|
کدخبر: 326215

پر فروش ترین مدل های گوشی در بازار / خریداران بازار را خالی کردند

این گزارش به پر فروش ترین مدل گوشی در بازار پرداخته است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

اقتصاد پر فروش ترین مدل های گوشی در بازار / خریداران بازار را خالی کردند

خرید تلفن همراه، همواره یکی از سخت ترین کارهایی است که انجام می شود. قبل از خرید، افراد تحقیق بسیاری می کنند تا بتوانند مدل دلخواه را انتخاب کرده تا نیازهایشان را برطرف کند.

برای خرید گوشی اینفینیکس پرفروش قبل از هر چیز باید توجه داشت که این محصولات اغلب دارای اینترنت 4G بوده و کیفیت دوربین متوسطی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین این محصولات ظرفیت باتری بالایی داشته و همگی دو سیمکارته هستند. این گوشی‌ها با حافظه‌های داخلی مختلفی ارائه شده‌اند که حجم ۱۲۸ گیگابایتی آن طرفدار بیشتری دارد. همچنین این گوشی‌ها صفحه نمایشی نسبتا بزرگ را عرضه می‌کنند و از این جهت نیز قابل توجه هستند.

گوشی-اینفینیکس

گوشی اینفینیکس با مدل Hot 20S

این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی عرضه شده و دارای سایز صفحه نمایشس ۶.۷۸ اینچی است. این محصول با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی طراحی شده و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین شبکه اینترنت به کار رفته در این گوشی 4G بوده و دارای دو سیمکارت است.

این گوشی اینفینیکس ۲۰۲ گرم وزن داشته و کیفیت دوربین‌های پشت آن ۵۰ و ۲ و ۲ مگاپیکسل بوده، کیفیت دوربین سلفی آن نیز ۸ مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

این گوشی اینفینیکس با سایز صفحه نمایش ۶.۶  اینچی ارائه شده و دارای ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که قابلیت شارژ معکوس نیز دارد. این محصول دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین‌های اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل و QVGA است. این محصول دو سیمکارته با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این گوشی دو سیمکارته دو دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو داشته و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب ۶۴ و ۲ گیگابایت است. این گوشی اینفینیکس با هشت هسته پردازشگر طراحی شده و از سیستم عامل اندروید ۱۲ استفاده می‌کند.

گوشی اینفینیکس با مدل Note 12 G96

این گوشی اینفینیکس با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی طراحی شده و سایز صفحه نمایش ۶.۷ اینچی دارد. همچنین این مدل ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار داده و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی را فراهم می‌کند. این محصول دارای شبکه اینترنت 4G بوده و دوربین جلوی آن ۱۶ مگاپیکسل است. همچنین دوربین‌های پشت نیز در این محصول ۳ عدد بوده و کیفیت ۵۰  مگاپیکسلی دارند.

گوشی اینفینیکس با مدل Hot 20

این گوشی اینفینیکس با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده و با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود که قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی و شارژ معکوس ۵ واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول دو سیمکارته دارای دو دوربین ۵۰ و ۲مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ تا ۸ مگاپیکسلی در جلو بوده و از شبکه اینترنت 4.5G پشتیبانی می‌کند.

منبع: کاما پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها