|
کدخبر: 325932

کامل ترین دوره طراحی گرافیک در آموزشگاه طرحستان

در آموزشگاه طرحستان کامل‌ترین دوره‌های گرافیک برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند در این دوره‌‌های آموزشی شرکت کنند. از آنجایی که طرحستان پس از پایان دوره به هنرجویان خود مدرک معتبری را اعطا می‌کند، این آموزشگاه به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های تهران به شمار می‌رود.

اقتصاد کامل ترین دوره طراحی گرافیک در آموزشگاه طرحستان

هنرجویان در این دوره به طور کامل با تکنیک‌ها و نرم‌افزارهای رشته گرافیک آشنایی یافته و بلافاصله پس از کسب مهارت‌های لازم می‌توانند وارد بازار کار شوند. امروزه بسیاری از افراد با مراجعه به این مجموعه و شرکت در کلاس‌ها، استعداد خود را شکوفا کرده و به درآمدهای بالایی دست می‌یابند. در نهایت با توجه به اهمیت کاربرد هوش مصنوعی در طراحی گرافیک هنرجویان می‌توانند با کسب مهارت آثار خلاقانه‌ای را ارائه نمایند.

نحوه برگزاری دوره گرافیک در آموزشگاه طرحستان

دوره گرافیک در آموزشگاه طرحستان به سه شیوه برگزار می‌شود که هر یک از مزایایی برخوردار هستند. نحوه برگزاری کلاس‌ها در این مجموعه به شرح زیر است.

  1. آموزش حضوری: در آموزش حضوری، اساتید و هنرجویان به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباط هستند و این امر سبب افزایش تعامل میان آنان می‌گردد. وجود فضایی سرشار از آرامش سبب می‌شود که هنرجویان مطالب را به بهترین نحو ممکن فرا بگیرند. تنها کسانی که قادر هستند به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت کنند، امکان ثبت نام در دوره‌های حضوری را خواهند داشت. در آموزش حضوری تمامی تجهیزات از جمله سیستم کامپیوتری در اختیار هنرجو قرار می‌گیرد. هنرجویان در زمانی مشخص ملزم به حضور در کلاس خواهند بود.
  2. آموزش آنلاین: این شیوه آموزشی برای افرادی که امکان حضور در کلاس‌ها را ندارند و یا ساکن تهران نیستند مناسب است. این سیستم آموزشی کاملاً انعطاف پذیر بوده و هنرجویان به راحتی می‌توانند با استفاده از گوشی و یا لپتاپ در منزل و یا حتی محیط کار خود اقدام به یادگیری نمایند. در این دوره استاد و هنرجو با استفاده از نرم‌افزار Sky room در زمانی مشخص حاضر شده و درس را فرامی‌گیرند.
  3. آموزش آفلاین: ‌ یکی دیگر از روش‌های برگزاری کلاس گرافیک در آموزشگاه طرحستان، آموزش آفلاین است. در این دوره ویدئوهای آموزشی ضبط شده در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد. تمامی هنرجویانی که ساکن تهران یا سایر شهرستان‌ها باشند می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند. معمولاً هنرجویانی که قادر به شرکت در کلاس‌های حضوری و آنلاین طی یک ساعت مشخص نیستند، در دوره آفلاین ثبت نام می‌کنند. این دوره پشتیبانی دارد و هنرجویان می‌توانند سوالات خود را از طریق تیکت بپرسند. استاد نیز در زمانی مناسب به تیکت آنان پاسخ خواهد داد. هزینه دوره آفلاین نسبت به دوره‌های حضوری و آنلاین کمتر است.

از آنجایی که پس از پایان هر سه دوره به هنرجویان مدرک دو زبانه معتبری زیر نظر وزارت ارشاد اعطا می‌شود، می‌توان گفت که مجموعه طرحستان به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه گرافیک در تهران شناخته می‌شود.

لازم به ذکر است امکان پرداخت اقساطی شهریه کلاس‌ها در دوره‌های حضوری و آنلاین برای هنرجویان فراهم شده است. جهت ثبت نام کافی است هنرجویان مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کرده و مابقی شهریه را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

سرفصل‌های دوره جامع آموزش گرافیک طرحستان

در دوره جامع آموزش گرافیک در مجموعه طرحستان سرفصل‌های گوناگونی به هنرجویان آموزش داده خواهد شد که شامل موارد زیر می‌شود.

  • اصول طراحی‌ گرافیک: در بخش اول آموزش گرافیک، هنرجویان به طور کامل با رنگ‌ها و اصول ترکیب آن‌ها به صورت کاملاً حرفه‌ای آشنایی خواهند یافت. آموزش طراحی لوگو یکی از مباحثی است که در این بخش آموزش داده می‌شود و هنرجویان با تمرین و اجرای پروژه در کلاس سطح مهارت‌های خود را افزایش خواهند داد.
  • صفحه آرایی با ایندیزاین: در این دوره آموزشی نحوه کار با نرم‌افزار ایندیزاین به طور کامل آموزش داده می‌شود. هنرجویان با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند متن و تصاویر را به درستی در کنار یکدیگر قرار دهند تا پیام به بهترین نحو ممکن به مخاطب منتقل شود. این نرم‌افزار برای طراحی انواع مجله، بروشور، کاتالوگ و کتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • طراحی و تصویرسازی با ایلوستریتور: هنرجویان با استفاده از نرم‌افزار ایلوستریتور می‌توانند تصاویر وکتور را خلق نمایند. کاربرد این نرم‌افزار در طراحی جلد کتاب، کاتالوگ، بروشور و بسته‌بندی می‌باشد. شما نیز پس از پایان آموزش تصویرسازی با ایلوستریتور می‌توانید از مهارت‌های خود استفاده کرده و به درآمد برسید.
  • طراحی پیشرفته با فتوشاپ: از مباحثی که هنگام طراحی پیشرفته با فتوشاپ به هنرجویان آموزش داده می‌شود می‌توان به ایجاد طرح‌های گوناگون، اصلاح رنگ، ویرایش عکس و غیره اشاره نمود‌. پس از آشنایی با فتوشاپ می‌توان از طریق طراحی برچسب، جعبه و پوستر، آگهی تبلیغاتی و طراحی بنر به درآمد رسید. قطعاً شما با بهبود مهارت‌های خود هنگام شرکت در دوره‌های آموزشی طرحستان می‌توانید به درآمدهای بالاتری دست یابید.

 طراحی-گرافیک-1

  • طراحی وکتور، تایپوگرافی و چاپ با کورل دراو: یکی از زمینه‌هایی که طراحان گرافیک در آن فعالیت دارند، صنعت چاپ است. در کلاس آموزش کورل دراو علاوه بر آموزش این نرم‌افزار با انواع دستگاه چاپ نیز آشنایی خواهید یافت. کاربرد این نرم‌افزار تنها به طراحی بسته‌بندی محدود نشده و به منظور طراحی تصاویر وکتور نیز استفاده می‌گردد. اگر با فضای این نرم‌افزار آشنایی یابید می‌توانید در زمانی کوتاه به درآمد برسید.
  • عکاسی در گرافیک: یکی از المان‌های کاربردی در طراحی گرافیک عکس است. گرفتن عکس‌هایی بدون عیب و نقص اهمیت زیادی دارد که در این دوره آموزشی به طور کامل به هنرجویان آموزش داده می‌شود. یک گرافیست باید بتواند عکس‌های خوب را تشخیص بدهد و با استفاده از دوربین خود بهترین عکس‌ها را بگیرد. قطعاً با داشتن توانایی عکاسی میزان درآمد شما نیز در این مسیر افزایش می‌یابد.
  • تصویرسازی در گرافیک: آشنایی با تکنیک‌های تصویرسازی، یکی دیگر از سرفصل‌های این دوره است. شما با شرکت در این دوره علاوه بر این که با تکنیک‌های تصویرسازی آشنا می‌شوید با انجام پروژه‌های گوناگون نیز می‌توانید بر تجربیات خود بیفزایید.
  • موشن گرافیک: یکی از پردرآمدترین روش‌های تبلیغاتی که طی سال‌های اخیر رواج زیادی یافته، طراحی موشن گرافیک است. هنرجویان با فراگیری این نرم‌افزار می‌توانند تصاویر، کلیپ‌ها و صداها را با یکدیگر ترکیب کرده و یک موشن گرافیک فوق‌العاده جذاب را تدوین کنند.

ثبت نام در کلاس گرافیک آموزشگاه طرحستان

برای فراگیری هر نوع مهارتی به صورت تخصصی لازم است که در دوره‌های آموزشی آن شرکت کنید. طرحستان یکی از بهترین آموزشگاه‌های استان تهران است که هنرجویان به صورت حضوری و یا غیرحضوری می‌توانند در دوره‌های آموزشی آن شرکت کنند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیرامون زمان برگزاری و شهریه کلاس گرافیک می‌توانید به وب سایت این آموزشگاه به آدرس tarhestan.org مراجعه نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها