|
کدخبر: 264687

اختصاصی گسترش نیوز:

هدف گذاری ویژه نمایشگاه ها در افق ۱۴۱۰

رازدار گفت: در افق ۱۴۱۰شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران مرکز یک اکوسیستم پویا تا در عرصه تجارت بین المللی خواهد بود.

اقتصاد هدف گذاری ویژه نمایشگاه ها در افق ۱۴۱۰

هومن رازدار در مراسم روز جهانی نمایشگاه ها که امروز ۲۱ خرداد ماه در سالن اجلاس سران برگزار شد، ضمن خوشامد گویی به مهمانان و مقامات حاضر در این همایش، اظهار داشت: در افق ۱۴۱۰ شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران مرکزیت یک اکوسیستم پویا و فعال را بر عهده خواهد گرفت. امکان اتصال نظام اقتصادی ملی به نظام اقتصادی بین الملل از طریق ارتباطات بین‌الملل این اکوسیستم ممکن خواهد شد.

وی افزود: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در افق ۱۴۱۰ یک شتابدهنده مهم منطقه ای خواهد بود که با خلق ارزش موجب ایجاد یک جریان حقیقی به صورت افقی و عمومی در شبکه کسب و کار کشور خواهد بود. ما به رسمیت شناختن همه ذی نفعان و ظرفیت آنها تنها راه نجات صنعت نمایشگاهی کشور است. فرصت گردهمایی روز جهانی نمایشگا‌ ها و نقش اثر گذار رویداد‌های نمایشگاهی در توسعه و بهبود اقتصاد در سطح کشور را به نحو مطلوب با همگرایی و استفاده از خرد جمعی مورد نظر قرار داده‌ایم.

روز-جهانی-نمایشگاه-۱

وی افزود: هویت و محتوای برگزاری نمایشگاه‌ها از دغدغه‌های برگزار کنندگان و همه ذینفعان جامعه نمایندگی نمایشگاهی است. پیشکسوتان صنعت نمایشگاهی میراث گرانبهایی را برای ما به یادگار گذاشته و قدردان آن هستیم. 

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در پایان خاطرنشان کرد: نقش پررنگ صنعت نمایشگاهی در شاخص‌های توسعه صنعتی و تجارت بین الملل علیرغم آگاهی خبرگان صنعت نمایشگاهی هنوز در بین سیاستگذاران و دولتمردان به روشنی تبیین نشده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها