|
کدخبر: 316547

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | رمزارز فانتوم

پیش بینی رشد ۲۰۰ درصدی قیمت این رمزارز / آینده روشن FTM

بر اساس تحلیل مارتینز، در صورت بسته شدن کندل هفتگی بالای ۰٫۵۷ دلار، این رشد صعودی تأیید خواهد شد. در چنین شرایطی، مارتینز پیش‌بینی می‌کند که فانتوم می‌تواند یک مسیر صعودی را در پیش بگیرد و قیمت ۱٫۶۰ دلار را هدف قرار دهد.

اقتصاد پیش بینی رشد ۲۰۰ درصدی قیمت این رمزارز / آینده روشن FTM

پروژه فانتوم، که در نظر گرفته شده تا برخی از محدودیت‌های زیرساخت‌‌های بلاکچین نسل‌های پیشین را برطرف سازد، توسط دکتر آن بیونگ ایک، متخصصی در حوزه‌ی علوم کامپیوتر از کره جنوبی، در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد. قبل از خلق این پروژه، ایک ریاست اتحادیه‌ی فناوری مواد غذایی کره را بر عهده داشت. او در سال ۲۰۱۹ از فانتوم کناره‌گیری کرد و اکنون از فوریه همان سال هدایت آن به دست بنیاد فانتوم سپرده شده است که متشکل از یک گروه ۲۸ نفره تشکیل شده از مهندسین، محققان، طراحان و کارآفرینان است.

FTM نام نماد ارز بومی شبکه فانتوم است که در عملکردهای مانند حاکمیت بر شبکه، انجام تراکنش‌های مالی و پرداخت کارمزدها به کار گرفته می‌شود. تعداد کل این توکن‌ها 3.175 میلیارد است که 2.8 میلیارد از آن‌ها تا مرداد‌ ماه 2023 در چرخش بوده‌اند. FTM به عنوان توکن اصلی در شبکه عمل می‌کند و در دو اکوسیستم مختلف؛ به صورت ERC20 در شبکه اتریوم و BEP2 در شبکه‌ی بایننس قابل دسترسی است. همچنین، از قابلیت موسوم به لیکوئید استیکینگ بهره‌مند است که به دارندگان توکن اجازه می‌دهد تا سرمایه خود را به عنوان وامی در اختیار اکوسیستم مالی این پروژه قرار دهند. به این ترتیب، کاربران به مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز دسترسی پیدا می‌کنند که از سوی شبکه فانتوم عرضه شده‌اند.

تمرکز این پروژه بر پشتیبانی از توسعه اپلیکیشن‌های DApp و جایگاه متمایز آن در دنیای ارزهای دیجیتال است. از دیگر جنبه‌های‌ منحصر به فرد، وجود اکوسیستمی غنی از ابزارهای ماژولار است که برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات و سرعت توسعه بلاکچین طراحی شده است. همانطور که اشاره شد، این ارز یک بلاکچین متن باز است و کدهای آن در Github در دسترس عموم قرار دارد. بنابراین هر توسعه دهنده‌ای که تمایل داشته باشد می‌تواند با استفاده از کدها و APIهای آن، زنجیره‌ای جدید در بلاکچین ایجاد کند.

پیش‌بینی رشد ۲۰۰ درصدی فانتوم

علی مارتینز، تحلیلگر معروف، یک الگوی صعودی بالقوه را در نمودار هفتگی فانتوم (FTM) شناسایی کرده که بر اساس آن، قیمت FTM می‌تواند ۲۰۰ درصد از سطوح فعلی افزایش یابد. به گفته مارتینز، یک الگوی «W» شکل در نمودار این رمزارز در حال شکل‌گیری است.

بر اساس تحلیل مارتینز، در صورت بسته شدن کندل هفتگی بالای ۰٫۵۷ دلار، این رشد صعودی تأیید خواهد شد. در چنین شرایطی، مارتینز پیش‌بینی می‌کند که فانتوم می‌تواند یک مسیر صعودی را در پیش بگیرد و قیمت ۱٫۶۰ دلار را هدف قرار دهد.

 

پیش‌بینی رشد ۲۰۰ درصدی فانتوم توسط تحلیلگر معروف؛ هدف قیمت FTM چیست؟

قیمت فانتوم پس از افزایش قابل‌توجه ۳۳ درصدی در هفته گذشته، با موفقیت از سطح مقاومتی ۰٫۴۷ دلار عبور کرد و به قیمت فعلی ۰٫۵۴ دلار رسید. به گفته مارتینز، مقاومت ۰٫۴۷ دلاری اکنون به یک منطقه حمایتی برای فانتوم تبدیل شده است. مارتینز همچنین پیش‌بینی می‌کند که یک مسیر صعودی واضح برای FTM دلار با هدف ۰٫۶۶ دلار وجود دارد.

در همین حال، از نظر تحلیل تکنیکال نیز، این پتانسیل برای فانتوم وجود دارد که به هدف ۱ دلار نزدیک شود، البته مشروط به حفظ روند جاری در شاخص‌های انباشت/توزیع (A/D). در حال حاضر، شاخص A/D نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه سفارش‌های خرید برای FTM است. در این میان، جریان خروجی فانتوم از صرافی‌ها هم از جریان ورودی آن پیشی گرفته که حاکی از تمایل بیشتر سرمایه‌گذاران به حفظ FTM، به جای فروش آن است.

با این وجود، شاخص همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) کاهش اندکی را نشان می‌دهد. در نتیجه، این احتمال وجود دارد که فانتوم قبل از ازسرگیری مسیر صعودی خود، کاهشی به ۰٫۵۰ دلار را تجربه کند که می‌‌تواند نقطه مناسبی برای ورود باشد.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها