|
کدخبر: 325435

رونمایی از برگ برنده سونی اکسپریا / این گوشی شما را دیوانه می کند + عکس

سونی، در خط تولید گوشی‌های هوشمند خود، شامل مدل‌های Xperia ۱، Xperia ۵ و Xperia ۱۰ است. با این حال، این برند در حال حاضر در حال راه‌اندازی گوشی سونی اکسپریا Ace IV است که پیش از نسخه ۳ آن در سال ۲۰۲۲ عرضه شده بود.

اقتصاد رونمایی از برگ برنده سونی اکسپریا / این گوشی شما را دیوانه می کند + عکس

از زمان معرفی آخرین نسخه، Sony Xperia Ace ۳، در سال ۲۰۲۲ تا کنون، هیچ خبری از مدل جدیدی ارائه نشده بود. با این حال، از همان زمان تا کنون، برخی گزارش‌ها اشاره‌هایی به وجود پرچمداری از سونی داشتند. اکنون، تصویری از گوشی هوشمند Sony Xperia Ace ۵ منتشر شده است که جزئیات آن را فاش می‌کند.

این تصویر را یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق به نام @mirai۱۶۰۵۲۵ منتشر کرده که نشان می‌دهد گوشی سونی اکسپریا Ace IV مجهز به یک دوربین تکی درست مشابه به نسل قبلی خود یعنی Xperia Ace ۳ با طراحی جعبه‌ای شکل است. طراحی جعبه‌ای به معنای داشتن لبه‌ها و گوشه‌های مربع‌شکل و زاویه‌های منحنی کمتر است. این طراحی معمولاً باعث می‌شود که گوشی به نظر کمی مستحکم‌تر بنظر برسد.

طبق تصویر می‌توان حدس زد که این گوشی مجهز به صفحه نمایش با نسبت تصویر ۲۱:۹ خواهد بود، که این موضوع کمی عجیب است چراکه شایعات نشان می‌دهند بقیه خط Xperia از این نسبت تصویر دست کشیده و به سراغ نسبت‌های متداولی همچون ۱۹.۵:۱ رفته‌اند.

لیست Geekbench در دسامبر ۲۰۲۲ مدعی شده بود که گوشی سونی اکسپریا Ace IV با شماره مدل Sony SM۴۳۷۵ از یک چیپ Snapdragon ۴ Gen ۱ SoC، که یک چیپ ارتباطی ۵G سطح پایین است، استفاده خواهد کرد.

هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست، اما از آنجایی که طراحی و تک دوربینه بودن آن شبیه به نسخه‌ی قبلی این برند است، شاید با بررسی Sony Xperia Ace ۳ چیزهایی دستگیرمان شود.

سونی-اکسپریا

مشخصات Sony Xperia Ace ۳

Xperia Ace ۳ دارای وضوح HD+ (۷۲۰ × ۱۴۹۶ پیکسل) و حفاظت Gorilla Glass Victus و یک دوربین جلو ۵ مگاپیکسل و یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسل با فلش LED است. سونی اکسپریا ایس ۳ از چیپ اسنپدراگون ۴۸۰ ۵G پشتیبانی می‌کند و دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش به وسیله‌ی کارت حافظه microSD است.

سونی-اکسپریا-1

این گوشی که با اندروید ۱۲ به بازار آمد دارای باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع USB-PD پشتیبانی می‌کند. امنیت آن با اسکنر اثر انگشت جانبی فراهم شده است. گزینه‌های اتصال شامل ۵G، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۱، GPS، NFC و USB-C هستند. بعلاوه اینکه این دستگاه در برابر گرد و غبار IP۶X و مقاوم در برابر آب IPX۵/IPX۸ مقاوم است. در صورتیکه گوشی سونی اکسپریا Ace IV نیز با همین جزئیات عرضه شود می‌توان آن را در دسته‌ی بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۴ جای داد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها