|
کدخبر: 316585

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | قیمت اتریوم

پیش بینی قیمت پالیگان / سرنوشت ماتیک چه می شود؟

تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، علی مارتینز، بر خروج قیمت MATIC از یک الگوی مثلث متقارن تأکید دارد. به گفته او، اگر این توکن بتواند به یک کندل هفتگی پایدار بالای ۰.۹۶ دلار دست یابد، راه برای یک حرکت صعودی قابل‌توجه هموار شده و به‌طور بالقوه می‌تواند به سمت سطح قیمتی ۱.۷۳ دلار حرکت کند.

اقتصاد پیش بینی قیمت پالیگان / سرنوشت ماتیک چه می شود؟

پالیگان، که پیشتر به نام ماتیک شناخته می‌شد، یک پلتفرم ارتقاء یافته بر روی بلاکچین اتریوم است که به بهبود مقیاس‌پذیری از طریق استفاده از راهکارهای لایه دوم کمک می‌کند. این فناوری، که توانایی تلفیق چندین بلاکچین و شبکه را داراست، از یک ساختار چند زنجیره‌ای استفاده می‌کند. در آغاز تحت عنوان Matic Network شروع به کار کرد، ولی با توسعه قابلیت‌ها و امکاناتش، نام خود را به پالیگان تغییر داد. واحد ارزی این شبکه همچنان با نام ماتیک شناخته می‌شود.

جینتی کانانی، یکی از موسسان پالیگان، داستانی الهام‌بخش دارد که برای بسیاری جالب توجه است. او کودکی یک کارگر معمولی معدن در منطقه‌ای حاشیه‌ای احمدآباد، واقع در گجرات هند، بود و در پرداخت شهریه‌ی تحصیلی خود با مشکلات فراوانی مواجه می‌شد. در آن ایام، تنها خواست کانانی این بود که شغلی مناسب پیدا کند تا بتواند بدهی‌های پدرش را پرداخت کند. با این حال، سرنوشت رویاهایی بزرگ‌تر برای او در نظر داشت، و کانانی اکنون به عنوان بنیانگذار و مدیرعامل یکی از بلاکچین‌های پیشرو با ارزش بازاری بیش از ۶ میلیارد دلار شناخته می‌شود.

در سال ۲۰۲۱ در پی معضلات مربوط به ازدحام شبکه اتریوم که منجر به افزایش استقبال کاربران از شبکه شد، تیم ماتیک تصمیم به توسعه هر چه بیشتر پروژه خود گرفت و این شبکه با یک ماموریت گسترده به پالیگان تغییر نام داد. در آن زمان این ارز یک نقشه راه جدید با هدف پذیرش فناوری‌های نو مانند رول‌آپ‌ها و والادیوم (Valdium) را که منجر به بهبود تجربه کاری با این شبکه می‌شد، برای عموم منتشر کرد. لازم به یادآوری است که پالیگان، نام ارز دیجیتال اختصاصی خود، ماتیک را بدون تغییر حفظ کرد. توکن مانند قبل به عنوان یک واحد پرداخت و تسویه حساب در بین کاربران این شبکه استفاده می‌شود.

حین فعالیت به عنوان محقق ارشد داده در Housing.com، کانانی با چالش‌های مقیاس‌پذیری و بارگذاری شبکه اتریوم در پروژه‌ای مرتبط با NFT روبرو شد و در همان زمان مصمم به حل این مشکل گردید. پروژه پالیگان در نهایت در پایان سال ۲۰۱۷ با همت و همکاری او به همراه ساندیپ نایلوال و آنوراگ آرجون شروع به کار کرد.

در حالی‌که اکثر ارزهای دیجیتال بازار تحت فشار شدید فروش قرار گرفته‌اند، قیمت رمزارز بومی پالیگان (MATIC)، بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته و از سطح ۱ دلار عبور کرده است. در زمان انتشار این خبر، این توکن با قیمت ۱.۰۶ دلار معامله شده و با پیشی گرفتن از ترون (TRX)، جایگاه دوازدهم را تصاحب کرده است. همچنین، MATIC سود هفتگی خود را به بیش از ۳۵ درصد افزایش داده است.بر اساس نمودار قیمتی پالیگان، یک بریک آوت قوی در ناحیه ۱ دلاری روی داده و اگر قیمت MATIC در سطح فعلی حفظ شود، این توکن در یک چشم‌انداز خوش‌بینانه می‌تواند خود را برای یک صعود ۷۰ درصدی دیگر آماده کند.

در همین راستا، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، علی مارتینز، بر خروج قیمت MATIC از یک الگوی مثلث متقارن تأکید دارد. به گفته او، اگر این توکن بتواند به یک کندل هفتگی پایدار بالای ۰.۹۶ دلار دست یابد، راه برای یک حرکت صعودی قابل‌توجه هموار شده و به‌طور بالقوه می‌تواند به سمت سطح قیمتی ۱.۷۳ دلار حرکت کند.

پالیگان مقاومت ۱ دلاری را شکست! پیش‌بینی تحلیلگران درباره ادامه مسیر چیست؟

از طرف دیگر، در صورت وجود حرکت نزولی، پالیگان ممکن است به سطوح پشتیبانی پایین‌تر برگردد و ناحیه ۰.۴۲۱۳ دلار و یا حتی ۰.۰۵۵۶ دلار را لمس کند.

نکته قابل توجه آن است که افزایش قیمت امروز MATIC پس از آن اتفاق افتاد که مارک کوبان، میلیاردر مشهور، تعداد زیادی از دارایی‌های MATIC خود را به صرافی رمزارز کوین‌بیس منتقل کرد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها