|
کدخبر: 329591

زنگنه : جلیلی و نوچه اش در کوچه خلوت راجع به کرسنت حرف می زنند

زنگنه گفت: سه سال است آمادگی برای مناظره را اعلام کردم. خسارتی که به کشور زدید جبران ناپذیر است. به مناظره بیایید تا ببینم بعد از آن می توانید در خیابان راحت راه بروید؟

علیرضا زاکانی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمین مناظره انتخاباتی: آقای پزشکیان! ما امروز کارنامه ای داریم که امروز ۱۰۰ درصد درست از آب درآمده است. (اشاره به مذاکرات کمیسیون ویژه برجام) چه کسی گفته است که برجام را آتش بزنیم؟ مردم عزیز! برخی با احساس و پشتوانه نظری تهی می‌خواهند رای بگیرند؛ این کار درستی نیست. آقای پزشکیان ما رفیقیم! با منطق و استدلال و آگاهی که دارم می‌دهم دفعه پیش گفتم که نمیگذارم (رئیس جمهور شوی) هرکسی خواست، آقای روحانی، آقای زنگنه یا آقای خاتمی؛ هرکدام خواستند همین فردا مناظره کنیم تا بگویم که چه جنایتی در کشور اتفاق افتاد. ما فریاد زدیم و گوش نکردند. در این باره من بارها دادگاه رفتم و با افتخار از حق ملت دفاع کردم. ملت! نمیگذارم عده‌ای حق شما را به یغما ببرند.

زنگنه: کشور را با صادرات یک و نیم میلیون بشکه نفت و میعانت تحویل دولت سیزدهم دادیم

گفته شده است که من نامه‌ای مبنی برعدم توانایی صادرات  نفت نوشته‌ام، آن نامه کجاست؟

یا گفته می‌شود با رهنمودهای آقای جلیلی نفت صادر کردم. آیا ما اینقدر بی عقل بودیم! آن زمان هم پاسخ حرف های رویایی شما را دادیم اگر نامه ای دارید، منتشر کنید.

ما با تمام توان صادر کردیم و زمانی که به دولت سیزدهم داده شد مجموع صادرات 1.5 میلیون بشکه صادر می‌شد

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها