|
کدخبر: 326371 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز:

اجرای سورپرایزهای لاکچری! / یک سالگرد ازدواج چقدر آب می خورد؟

سورپرایز کردن اتفاق جذاب و جالبی است و خاطره آن تا سال ها در ذهن طرف مقابل باقی می ماند. در این گزارش به بررسی قیمت های مختلف و برنامه های مختلف گروه سورپرایز می پردازیم.

اقتصاد اجرای سورپرایزهای لاکچری! / یک سالگرد ازدواج چقدر آب می خورد؟

سورپرایز کردن، پدیده ی جذاب و البته پروسه پیچیده ای است. فراهم آوردن شرایط یا یک اتفاق خاص برای یک فرد خاص و در زمان خاص و بعد دیدن خوشحالی و غالفگیری آن شخص، بسیار اتفاق جذابی است. اغلب افراد در مراسم ها و سالگردهای مختلف اقدام به یک برنامه سورپرایز می کنند تا برای فرد مورد نظرشان خاطره ای فراموش نکردنی بسازند.

فلسفه سورپرایز کردن ارتباطی نزدیکی با تجربه و احساسات افراد دارد. سورپرایز کردن می‌تواند در زندگی ما اثر گذار باشد و روابط شخصی و حتی کسب و کار فرد را تحت تاثیر قرار دهد. این ایده می‌تواند از موقعیت‌های کوچک مانند هدیه دادن یا ساختن لحظات خاص تا رویدادهای بزرگتر و شگفت‌انگیزتری مانند رونمایی از محصولات جدید یا تدارک یک سفر غیرمنتظره باشد. فلسفه سورپرایز کردن معمولاً به عنوان یک راه برای ارتقای روابط، ایجاد لحظات خاص و یادگاری‌ های فراموش نشدنی در ذهن افراد باشد. 

حال برخی پدیده سورپرایز کردن را به یک شغل تبدیل کرده اند و از آن کسب درآمدهای کلان می کنند. برنامه های کوچک و بزرگی که هم نیازمند یک گروه حرفه ای بوده و هم نیاز به یک پلن خاص دارد. به همین بهانه خبرنگار گسترش نیوز سری به سایت های مخصوص فعالیت گروه سورپرایز زده است تا به بررسی نوع فعالیت این افراد و همچنین هزینه رزرو این گروه ها بپردازد. با این گزارش همراه باشید.

موسیقی-سورپرایز

رزرو گروه سورپراریز از شمال تا جنوب ایران

فعالیت گروه های سورپرایز محدودیت زمان و مکان ندارد و هر شهر و هر جایی که شما بخواهید این افراد می توانند برنامه مورد نظر شما را اجرا کنند. بنابراین نگرانی از این بابت وجود ندارد و در جای جای کشور می توانید فرد مورد نظرتان را سورپرایز کنید!

گروه-سورپرایز

تنوع زیاد در برنامه های مخصوص سورپرایز

سورپرایز شدن از فردی تا فرد دیگر می تواند متفاوت اتفاق بی افتد و شما با شناختی که از فرد مورد نظرتان دارید، می توانید برنامه مناسب با شخصیت آن فرد را انتخاب کنید. مثلا شاید فردی با یک سفر غیر منتظره سورپرایز شود و فردی دیگر چنین حسی با این برنامه نداشته باشد. یا برنامه ریزی برای سورپرایز در یک رستوران با گروه نوازنده می تواند انتخاب مناسبی برای روز تولد فرزند یا همسرتان باشد، به شرطی که شخص مورد نظر شما به اجرای موسیقی زنده علاقمند باشد. بنابراین باید بگردید و ببینید که کدام برنامه مناسب شماست تا گروه سورپرایز همان را برای شما در نظر بگیرند.

سورپرایز-قیمت

قیمت های مختلف در گروه های سورپرایز

حال به قسمت جذاب قیمت رسیدیم! البته که چیدن یک برنامه بدون عیب و ایراد و در زمان خاص و درست، هزینه بالایی را نیز می طلبد و شاید به نظر شما بسیار گران به نظر برسد ولی فراهم آوردن شرایط سورپرایز برای یک برنامه خاص، شاید به همین سادگی ها هم نباشد.  به عنوان مثال شاید به جرات بتوان گفت برنامه سورپرایز در کیش یکی از گران ترین پلن های مخصوص گروه های سورپرایز است و این برنامه بسیار لاکچری و خاص به نظر می رسد. در این برنامه ترانسفر، بلیط هواپیما، ۳ روز و ۲ شب رزرو هتل یا ویلا، غواصی، دیزاین لب ساحل، جنگ شادی، دود رنگی، کیک و... وجود دارد و این برنامه بسیار برای برگزاری سالگرد ازدواج مناسب است.

سورپرایز-کیش

در تصویر زیر نیز چند نمونه دیگر برنامه سورپرایز را می بینیم که قیمت هر کدام نیز قابل مشاهده است. به عنوان مثال سورپرایز در بالن ۲۶ میلیون تومان، سورپرایز سوارکاری ۸ میلیون و ۵۰۰، سورپرایز آفرود ۳۰ میلیون تومان و سورپرایز دیزاین تم ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است که برای اطلاع از جزئیات هر کدام می توان با مشاوره گروه صحبت کرد.

قیمت-گروه-سورپرایز

کلام آخر

چیدن یک برنامه بی عیب و نقص برای سورپرایز کردن عزیزان کار ساده ای نیست ولی اگر شناخت کافی داشته باشیم و البته با خرج کمی ذوق و سلیقه، شاید بتوان با برنامه ای ساده تر اما ارزان تر توسط خودمان برنامه سورپرایز را اجرا شود. 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها