|
کدخبر: 317166

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | قیمت شیبا اینو

شیبا ریوم کم آورد / احتمال کاهش قیمت SHIB!

در حالی که افزایش بیت کوین (BTC) به بالاترین سطح محلی خود در ۴۵۸۸۰ دلار، آغازی امیدوارکننده را برای بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ به تصویر می‌کشد، توجه سرمایه‌گذاران بار دیگر به شیبا اینو (SHIB) جلب شده است.

اقتصاد شیبا ریوم کم آورد / احتمال کاهش قیمت SHIB!

شیبا اینو (SHIB) یک میم‌ کوین در دنیای  ارزهای دیجیتال  است که فعالیت خود را در آگوست  ۲۰۲۰ آغاز کرد و امروزه به عنوان دومین میم کوین مهم با توجه به ارزش بازارش شناخته می‌شود. ارزش‌های اصلی شیبا بر پایه تمرکززدایی، فلسفه ساخت برای سرگرمی و تعهد به توسعه، تحت رهبری جامعه است.

فعالین حاضر در اکوسیستم شیبا اینو به توزیع نقدینگی کمک می‌کنند و این فرصت را دارند تا از طریق استیکینگ کوین‌های بومی پروژه از جمله SHIB، BONE، و LEASH پاداش دریافت کنند. علاوه بر این، تیم توسعه شیبا یک ماژول حاکمیتی را معرفی کرده است. این شرکت همچنان به گام‌های خود به سوی راه‌اندازی شبکه آزمایشی بتا Shibarium، که یک شبکه لایه ۲ برای افزایش ظرفیت عملیاتی اکوسیستم شیبا اینو است، ادامه می‌دهد.

ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) در سال ۲۰۲۳ توجه زیادی را به خود جلب کرد و از یک میم کوین به یک ابزار مفیدتر برای کاربران خود تبدیل شد.

در واقع، این موضوع توضیح می‌دهد که چرا SHIB همچنان توانسته جایگاه خود را در میان برترین‌های بازار حفظ کند. در حال حاضر، شیبا اینو با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۳۴ دلار معامله می‌شود که در یک سال گذشته، یک رشد ۳۰ درصدی دارد.

وزیر ایکس (WazirX)، یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال مستقر در هند، در گزارش پایان سال خود اعلام کرده که SHIB دومین رمزارز پرمعامله در سال ۲۰۲۳ بوده و از دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ مانند اتریوم (ETH) و ریپل (XRP) بهتر عمل کرده است.

لوسی، مدیر بازاریابی شیبا اینو، اخیراً برنامه‌هایی را که این تیم برای SHIB دارد، فاش کرده که می‌تواند در بازار صعودی بعدی که احتمالا ناشی از تایید صندوق‌ قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین و خروج اتریوم از محدوه قیمتی خود و رشدهای متعاقب آن است، جان تازه‌ای به این میم کوین بسیار محبوب ببخشد.

کریپتو کالیو (Crypto Kaleo)، یک تحلیل‌گر بازار ارزهای دیجیتال نیز اخیراً اشاره کرده که رشد قیمت شیبا اینو، شبیه آنچه که در سال ۲۰۲۱ شاهد بودیم، دور از ذهن نیست.

علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال از افزایش حجم معاملات و ارزش کل این بازار سرخوشند.

در حالی که افزایش بیت کوین (BTC) به بالاترین سطح محلی خود در ۴۵۸۸۰ دلار، آغازی امیدوارکننده را برای بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ به تصویر می‌کشد، توجه سرمایه‌گذاران بار دیگر به شیبا اینو (SHIB) جلب شده است.

به نظر می‌رسد که یک اتفاق غیرمنتظره در شیبا اینو، به ویژه در راه‌حل لایه ۲ آن، شیباریوم، در حال رخ دادن است.

طبق آخرین داده‌های شیباریوم اسکن، فعالیت این شبکه افت کرده و تعداد تراکنش‌های روزانه آن به ۴.۹۱ میلیون، کمترین میزان در بیش از یک ماه گذشته، رسیده است که می‌تواند برای SHIB نگران‌کننده باشد.

shiba-inu-shib-warning-alert-shibarium-eyes-dramatic-changes-in-2024

این روند نزولی در تعداد تراکنش‌های روزانه از ۲۹ دسامبر آغاز شد و طی دو روز بعد شاهد کاهش ۲۳ درصدی بود. با آغاز سال جدید، این نرخ به نزول خود ادامه داد و یک افت ۱۵.۱ درصدی دیگر را ثبت کرد.

درست است که شبکه شیباریوم در گذشته افت‌های شدیدی را در تعداد تراکنش‌های روزانه خود تجربه کرده بود، اما افت فعلی هم از نظر بزرگی و هم از نظر سرعت، بی‌سابقه تلقی می‌شود.

به همین دلیل، پرسش‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه، کاهش تعداد تراکنش‌های روزانه شیباریوم چگونه می‌تواند بر برنامه‌های شیبا اینو، احساسات در جامعه این رمزارز و سرنوشت توکن‌هایی مانند SHIB و بون (BONE) تأثیر بگذارد. در واقع، ژانویه ۲۰۲۴ می‌تواند مقطعی حساس برای شیبا اینو باشد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها