|
کدخبر: 326342

پر سود ترین رمز ارزهای امروز / پادشاه ارزهای دیجیتال چقدر شد؟

در این گزارش به بررسی پر سود ترین و پر ضرر ترین ارزهای دیجیتال پرداخته ایم.

رمز ارزها، توانسته اند محبوبیت بالایی در میان مردم کسب کنند و بیشتر مردم به سمت و سوی مبادلات ارزهای دیجیتال رفته اند. 

با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی نزولی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۳۱۵ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۳.۵۱ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، ریزش قیمتی ۱.۶۴ درصدی را ثبت کرده است و روندی نزولی دارد. بیت کوین در زمان انتشار این خبر در محدوده ۶۲ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین ، امروز روندی نزولی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر ریزش قیمتی ۱.۵۹ درصدی را ثبت کرده و اکنون در محدوده ۳.۰۲۶ دلار معامله می‌شود.

داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال لیدو دائو (LDO)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال Lido DAO امروز با رشد قیمتی ۴.۱۵ درصدی، همچنان در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از Lido DAO، نام رمزارزهای اتنا (ENA) با ۲.۴۳ درصد افزایش قیمت و ترون (TRX) با ۲.۳۰ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال داگ ویف هت (WIF) با ۱۱.۵۵ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از dogwifhat نیز، ارز دیجیتال هلیوم (HNT) با ۷.۴۲ درصد افت قیمت و ارز دیجیتال آرویو (AR)، با ۶.۰۶ درصد کاهش قیمت، در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.

پروژه لیدو دائو، در طول این سال‌ها سروصدای زیادی را به پا کرده است و اهمیت این پروژه پس از مرج اتریوم به اجماع اثبات سهام و نقشه راه اتریوم ۲.۰ بر هیچ شخصی پوشیده نیست. این پروژه به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم حوزه لیکویید استیکینگ دارای امکاناتی بسیار کاربردی و جذابی است که بسیار جای بحث‌وبررسی خواهد داشت. در این مقاله از بیت پین، قصد داریم به این پروژه بسیار قوی و تأثیرگذار بر حوزه دیفای و لیکوئید استیکینگ بپردازیم و در کنار بررسی کلی این پروژه، با جایگاه و آینده توکن بومی آن LDO کمی بیشتر آشنا شویم.

توکن لیدو دائو (LDO)، در واقع توکن بومی پروژه حوزه دیفای لیدو است که قابلیت لیکوئید استیکینگ را در اکوسیستمی بسیار پویا فراهم کرده است. هر چه مقدار توکن‌های LDO در قراردادهای سپرده‌گذاری کاربران بیشتر باشد، حق رأی و قدرت تصمیم‌گیری رأی‌دهندگان بیشتر می‌شود. در بیانی ساده هر توکن لیدو، یک حق رأی است و کاربران می‌توانند با این حق رأی‌ها، نظرات خود را در مورد پیشنهادها و تغییرات پروتکل Lido بیان کنند. توکن‌های LDO نقش مهمی در تصمیم‌گیری جنبه‌های مختلف پلتفرم، از جمله تغییرات بالقوه در اپراتورهای نود، ساختار هزینه‌ها و سایر پارامترهای مهمی که بر اکوسیستم Lido تأثیر می‌گذارند، ایفا می‌کنند.

این پروژه مبتنی بر حوزه لیکوئید استیکینگ در سال ۲۰۲۰ توسط تیم توسعه‌دهنده به نامی مانند P2P Validator, ParaFi Capital و چندین توسعه‌دهندگان پروتکل وام‌دهی Aave و بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شد. هدف این پروژه در واقع رفع مشکلات و چالش‌های اثبات سهام اتریوم بوده است تا کاربرانی که توان استیک ۳۲ اتریوم را در این پروژه ندارند، از لیدو و امکانات ویژه آن حول لیکوئید استیکینگ بهره ببرند.

منبع: رمز ارز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها