|
کدخبر: 315678

بازار ارزهای دیجیتال | بازار کریپتو | قیمت ارز دیجیتال | بازار میم کوین

تلفن همراه سولانا خبرساز شد / میم کوین بانک بازار را بهم ریخت

پس از اینکه قیمت میم کوین بانک (BONK) متعلق به شبکه سولانا به شکل قابل توجهی افزایش یافت، جمع زیادی از علاقه‌مندان به ارزهای رمزپایه به خرید تلفن هوشمند مبتنی بر سولانا به نام ساگا (Saga) روی آوردند، امیدوار به رونق آتی این رمزارز.

اقتصاد تلفن همراه سولانا خبرساز شد / میم کوین بانک بازار را بهم ریخت

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که خریداران تلفن سولانا ساگا، که در ماه می به بازار عرضه شد، امکان دریافت ۳۰ میلیون واحد از میم کوین بانک را از طریق یک ایردراپ بدون هزینه دارند. ارزش تقریبی این مقدار BONK در بازار کنونی حدود ۹۰۰ دلار تخمین زده می‌شود که نسبت به قیمت فعلی تلفن سولانا ساگا که ۵۹۹ دلار است، مزیت مالی جذاب و نادری را برای دوستداران رمزارز به وجود آورده است.

راج گوکال، یکی از بنیانگذاران سولانا، در توییت جدید خود خبر داد که فروش تلفن‌های همراه سولانا در ۴۸ ساعت گذشته، بیش از ۱۰ برابر شده است. افزایش فروش آنقدر قوی بود که یکی از بنیانگذاران سولانا، آناتولی یاکاونکو، پیشنهاد کرد قیمت ساگا را افزایش دهد. لازم به ذکر است که قیمت این تلفن در ماه آگوست و به دلیل فروش پایین، از ۹۹۹ دلار به ۵۹۹ دلار کاهش یافت.

همچنین، به دنبال این هجوم خرید، سولانا موبایل اعلام کرده که تمامی سفارشات آتی به یک دستگاه موبایل برای هر خانوار محدود خواهد شد!

در این میان، معامله‌گران امیدوارند که تا زمانی که این دستگاه تلفن به دستشان می‌رسد، BONK همچنان نزدیک به سطوح فعلی یا بالاتر از آن معامله شود. میم کوین‌ها به نوسانات بالای خود شهرت دارند و معلوم نیست در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها