|
کدخبر: 316583

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | بازار میم کوین

بانک بازار ارزهای دیجیتال رکورد زد!

حجم معاملات میم کوین محبوب بلاکچین سولانا، بانک (BONK)، در صرافی کوین‌بیس از میم کوین‌های کهنه‌کاری مانند دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) عبور کرد. بر اساس داده‌ها، حجم معاملات BONK/USD به رقم ۳۳ میلیون دلار رسیده و به این ترتیب، از حجم معاملات DOGE/USD با ۲۰.۵ میلیون دلار و SHIB/USD با ۱۱.۳ میلیون دلار پیشی گرفته است.

اقتصاد بانک بازار ارزهای دیجیتال رکورد زد!

Bonk که به عنوان میم کوین جدیدی در شبکه بلاکچین سولانا شناخته می‌شود، به تازگی توانسته است همه نگاه‌ها را در عرصه ارزهای دیجیتال به سمت خود جذب کند. این اتفاق عمدتاً به خاطر افزایش عظیم ارزش آن در بازه زمانی نسبتاً کوتاهی بوده است. با وجود اینکه معمولاً میم کوین‌ها به دلیل طبیعت شوخی‌آمیز و کمتر جدی‌شان، نقش پایدار و ماندگاری در بازار رمزارزها ندارند، بنک موفق شده تا محبوبیت و پذیرش قابل توجه‌ای کسب کند.

در حین یک دوره سقوط و از دست دادن پایه سرمایه‌ای در بلاکچین سولانا، میم کوین Bonk ارائه شد و به عنوان یک عنصر محرک مطرح شده، تا اندازه‌ای این شبکه را در بازیابی ارزش‌های از دست رفته‌اش یاری داد.

Bonk Inu، میم کوین جدیدی که بر روی شبکه بلاکچین سولانا ساخته شده، مراحل توسعه‌ی آغازین خود را در اواسط سال ۲۰۲۲ شروع کرد و به طور رسمی در تاریخ ۲۵ دسامبر همان سال شروع به کار کرد. در کمتر از یک ماه پس از آغاز فعالیتش، Bonk Inu به سرعت به یکی از داغ‌ترین موضوعات در دنیای رمزارزها تبدیل شد. موفقیت این میم کوین در جذب توجه کاربران، موجی از بازگشت آنها به بلاکچین سولانا را به دنبال داشت. با توجه به روند رو به رشد Bonk Inu، انتظار می‌رود که این میم کوین آینده‌ای روشن‌تری نسبت به سایر میم کوین‌ها داشته باشد.

سازندگان میم کوین Bonk منتشر سند راهنمای اولیه یا “وایت پیپر” این پروژه را به اجرا درآورده‌اند که در آن، چشم‌انداز و اهداف آتی پروژه روشنگری شده‌اند. البته، این وایت پیپر نخستین نگارش بوده و انتظار می‌رود که ورژن جامع‌تری در آینده‌ای نزدیک منتشر شود. در حال حاضر، وایت پیپر موجود تاکید دارد که میم کوین Bonk با هدف تقویت و بازسازی بلاکچین سولانا پا به عرصه‌ی رمزارزها گذاشته است. تیم توسعه‌دهنده با خلق Bonk بر بستر سولانا، پروژه‌ای را به منصه ظهور رسانده‌اند که قصد دارد این شبکه را از دره‌ی ورشکستگی رهانده و به مسیر اوج بازگرداند.

حجم معاملات میم کوین محبوب بلاکچین سولانا، بانک (BONK)، در صرافی کوین‌بیس از میم کوین‌های کهنه‌کاری مانند دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) عبور کرد. بر اساس داده‌ها، حجم معاملات BONK/USD به رقم ۳۳ میلیون دلار رسیده و به این ترتیب، از حجم معاملات DOGE/USD با ۲۰.۵ میلیون دلار و SHIB/USD با ۱۱.۳ میلیون دلار پیشی گرفته است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، قیمت BONK در اوایل این ماه، به‌ هنگام لیست شدن در صرافی کوین بیس، افزایش چشم‌گیر بیش از ۴۰ درصد را تجربه کرد. زمانی که کوین‌بیس اقدام به لیست کردن یک توکن در صرافی خود می‌کند، اغلب منجر به افزایش موقتی قیمت آن توکن می‌شود. این امر ناشی از ارائه توکن‌های شناخته‌شده توسط کوین‌بیس بوده که می‌تواند حس مشروعیت را به پروژه‌های فهرست‌شده بیفزاید.

علی‌رغم آن‌که BONK به‌عنوان یک میم کوین شناخته می‌شود، این توکن به سرعت در اکوسیستم سولانا پذیرفته شده، در پروژه‌های مختلف ادغام شده و برای تراکنش‌های مربوط به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در زمان نگارش این خبر، بانک با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۵۸ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با یک ماه گذشته، بیش از ۳۳۳ درصد رشد دارد. در حال حاضر، ارزش بازار BONK نیز به بیش از ۹۶۲ میلیون دلار رسیده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها