|

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | قیمت بایننس کوین

تحلیل قیمت دو رمزارز معروف / آینده بایننس کوین روشن است

قیمت توکن LINK یکی از بیشترین رشد‌ها را در ماه‌های سپتامبر و اکتبر 2023 تجربه کرد و نزدیک به 200 افزایش یافت. با این حال، سرعت رشد آن از آن زمان کند شده و قیمت در یک کانال صعودی قرار گرفته است. این توکن پس از ثبت سقف 17.67 دلار در 28 دسامبر، کاهش قیمت را تجربه کرده است.

اقتصاد تحلیل قیمت دو رمزارز معروف / آینده بایننس کوین روشن است
چین لینک، شبکه‌ای غیرمتمرکز است که برای تأمین امنیت و اعتبار داده‌های خارجی برای قراردادهای هوشمند در بلاک چین استفاده می‌شود. هدف یک سری از پروژه‌های بلاک چینی، رفع مشکلات صنعت ارزهای دیجیتال است. چین لینک یکی از همین پروژه‌هاست که در تلاش است تا همکاری چند جانبه و بینابینی را وارد دنیای بلاک چین‌ها کند.

همان‌طور که می‌دانید، رمزارزها یا همان کریپتو کارنسی‌ها، نوعی ارز دیجیتال هستند که توسط هیچ دولت و بانکی یا هیچ موسسه‌ای کنترل نمی‌شوند؛ این ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر، به محبوبیت بالایی در سرتاسر دنیا دست یافته‌اند و روز‌به‌روز هم به این محبوبیت افزوده می‌شود. بایننس کوین (BNB) هم یکی از این ارزهای دیجیتال است که به نسبت مدت‌زمان عرضه کوتاه، ارزش بازاری نسبتا بالاتری در برابر بسیاری از کوین‌های موجود، دارد و می‌توان آن را گزینه‌ مناسبی برای معامله و کسب درآمد در نظر گرفت.

بایننس کوین (BNB) در بسیاری از پروژه‌ها و خدمات بایننس نقش مهمی ایفا می‌کند و می‌توان از آن برای پرداخت کارمزد معاملات در صرافی بایننس، شرکت در قرعه‌کشی‌های IEO (عرضه اولیه صرافی)، خرید و فروش NFT، پرداخت در پلتفرم بایننس پِی (Binance Pay) و دسترسی به خدمات دیفای استفاده کرد. علاوه‌بر‌این، بایننس کوین (BNB) در بسیاری از پروژه‌های دارای توکن BSC (بایننس اسمارت چین) نیز استفاده می‌شود.

بایننس کوین (BNB) یک ارز رمزنگاری شده است که می‌تواند برای مبادله و پرداخت هزینه در صرافی Binance استفاده شود. صرافی Binance بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده در جهان از ژانویه ۲۰۱۸ است که در هر ثانیه بیش از ۱.۴ میلیون تراکنش در آن انجام می‌شود. خرید و فروش بایننس کوین در صرافی‌های ایرانی نیز امکان‌پذیر است.

به گفته تحلیلگران بازار، ارزهای دیجیتال چین‌لینک (LINK) و بایننس کوین (BNB) می‌توانند رشد قابل‌توجهی در ماه ژانویه داشته باشند. از این رو، در ادامه نگاهی به روند قیمت این دارایی‌ها خواهیم داشت.

قیمت توکن LINK یکی از بیشترین رشد‌ها را در ماه‌های سپتامبر و اکتبر 2023 تجربه کرد و نزدیک به 200 افزایش یافت. با این حال، سرعت رشد آن از آن زمان کند شده و قیمت در یک کانال صعودی قرار گرفته است. این توکن پس از ثبت سقف 17.67 دلار در 28 دسامبر، کاهش قیمت را تجربه کرده است.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) یک واگرایی صعودی پنهان ایجاد کرده که نشانه ادامه روند است. چنانچه قیمت بر مقاومت خط روند کانال غلبه کند، می‌تواند تا 75 درصد افزایش یابد و به مقاومت بعدی در 28 دلار برسد.

در همین حال، قیمت بایننس کوین از اکتبر 2023، یعنی زمانی که در کف 202 دلار معامله می‌شد، در حال افزایش است. این حرکت صعودی باعث شکست مقاومت خط روند نزولی بلندمدتی که برای بیش از 770 روز برقرار بود، شد. در پی این شکست، سقف قیمتی 320 دلار در هفته گذشته ثبت گردید. شاخص RSI نیز با حرکت به بالای سطح 50، صعود قیمت را تأیید می‌کند.

در حال حاضر، قیمت BNB با مقاومت 345 دلاری مواجه است. در صورت شکسته شدن این مقاومت، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند با 40 درصد افزایش به 450 دلار برسد.

 

منبع: رمزارز نیوز
کدخبر: 317066

ارسال نظر