|
کدخبر: 325323

جدایی این ارز دیجیتال از دلار / قیمت سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

با توجه به نظر تحلیلگران فنی، اگر نرخ تتر پایین‌تر از سطح حمایت فنی ۶۳ هزار و ۷۰۰ تومان ثابت شود، ممکن است وارد کانال قیمتی ۶۲ هزار تومان شود.

اقتصاد جدایی این ارز دیجیتال از دلار / قیمت سکه  ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در روز چهارشنبه، قیمت دلار هرات ادامه کاهش خود را داشت و در این معاملات وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد. با از دست دادن مرز حمایتی ۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان در نرخ دلار هرات، روند صعودی در روز سه‌شنبه متوقف شد و بازار از صعود خارج شد. نرخ دلار در روز چهارشنبه با مبدأ ۶۳ هزار و ۶۰۰ تومان شروع شد و در نیمه دوم روند کاهشی داشت و وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد. نرخ دلار هرات در پایان روز با نرخ ۶۲ هزار و ۹۵۰ تومان به پایان رسید.

قیمت درهم امارات با ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز به کار کرد و با کاهش به ۱۷ هزار و ۲۶۰ تومان به کار خود پایان داد. نرخ دلار برآورد شده از درهم ۶۳ هزار و ۳۴۴ تومان محاسبه می‌شود. شکاف نرخ درهم و نرخ دلار هرات نسبت به روز سه‌شنبه کم شد و به ۴۰۰ تومان رسید.

پیش‌بینی نرخ دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

همچنین نرخ تتر هم در روز چهارشنبه با افت حمایت ۶۴ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست داد و یک کانال عقب نشست. به عقیده تحلیلگران فنی اگر نرخ تتر زیر حمایت فنی ۶۳ هزار و ۷۰۰ تومان تثبیت دهد، می‌تواند وارد کانال ۶۲ هزار تومان شود. در مقابل اگر این سطح در بازار حفظ شود، می‌تواند به سمت مقاومت برود. شکاف تتر و نرخ دلار هرات نزدیک به هزار تومان رسیده که عدد قابل توجهی است.

از لحاظ تکنیکال نرخ دلار هرات مقاومت ۶۳ هزار و ۳۰۰ تومان را پیش روی خود دارد. تا زمانی‌که زیر این نرخ باشد میل به نزول در بازار ارز بیشتر خواهد بود و نرخ در هفته آینده به سمت کف کانال حرکت خواهد کرد. شرط ورود تثبیت نرخ دلار هرات در کانال ۶۲ هزار تومان در روز پنجشنبه، معامله درهم در زیر ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان است.

با این حال که بازار ارز آزاد رو به نزول بود، همچنان در بازار رسمی شاهد رشد قیمت‌ها هستیم. نرخ اسکناس دلار در مرکز مبادله با افزایش وارد کانال ۴۴ هزار تومان شد. نرخ دلار حواله نیز بر مدار افزایش بود و یک کانال بالا رفت و به ۴۱ هزار تومان رسید. همچنین نرخ یورو مرکز مبادله ارز و طلا با اقزایش ۳۰۰ تومانی وارد کانال ۴۷ هزار تومان شد.

قیمت سکه در بازار آزاد

در بازار آزاد امروز پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، تا این لحظه، قیمت‌ها برای خرید به شرح زیر است: قیمت سکه امامی (طرح جدید) ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.قیمت نیم سکه بهار آزادی امروز ۲۵ میلیون تومان می‌باشد. همچنین، قیمت ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان است. قیمت سکه یک‌گرمی نیز ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می‌رسد. اما قیمت طلا ۱۸ عیار در هر گرم، ۳ میلیون و ۵۲۷ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت طلا در بازار آزاد

قیمت هر مثقال طلا امروز برابر با ۱۵ میلیون و ۲۷۹ هزار تومان است.

 

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها