|
کدخبر: 334784

یک نماینده خواستار حذف کد ۱۹ فرهنگیان شد

سلام ستوده، نماینده مجلس درباره کمبود نیرو در آموزش و پرورش گفت: در سطح کشور با کمبود معلم روبرو هستیم، در حالی که ظرفیت پذیرش و جذب وجود دارد. اما متأسفانه، برخی کدها و ماده‌ها و تبصره‌ها مانع از به کارگیری این افراد شده‌اند. از مسئولان خواهش می‌کنم که کد ۱۹ را حذف کنند، زیرا کدهای ۴، ۵ و ۶ نیز مانع جذب این عزیزان شده‌اند.

آموزشی یک نماینده خواستار حذف کد ۱۹ فرهنگیان شد

ستوده، نماینده مجلس، در نطق میان دستور خود در جلسه روز یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم و باید همواره در فکر خدمت به مردم عزیز باشیم. مردم ما افرادی با معرفت، آگاه، بصیر و ولایتمدار هستند، بنابراین باید تلاش کنیم تا با اقدامات مثبت و برنامه‌های مناسب، دل ملت ایران را به دست آوریم.

نماینده مردم مهاباد تاکید کرد:مسئولان و وزرا باید بی‌عدالتی و ناترازی‌ها را بردارند و در فکر راهکاری اساسی و رویکردی تاثیرگذار در تحولات اقتصادی کشور باشند. جوانان تحصیل کرده و جویای کار را دریابند و فرصت‌های شغلی فراهم کنند تا نخبگان و جوانان با استعداد ما از مرزها خارج نشوند.در سطح کشور با کمبود معلم مواجهیم این درحالی است که جای پذیرش و جذب داریم اما کدها و ماده‌ها و تبصره‌هایی را اعمال کرده‌ایم که متاسفانه سد راه به کارگیری این عزیزان شده است؛ من خواهش می‌کنم که کد ۱۹ را حذف کنند؛ کدهای ۴، ۵ و ۶ مانع جذب این عزیزان شده‌ است.

سلام ستوده

معلمان نهضت سوادآموزی سالهاست که آرزوی استخدام دارند این عزیزان باید تبدیل وضعیت و از بلاتکلیفی خارج شوند همه اعم از سرباز معلمان، معلمان مدارس غیر انتفاعی، مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمات همه باید جذب و استخدام شوند.

وی با بیان این‌که اید نیروهای توانمند، مسئولیت پذیر صادق و عادل را وارد دستگاه‌های دولتی کنیم. اگر امروز شاهد بی‌عدالتی ناترازی و مشکلات فراوان در همه بخش‌ها هستیم ناشی از عدم مدیریت و عدم نظارت بوده است، اظهار داشت: باید از کارشکنی‌ها و دغل‌بازی‌ها دست برداشت و از انسان‌های سست عنصر و بی اراده فاصله گرفت.

ستوده با اشاره  از دریافت زیر میزی از سوی برخی از پزشکان، گفت: مسئولان باید این افراد را بیرون بیندازند چراکه تمام دشواری‌ها، گرفتاری‌ و بدبختی‌های ما مربوط به رشوه گرفتن و دلال بازی است.

وی ادامه داد:تابستان سختی را پشت سر گذاشتیم و قطعی برق و کمبود آب خسارات زیادی را به کشاورزان و روستاییان عزیز وارد کرد. خواهش می‌کنم برای سال آینده خاموشی‌ها و قطعی مداوم برق مدیریت شود چرا که این قضیه کمر کشاورز و تولید کننده را می‌شکند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها