|
کدخبر: 316188

بازار ارزهای دیجیتال | بازار میم کوین | بازار رمزارز

ارزهای دیجیتال پر ریسک / روی این ۳ رمزارز سرمایه گذاری نکنید!

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با رسیدن به عدد ۱.۶۵ تریلیون دلار دستاوردی بی‌سابقه در ۱۸ ماه گذشته به ثبت رسانده است. در مقابل، شواهدی از سیگنال‌های خرید بیش از اندازه در نمودارهای تعدادی از رمزارزها یافت شده که این امر هشداری است برای معامله‌گران که در هفته پیش‌رو از خرید یا تجارت آن‌ها اجتناب کنند.

اقتصاد ارزهای دیجیتال پر ریسک / روی این ۳ رمزارز سرمایه گذاری نکنید!

بر اساس داده‌های استخراجی منتشر شده توسط CoinGlass در تاریخ ۲۲ دسامبر، نقشه حرارتی موجود علائمی از خریدهای مفرط در برخی ارزهای دیجیتال را به نمایش گذاشت. به عنوان جزء کلیدی در تاکتیک‌های مدیریت ریسک، معامله‌گران در حوزه کریپتو باید ترجیح دهند که معاملات بر روی این دسته از دارایی‌های دیجیتال را در هفته آینده محدود سازند.

توکن‌های ROSE، BAKE و INJ توکن‌هایی هستند که معامله آنها با توجه به داده‌های فعلی بیشترین ریسک را به همراه خواهد داشت.

توکن شبکه Oasis با نام ROSE

ROSE که توکن اصلی شبکه Oasis است، با ۲۲.۴۶ درصد افزایش طی روز گذشته، در محدوده قیمت ۰.۱۲۲۹ دلار معامله می‌شود.

با این حال، اندیکاتور RSI وضعیت خرید بیش از حد در بازه‌‌های زمانی ۴ ساعته، ۲۴ ساعته و ۱ هفته‌ای را برای آن نشان می‌دهد. این اندیکاتور برای این بازه‌های زمانی به ترتیب در ۸۲.۷۱، ۷۷.۳۱ و ۹۵.۵۶ علامت‌گذاری شده است.

crypto-to-avoid-trading

BakeryToken یا توکن BAKE

توکن BAKE که توکن صرافی غیرمتمرکز BakerySwap است، از نظر وضعیت خرید بیش از حد، پایین‌تر از ROSE قرار دارد اما همچنان باید از معامله آن در هفته آینده اجتناب شود.

اندیکاتور RSI این توکن در بازه‌های زمانی ۴ ساعته، ۲۴ ساعته و ۱ هفته‌ای به ترتیب در ۷۳.۳۸، ۷۶.۴۱ و ۸۲.۱۹ قرار دارد. این توکن در زمان انتشار این مطلب، ۱۵.۵۹ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و در ۰.۴۴۱ دلار معامله می‌شود.

crypto-to-avoid-trading

توکن شبکه Injective با نام INJ

رمزارز اینجکتیو (Injective) با ۳ درصد کاهش طی روز گذشته، ۳۸.۶۱ دلار معامله می‌شود. از طرفی واگرایی قابل توجهی در اندیکاتور RSI آن وجود دارد.

شایان ذکر است که RSI هفتگی این توکن (۹۷.۳۳) بالاترین میزان در بین تمام ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. با این حال، RSI چهار ساعته آن ۵۲.۳ است که کمتر از میانگین بازار یعنی ۵۷.۵۶ است.

crypto-to-avoid-trading

این RSI خنثی در تایم فریم کوتاه‌مدت در کنار RSI بسیار بالا در تایم فریم میان‌مدت، نشان می‌دهد که یک اصلاح گسترده برای INJ در پیش است. بنابراین، معامله‌گران در حال حاضر و تا زمانی که روند جدیدی تثبیت شود، باید از معامله آن دوری کنند.

ارزهای دیجیتال معمولاً پس از یک روند صعودی طولانی و قرار گرفتن در وضعیت خرید بیش از حد، دچار اصلاح قیمتی می‌شوند. با این وجود، حتی دارایی‌هایی که بیش از حد خریداری شده‌اند می‌توانند به افزایش قیمت خود ادامه دهند، اما ریسک معامله چنین توکن‌هایی بسیار بالا است.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها