‌های تحصیلی و همچنین مراکز پیش دبستانی در دو نوبت صبح و بعدازظهر، روزهای یکشنبه ۴ اسفند ۹۸ و دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ تعطیل اعلام می‌گردد.

تعطیلی تمامی مراکز آموزشی و علمی گیلان تا پایان روز چهارشنبه

گیلان بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان تمامی مراکز آموزشی و علمی استان از فردا تا پایان روز چهارشنبه مورخ هفتم اسفند تعطیل است.

تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های غیر دولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک گیلان تعطیل شدند.

براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به منظور افزایش آمادگی‌ها و جلوگیری موثر از گسترش شیوع کرونا ویروس تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های غیردولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک گیلان از یکشنبه چهارم اسفند تا پایان روز چهارشنبه هفتم اسفندماه تعطیل است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها