|
کدخبر: 326626

اختصاصی گسترش نیوز؛

نبات هم قیمتی شد / هر بسته ۲۴۵ هزار تومان فروخته می شود

در این گزارش به بررسی قیمت انواع نبات در بازار پرداخته ایم.

اقتصاد نبات هم قیمتی شد / هر بسته ۲۴۵ هزار تومان فروخته می شود

نبات را می توان یکی از شیرین کننده های مصنوعی نام برد که قند بسیار بالایی دارد و مصرف زیاد آن سبب خواهد شد تا به بدن شما آسیب برسد. البته که اگر آن را درست و به جا مصرف کنید، می تواند برای شما فایده هم داشته باشد. اصولا، عادت شده است که بعد از صرف غذای زیاد، برای جلوگیری از دل درد، نبات را داخل چایی ریخته و مصرف می کنند. این نکته درست است که نبات خاصیت ضد نفخ دارد و برای جلوگیری از دل درد بسیار مناسب است. گفته می شود که مصرف نبات می تواند برای جلوگیری از سرماخوردگی مناسب باشد و خاصیت ضد ویروسی دارد. همچنین حافظه را تقویت کرده و ضد التهاب است. البته اگر درست و به جا مصرف شود می تواند چنین تاثیرات مثبتی داشته باشد و مصرف بیش از اندازه آن، ابتلا به قند خون را افزایش خواهد داد.

نبات-قهوه ای

به گزارش گسترش نیوز، با گشت کوتاهی در فضای مجازی، متوجه قیمت انواع نبات در بازار شدیم که مدل و انواع مختلف دارد و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد. البته می توانید نبات را به صورت فله ای هم خریداری کنید که آن هم قیمت خاص خود را دارد. یکی از طعم های نبات زعفرانی است که در بسته بندی های متفاوت و با تعداد مشخص به فروش می رسد. برای مثال، نبات زعفرانی تک نفره در بسته بندی ۷۰ عددی، ۵۳۹ هزار تومان به فروش می رسد. نبات چوبی زعفرانی نیم کیلویی نیز ۱۸۷ هزار تومان قیمت دارد. نبات سفید نیز در بسته بندی های ۲۲ عددی ۱۱۵ هزار تومان و نبات زعفرانی ۸ عددی ۵۶ هزار تومان فروخته می شود.

یکی دیگر از مدل های آن، نبات مایع است که زود تر می توان آن را داخل خوراکی مورد نظر حل کرد. نبات مایع، هنوز چندان شناخته شده نیست و بیشتر مردم همین مدل های تک نفره چوب دار را تهیه می کنند. نبات مایع زعفرانی در بسته بندی های ۶۲۰ گرمی مبلغ ۱۰۶ هزار تومان فروخته می شود. گونه دیگر نبات، مدل خرد شده است که در بسته بندی های نیم کیلویی مبلغ ۱۰۳ هزار تومان فروخته می شود.

نبات-زعفرانی

یکی از بسته بندی های جدید نبات که چند طعم مختلف را در یک بسته جای داده است نیز در یکی از سایت های فروش کالا به فروش می رسد. این بسته حاوی ۱۸ عدد نبات در طعم های مختلف است که ۵۲ هزار تومان قیمت دارد و بسته بندی های ۱۳ عددی آن نیز ۴۹ هزار تومان فروخته می شود. نبات فله نیز در بسته بندی های ۵ کیلویی ۷۴۹ هزار تومان قیمت دارد.

نبات-فله

 

در جدول زیر می توانید قیمت انواع نبات را مشاهده کنید

 

نبات

قیمت

نبات نی دار ۱۸۰۰ گرمی

۱۸۵،۰۰۰

نبات فله یک کیلویی

۱۳۰،۰۰۰

نبات قهوه ای ۳۰ عددی

۸۲،۰۰۰

نبات تخته زعفرانی ۵ کیلویی

۷۹۹،۰۰۰

نبات چوب دار زعفرانی ۱۰۰ عددی

۲۴۵،۰۰۰

نبات سفید نیم کیلویی

۵۶،۰۰۰

به نظر می رسد که اگر نبات به صورت فله ای خریداری شود، صرفه اقتصادی بهتری خواهد داشت. البته که درحال حاضر، نبات های چوب دار تک نفره، طرفدار بیشتری دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها