|
کدخبر: 315350

بازار ارزهای دیجیتال | بازار کریپتو | قیمت ریپل

قیمت رپیل ریخت / تراکنش ۲۳ میلیونی کیف پول مرموز

سرویس رصد تراکنش‌های بزرگ ارز دیجیتال WhaleAlert اخیراً اعلام کرده که مقادیر قابل توجهی ریپل (XRP)، معادل ۲۲.۸ میلیون سکه با ارزش تقریبی ۱۴.۲۳ میلیون دلار، در یک تراکنش بزرگ از یک کیف پول نامشخص به صرافی معتبر بیت استمپ (Bitstamp) منتقل شده‌اند. این کیف پول، که اولین بار در ماه ژانویه شروع به فعالیت کرد، پیش‌تر نیز حجمی زیاد از معاملات را به همین صرافی، که یکی از مشتریان عمده خدمات شرکت ریپل به شمار می‌آید، انجام داده است.

اقتصاد قیمت رپیل ریخت / تراکنش ۲۳ میلیونی کیف پول مرموز

لازم به ذکر است که این کیف پول گمنام هم‌چنان بیش از دو میلیون XRP را در خود نگهداری می‌کند، که این مسئله به ابهامات و حدس‌وگمان‌هایی در ارتباط با احتمال داشتن رابطه‌ای با شرکت ریپل دامن زده است. گزارش شده که در ساعات پس از این جابجایی وجوه، قیمت XRP حدود ۸.۱ درصد کاهش پیدا کرده است.

در همین راستا، داده‌های پلتفرم CoinGlass هم نشان می‌دهند که این کاهش قیمت، منجر به لیکویید شدن ۵.۵۵ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لانگ (خرید) ریپل شده است.

ریپل در حال حاضر با قیمت ۰.۶۲ دلار معامله می‌شود. کاهش اخیر قیمت این ارز دیجیتال جامعه XRP را دچار تردید کرده که آیا این روند نزولی به عنوان یک نشانه بحرانی در نظر گرفته می‌شود یا اینکه فرصتی برای خرید با تخفیف ریپل است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها