|
کدخبر: 326216

بازار خودرو کار خود را چگونه استارت زد؟ / قیمت خودرو نزولی شد

قیمت خودروها امروز، سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، در اکثر محصولات کاهشی یا ثابت گزارش شده است. در این میان، یک خودرو مونتاژی با کاهش ۵۰ میلیون تومانی در قیمت مواجه شده است.

اقتصاد بازار خودرو کار خود را چگونه استارت زد؟ / قیمت خودرو نزولی شد

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، نسبت به روزهای اخیر تغییر محسوسی نداشته است. در حالی که یکی از محصولات بهمن‌موتور با کاهش ۵۰ میلیون تومانی در قیمت مواجه شده، اما همچنان قیمت خودروهای داخلی در سطح پایینی قرار دارد. بازار خودرو از ابتدای روز جاری باثبات گزارش می‌شود.

قیمت خودرو در بازار داخلی

قیمت خودرو صبح امروز نسبت به گذشته افت و خیز چندانی نداشته است.

کوییک S، محصول اقتصادی سایپا، از روز گذشته تاکنون چهار میلیون تومان ارزان شد؛ چنان‌که اکنون با نرخ ۴۳۶ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود.

اطلس، جدید‌ترین محصول سایپا، نیز با کاهش ۳.۵ میلیون تومانی، درحال‌حاضر ۵۸۱ میلیون تومان در کانال‌های معاملاتی قیمت‌گذاری می‌شود.

تارا اتوماتیک V۴، محصول لوکس ایران‌خودرو، با ۱۰ میلیون تومان افت بها، به نرخ یک میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

رانا پلاس از دیگر خودروهای خاص و پرطرفدار ایران‌خودرو با کاهش هفت میلیون تومانی به نرخ ۶۳۵ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می‌رود.

خودرو-داخلی۱

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز به‌جز چند محصول باثبات گزارش می‌شود.

دیگنیتی پرایم، محبوب‌ترین محصول بهمن‌موتور که در دسته کراس اوورهای کوپه قرار دارد، با کاهش ۳۰ میلیون تومانی در کانال‌های معاملاتی با نرخ یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری می‌شود.

کی‌ام‌سی J۷ نخستین خودرو با لوگوی جدید کرمان‌موتور نیز با افت ۲۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

تیگو۷ پرو پرمیوم این محصول جذاب با آینه الکتروکرومیک تنها محصول مدیران‌خودرو است که نسبت به روزهای گذشته ۲۰ میلیون تومان افزایش نرخ پیدا کرده و با دو میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بستیون T۷۷، محصول جذاب بهمن‌موتور، با کاهش چشمگیر ۵۰ میلیون تومانی، دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

خودرو-خارجی۲

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها