|
کدخبر: 241944

​سیگنال تازه ایلان ماسک به دوج کوین / انفجار قیمت در راه است؟

برای خوشحالی طرفداران دوج کوین، ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا، با توییت کردن ایموجی قطرات عرق در پاسخ توییت حساب رسمی غول فست فود، مک دونالد، شایعات افزوده شدن دوج کوین در این فست فود را داغ کرده است.

پاسخ این میلیاردر اندکی پس از آن بود که مک دونالد با اعلامیه ای که به نظر می رسد برای ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) در نظر گرفته شده است، توجه طرفداران خود را جلب کرد.

معامله گر، کانترینگ کلارک (Cantering Clark)، تعامل اخیر بین مک دونالد و ماسک را به عنوان یک کاتالیزور بالقوه صعودی برای دوج کوین می بیند. 

دوج کوین پس از این توییت تقریباً ۹ درصد رشد کرده است و عملکردی بهتر از سایر رمزارزهای اصلی داشته است زیرا بیت کوین همچنان به نمایش کم جان خود ادامه می دهد.

شیبا اینو نیز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد رشد داشته است.

همانطور که U.Today گزارش داد، ماسک در توییتی نوشت که اگر این غول افسانه ای فست فود دوج کوین را بپذیرد، یک وعده غذایی Happy Meal در مک دونالد می خورد.

مک‌دونالد، که الهام‌بخش میم‌های مربوط به رمزارزها بوده است، تسلا را تشویق کرد تا در ازای آن، Grimacecoin، یک ارز دیجیتال ساختگی را بپذیرد. این پاسخ به طور ناخواسته منجر به ایجاد یک میم کوین جدید در بایننس اسمارت چین شد.

بسیاری فکر می‌کردند که این شوخی خنده‌دار پایان تلاش ماسک برای پذیرش دوج کوین در مک‌دونالد است، اما این توییت های اخیر ممکن است نشان دهد که چیزهای بیشتری در راه است.

پس از اینکه این صنعت در سال ۲۰۲۱ رشد عظیمی را تجربه کرد، جامعه ارزهای دیجیتال اکنون در حال آماده شدن برای تبلیغات Superbowl است که یادآور اوج دوران دات کام است.

انتظار می‌رود FTX ،Coinbase و دیگر شرکت‌های برجسته ارزهای دیجیتال فردا تبلیغات خود را پخش کنند.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها