|
کدخبر: 333137

فوری | نتایج آزمون فرهنگیان اعلام شد | پذیرفته شدگان تا این تاریخ فرصت ثبت نام دارند

نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم دانشگاه فرهنگیان برای سال ۱۴۰۳ اعلام گردید. در این آزمون، ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد، ۶۶ درصد را زنان و ۳۴ درصد را مردان تشکیل می‌دهند. برنامه‌ریزی دانشگاه فرهنگیان به گونه‌ای است که باید قبل از انتخاب رشته در کنکور سراسری در مردادماه، وضعیت افراد مشخص شود.

آموزشی فوری |  نتایج آزمون فرهنگیان اعلام شد | پذیرفته شدگان تا این تاریخ فرصت ثبت نام دارند

اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان در وب‌سایت سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org در دسترس است. 

پذیرفته‌شدگان لازم است برای کسب اطلاعات در مورد زمان و نحوه ثبت‌نام، در روز جمعه دوم شهریور به وب‌سایت دانشگاه فرهنگیان مراجعه نمایند. پذیرفته‌شدگان رشته بهداشت مدارس باید برای ثبت‌نام به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراجعه کنند. کارنامه نهایی داوطلبان تنها تا کدرشته محل قبولی آن‌ها قابل مشاهده خواهد بود.

داوطلبانی که در کارنامه آن‌ها کد ۵ درج شده است از تاریخ ۷ شهریور تا ۶ آبان می‌توانند برای ارائه درخواست تجدیدنظر و برسی مجدد صلاحیت‌های عمومی خود به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استانی بومی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم درخواست تجدیدنظر اول اقدام کنند.

داوطلبان مرد در زمان ثبت‌نام نباید مشکل نظام وظیفه داشته باشند.برای پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون اختصاصی ویژه دانشگاه فرهنگیان (افرادی که برای آن‌ها کدرشته‌محل قبولی قطعی اعلام شده) کارنامه ملاک عمل به‌منظور انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صادر نخواهد شد. بنابراین افرادی که تمایل به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ندارد می‌توانند در روزهای ۱، ۳، ۵ و ۶ شهریور امسال با مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش استان بومی خود فرم انصراف از قبولی در دانشگاه فرهنگیان را تکمیل و تحویل دهند.

پذیرفته‌شدگان نهایی مکلفند به منظور تشکیل پرونده استخدامی، بعد از ثبت‌نام در محل قبولی، گواهی اشتغال به تحصیل (صرفا در رشته قبولی) خود را به استان بومی محل استخدام خود حداکثر تا ۲ مهر ۱۴۰۳ تحویل دهند. محل تحصیل پذیرفته‌شدگان پس از ثبت‌نام قطعی، توسط مدیریت امور پردیس‌ها در واحدهای تابعه (مراکز آموزش عالی و یا ساختمان وابسته به پردیس) در سطح استان تعیین خواهد شد.

منبع: عرشه آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها