|
کدخبر: 334711

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ | امسال نام نویسی غیر حضوری داریم؟

دانشگاه فرهنگیان، همان‌طور که از نامش پیداست، به حوزه فرهنگیان اختصاص دارد. این دانشگاه مسئولیت جذب نیروی انسانی مورد نیاز در آموزش و پرورش را بر عهده دارد. برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، علاوه بر کسب نمره حدنصاب، لازم است در مصاحبه عمومی این دانشگاه نیز موفق باشید. در ادامه، به بررسی روش‌های مختلف ثبت‌نام در دانشگاه فرهنگیان خواهیم پرداخت.

آموزشی ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ | امسال نام نویسی غیر حضوری داریم؟

پس از برگزاری آزمون سراسری و تعیین رتبه افراد و انتخاب رشته، نوبت به ثبت نام در دانشگاهی که افراد در آن پذیرفته شده اند می رسد. هر دانشگاهی برای ثبت نام شیوه خود را دارد، برخی غیر حضوری و برخی حضوری اقدام به ثبت نام افراد پذیرفته شده می کنند. در این بین افرادی که موفق نشوند به طور مجازی ثبت نام کنند، باید حضوری به دانشگاهی که در آن قبول شده اند مراجعه کنند و کارهای اولیه خود را انجام بدهند.  دانشگاه فرهنگیان از  جمله مراکز آموزشی است که مراحل غیر حضوری ثبت نام آن از طریق سازمان سنجش قابل پیگیری است همچنین افراد می توانند از طریق اطلاعیه هایی که دانشگاه  از طریق رسانه ملی آنها را اعلام میکند، اقدام به ثبت نام کنند.

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

در کشور یک سری رشته ها وجود دارد که پس از کسب حد نصاب قبولی به مصاحبه دعوت می شوید تا مراحل  دوم پذیرش یعنی گزینش حضوری افراد برای غربال کردن نیروهای کارآمد انجام  می شود. دانشگاه شاهد، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه های خاص دیگر و مشاغل حساس دارای مصاحبه هستند.

ثبت نام حضوری

 برای ثبت نام حضوری  در دانشگاه فرهنگیان؛ باید در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و اگر رشته های دارای مصاحبه را در اولویت های اولیه خود انتخاب کرده بودید در صورت دارا بودن شرایط و کسب حد نصاب آزمون به مصاحبه دعوت  می شوید.

پس از اینکه در رشته های خاص و دارای مصاحبه  دعوت به مصاحبه شدید از طریق  سایت سنجش نوبت مراجعه شما به محل مصاحبه مشخص شده است.

برخی از دانشگاه ها در سایت خودشان هم زمان دعوت به مصاحبه را اعلام می کنند.

پس از اینکه در مصاحبه اولیه  دانشگاه مورد  پذیرش قبرار گرفتید، نتیجه را در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور می توانید مشاهده کنید. بعد از پذیرش  در دانشگاه و پس از مراجعه به سایت دانشگاه فرهنگیان نوبت مراجعه به دانشگاه برای هر فرد مشخص شده و می توانید برای ادامه فرایند ثبت نام و بررسی های پزشکی  اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

معلمان- فرهنگیان

ثبت نام غیرحضوری 

برای ثبت نام غیر حضوری هم لازم است که  حداقل یک دفعه به دانشگاه یا محل مصاحبه مراجعه کنید.  پس از آنکه  در مصاحبه قبول شدید و تصمیم به ثبت نام غیر حضوری گرفتید یا دانشگاه کلا تصمیم به ثبت نام غیر حضوری گرفت، می توانیذ از همه مدارک  مورد نیاز در سیستم بارگذاری کنید و عکس  و کارت ملی و ریز نمرات و شناسنامه و گواهی اشتغال به تحصیل را در سایت بگذارید. دانشگاه مورد نظر اگر مشکلی در  بارگذاری مدارک باشد یا چیزی ناقص باشد، به ایمیل شما یا شماره تلفن شما پیام می دهد  و از شما می خواهد نسبت به کامل کردن مدارکتان یا اسکن دوباره مدارک اقدام کنید.

برای ثبت نام اولیه در دانشگاه فرهنگیان لازم است پس از قبولی در مصاحبه فرم های زیر را پر کنید.

 

فرم- فرهنگیان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها