|
کدخبر: 313985

کمیسیون تخصصی تلفن همراه، پیشرو حل مشکلات بازار موبایل باشد

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: کمیسیون تخصصی تلفن همراه، پیشرو حل مشکلات بازار موبایل باشد.

اقتصاد کمیسیون تخصصی تلفن همراه، پیشرو حل مشکلات بازار موبایل باشد

رئیس اتاق اصناف ایران در نخستین نشست با اعضای کمیسیون تخصصی تلفن همراه و لوازم جانبی با اشاره به اهمیت تشکیل این نشست گفت: کمیسیون تخصصی موبایل و لوزام جانبی می‌تواند نقش پررنگی در سیاست‌گذاری‌های دولت در بازار تلفن همراه کشور ایفا کرده و همسو با دولت به رفع موانع پیش‌ رو کمک کند.

مجتبی صفایی افزود: تلفن همراه یکی از کالاهای اصلی سبد خانوارها محسوب می‌شود و لذا حل چالش‌های موجود در این صنف نیز باید در اولویت باشد.

به گفته صفایی اتاق اصناف ایران با تشکیل کمیسیون تخصصی تلفن همراه و لوازم جانبی و بهره‌گیری از تخصص و تجارت اعضای این کمیسیون این هدف را دنبال می‌کند که در تصمیم‌سازی‌ و سیاست‌گذاری‌‌های دولت در حوزه تلفن همراه تأثیرگذار باشد.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: کمیسیون تخصصی تلفن همراه و لوازم جانبی باید به عنوان بازوان اجرایی اتاق اصناف ایران تلاش کند تا مشکلات این صنف را برطرف کرده و در تصمیم‌گیری‌های اتاق در این حوزه نقش پررنگی ایفا کند.

وی ادامه داد: اتاق اصناف ایران از اعضای کمیسیون تلفن همراه و لوازم جانبی انتظار دارد تا با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری درست، بستری را فراهم کنند تا مردم در چارچوب قوانین و مقررات، دسترسی راحت‌تری به تلفن همراه و لوازم جانبی آن داشته باشند.

صفایی گفت: اعضای این کمیسیون باید با آگاهی از نقاط ضعف و قوت بازار و تحلیل داده‌ها، مرجع اطلاع‌رسانی و تصمیم‌سازی در حوزه تلفن همراه در کشور باشند.

وی در پایان بر توجه هر چه بیشتر به نیازهای مردم، اقتصاد و به طور کلی منافع ملی کشور تأکید کرد و از اعضای کمیسیون تخصصی تلفن همراه و لوازم جانبی خواست در مسیر رشد اقتصاد کشور از هیچ کوششی دریغ نکنند.

در بخش دیگری از این جلسه قاسم نوده فراهانی، نماینده وزارت صمت و دبیر هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران و همچنین اعضای کمیسیون تخصصی تلفن همراه و لوازم جانبی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص وضعیت کنونی بازار تلفن همراه و راهکارهای برون‌رفت از مشکلات این بازار را مطرح کردند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها