|

بازار خودرو | قیمت خودرو | قیمت مزدا ۳

مظنه انواع مزدا نو و کارکرده در بازار + جدول قیمت

قیمت روز خودروهای مزدا در ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ مشخص شد.

اقتصاد مظنه انواع مزدا نو و کارکرده در بازار + جدول قیمت

خریداران خودرو همواره با یک دوراهی عجیب در بازار کشورمان مواجه هستند و آن اینکه به دنبال خرید خودرویی صفرکیلومتر با کیفیت نازل باشند یا اینکه ریسک خرید یک خودروی کارکرده شناخته شده و باکیفیت سال‌های قبل را به جان بخرند. متأسفانه قیمت خودرو در کشورمان فرسنگ‌ها با سایر نقاط جهان تفاوت دارد و به این نکته باید تولید محصولاتی قدیمی و از رده خارج را نیز اضافه کرد. دهه ۷۰ و ۸۰ شمسی را می‌توان جزو طلایی‌ترین دوران صنعت خودروی کشور دانست چراکه انبوهی از محصولات نسبتاً به‌روز و باکیفیت تولید می‌شدند.

برای مثال می‌توانیم به مونتاژ محصولاتی همچون مرسدس بنز E کلاس، نیسان ماکسیما و  مزدا ۳ و… اشاره کنیم که در زمان خود جزو خودروهای شاخص جهانی بوده‌اند. اما در حال حاضر شاهد تحریم‌های اقتصادی، افزایش قیمت ارز و به تبع آن افزایش شدید قیمت خودرو هستیم که اوضاع را پیچیده کرده و خریداران نیز در بین گزینه‌های بی‌کیفیت داخلی و گران‌قیمت چینی سرگردان مانده‌اند. یکی از خودروهای شاخص کارکرده در بازار مزدا ۳ است که خاطرات خوش زیادی را تداعی می‌کند. این ژاپنی باکیفیت جزو محصولات جذاب مونتاژی است که در این نوشتار می‌خواهیم به بررسی آن بپردازیم.

اگر به خاطر داشته باشید چند دهه قبل دو خودروی سیتروئن زانتیا و مزدا ۳۲۳ در کشورمان رقابت فشرده‌ای با یکدیگر داشتند. مزدا ۳۲۳ امروز نیز جزو محصولات باکیفیت بازار است اما طبیعی است که به خاطر سن بالای خود طرفداران کمتری داشته باشد. گروه بهمن که در آن زمان رابطه نزدیکی با این برند ژاپنی داشت پس از خاتمه تولید ۳۲۳ به فکر عرضه محصولی جذاب افتاد که همان مزدا ۳ بود. مزدا ۳ تاکنون در چهار نسل تولید شده و نسل‌های اول و دوم آن در کشورمان حضور داشته‌اند. اولین نسل مزدا ۳ جایگزین مدل محبوب ۳۲۳ شد تا علاوه بر خانواده‌ها، جوانان نیز بتوانند لذت رانندگی با این ژاپنی متفاوت را تجربه کنند. با استقبال قابل‌توجهی که این خودرو تجربه کرد بهمن سریعاً دست به کار شد تا نسل دومش را در کشورمان مونتاژ نماید. این نسل مزدا ۳ با پسوند نیو در کشورمان شناخته شده و همچنان نیز با قیمت‌های بالایی خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز و جدید انواع خودرو مزدا در تاریخ ۲۹ دی اعلام شد.

قیمت مزدا ۳ جدید امروز

قیمت مزدا ۳ جدید مونتاژ مدل ۱۳۹۸ صفر در بازار امروز با رشد ۱۰۰ میلیونی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان شد.

قیمت مزدا کارکرده امروز

قیمت مزدا ۳ جدید کارکرده مدل ۹۴ در بازار ۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان است این خودرو ۱۴۰ هزار کیلومتر کارکرد دارد.

مزدا ۳ هاچ بک کارکرده مدل ۱۳۸۹ نیز با ۹۴۵ میلیون تومان قابل خرید است که قیمت این خودرو در حال حاضر کم تر از پژو ۲۰۷ اتوماتیک صفر است.

قیمت ماشین مزدا ۳۲۳  کارکرده هم در بازار ۴۳۰ میلیون تومان است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو مزدا به دست خواهید آورد.

 

 

 

قیمت بازار انواع خودرو مزدا 

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
مزدا ۳ جدید صندوق دار مونتاژ ۲۰ لیتر تیپ ۴ ۱۳۹۸ | گروه اسفند صفر  ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا، ۲ هاچ بک ۱۳۹۱ ۱۲۶,۰۰۰  ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا، ۳ جدید ۱۳۸۹ ۲۰۰,۰۰۰  ۹۴۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا، ۳ جدید هاچ بک ۱۳۸۹ ۲۴۰,۰۰۰  ۹۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا، ۳۲۳ ۱۳۸۴ ۲۷۰,۰۰۰ ۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا، ۳ نیو صندوق دار ۱۳۹۴ ۱۴۰,۰۰۰  ۱,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا، ۳ قدیم ۱۳۸۷ ۱۸۷,۰۰۰  ۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰

 

 

منبع: اقتصادآنلاین
کدخبر: 318338

ارسال نظر

 

آخرین اخبار