|
کدخبر: 325847

قیمت جدید گوشی های هواوی در بازار + جدول

تلفن‌های همراه، یکی از ابزارهای پرکاربرد در سطح جهان محسوب می‌شوند. از زمان ظهور این ابداع تا به امروز، تحولات زیادی در این زمینه رخ داده که این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد.

اقتصاد قیمت جدید گوشی های هواوی در بازار + جدول

در این گزارش می توانید قیمت جدید گوشی های هواوی در بازار را مشاهده کنید. 

 قبل از اینکه گوشی‌های همراه وارد عرصه شوند، فعالیت‌های مختلفی از جمله پیگیری اخبار، دریافت اطلاعات از قیمت‌های روز محصولات، برقراری ارتباط و سایر وظایف به شکل متفاوتی انجام می‌شد که با ظهور این ابزار همیشگی تغییر کرد.

یکی از جذابیت‌های جاری، گوشی‌های تلفن همراه مدرن است. این وسیله نه تنها از لحاظ اختراع و تکنولوژی بلکه از نظر کاربردهای متعددی که دارد، همواره مورد بحث و توجه قرار گرفته است. در حقیقت، ارزش و کاربرد این دستگاه دوست‌داشتنی بسیار گسترده است.

گوشی موبایل قادر است تقریباً هر کاری که شما بخواهید انجام دهد و با بهره‌مندی از هوش مصنوعی جدید، سفر، خواندن کتاب و حتی نگارش متون به جای شما، را انجام دهد. جالب است که این همه امکانات با یک هزینه اندک برقرار است، تنها با شارژ منظم آن. حالا که ویژگی‌های گوشی هوشمند را شناختیم، به بررسی قیمت روز گوشی‌ها بپردازیم تا بتوانیم یکی از این ابزارهای هوشمند را به دست آوریم. منتظر همراهی شما هستیم.

در ادامه، لیست قیمت گوشی هواوی امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده می کنید که قیمت بازار را در نسخه های مختلف رم و حافظه تعیین شده است.

قیمت گوشی هواوی امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قبل از پرداخت به لیست قیمت گوشی هواوی امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ باید به این نکته اشاره کنیم که اگر به‌دنبال قیمت گوشی هواوی خاصی هستید که در این فهرست به آن اشاره نکردیم، موضوع را در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید. در ادامه قیمت گوشی هواوی امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در یک نگاه می‌بینید:

لیست قیمت گوشی های هواوی
هواوی Mate X3 129,000,000 تومان
هواوی Mate 60 Pro 85,800,000 تومان
هواوی P60 Pro
هواوی Mate 60 Pro plus 119,000,000 تومان
هواوی Mate 50 pro
هواوی P50 Pocket 69,000,000 تومان
هواوی nova 11i 7,900,000 تومان
هواوی Pocket 2
هواوی nova 10
هواوی Nova y70 5,699,000 تومان
هواوی nova 9 SE – 
منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها