|
کدخبر: 326413

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان:

فولاد اکسین خوزستان یکی از صادرکنندگان برتر کشور است / کارگران فولاد اکسین خوزستان افتخار ایرانند

اقتصاد فولاد اکسین خوزستان یکی از صادرکنندگان برتر کشور است / کارگران فولاد اکسین خوزستان افتخار ایرانند

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فولاد اکسین خوزستان یکی از صادرکنندگان برتر کشور است، گفت: فولاد اکسین علی رغم همه فراز و نشیب های سالیان قبل اکنون مسیری خوب و درستی را در پیش گرفته است.

علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری که امروز در نمایشگاه بین المللی نفت در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: فولاد اکسین باید با حوزه های اطراف خود و به ویژه دستگاه های درون سیستمی هلدینگ ها و یا دیگر دستگاه های وزارت خانه هم افزایی داشته باشد.

وی افزود: در این زمینه در کمترین حالت باید میان شرکت فولاد اکسین و لوله سازی اهواز که از یک خانواده هستند باید نزدیکی و همکاری مناسبی شکل بگیرد تا این شرکت ها با هم افزایی بتوانند عملکردی موفق تر داشته باشند.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشازه به بحث میزهای صادراتی گفت: سال گذشته تلاش کردیم تا زیرساختی برای میزهای صادراتی فراهم شود. اگر قرار باشد اتفاق منحصر به فردی برای صنایع رخ دهد و یک جهشی در این راستا شکل بگیرد نیازمند این است که صنایع درک درستی از صادرات داشته باشند.

عسگریان عنوان کرد: باید زنجیره ای شکل بگیرد که به کمک آن بتوانیم زمینه مناسبی را برای صادرات فراهم کنیم و به ویژه به کشورهای اطراف صادرات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فولاد اکسین خوزستان یکی از صادرکنندگان برتر کشور است، افزود: همه کشورهای جنوب خلیج فارس به فولاد و به ویژه فولاد عریض نیازمند هستند و باید به صادرات به این کشورها توجه ویژه داشته باشیم.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: فولاد اکسین علی رغم همه فراز و نشیب های سالیان قبل اکنون و در سال گذشته مسیری خوب و درستی را در پیش گرفته است و این موقعیت یک فرصت ممتاز است که توسط مدیرعامل شرکت و اعضای هیات مدیره مورد توجه و استفاده قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: در شرایط تحریم ناجوانمردانه، همه ما مدیون زحمات و کوشش شبانه روزی تمام کارگران ایران زمین هستیم، کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان افتخار ایران هستند،ما خوشحالیم که مدیریت فعلی شرکت فولاد اکسین نگاه ویژه ای به مجموعه کارگری خود دارد و افزایش روحیه آنها را اولویت اصلی می داند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها