|
کدخبر: 326766

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت انواع دسر برای یک مهمانی لاکچری / پودر کیک چند فروخته می شود؟

در این گزارش به بررسی قیمت انواع دسر در بازار پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت انواع دسر برای یک مهمانی لاکچری / پودر کیک چند فروخته می شود؟

انواع دسر ها در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه و خانوادگی درست می شود که طعم بسیار خوبی دارد و رنگ جذابی به سفره های ما می دهد. دسرها اصولا به ۳ مدل رایج تقسیم بندی می شوند که ژله، کرم کارامل و انواع کیک از جذاب ترین و مهم ترین آن ها هستند. باید اشاره کرد که آماده کردن این دسرها چندان سخت نیست و زمان زیادی هم نمی خواهد. البته قیمت به صرفه ای هم دارند و از نظر اقتصادی کاملا مناسب هستند.

دسر-ژله۲

ژله از ژلاتین درست می شود و گفتنی است که خواص خاص خود را دارد. مصرف ژله بعد از غذا سبب می شود تا فرآیند هضم به درستی انجام شود و همچنین کمک می کند تا پوست شادابی داشته باشید. همچنین مصرف ژله سیستم ایمنی قلب را تقویت کرده و کمک می کند تا خواب راحتی داشته باشید. انواع طعم های ژله در بازار موجود است و می توانید به راحتی آن ها را تهیه کنید.

به گزارش گسترش نیوز، با گشت کوتاهی در فضای مجازی، قیمت انواع پودر ژله را بررسی کردیم. هر بسته ۲۵ گرمی پودر ژله ۳۰ هزار تومان و بسته ۱۰۰ گرمی آن در بسته بندی های ۱۲ عددی مبلغ ۲۸۳ هزار تومان فروخته می شود. بسته بندی های ۳ کیلویی پودر ژله نیز موجود است که با پرداخهت مبلغ ۵۷۵ هزار تومان می توانید آن را تهیه کنید. همچنین پودر ژلاتین نیز که ماده اولیه ژله است در بسته های نیم کیلویی ۳۷۲ هزار تومان فروخته می شود. پودرهای ژله ۴۴ گرمی در بسته های ۴ عددی نیز ۱۹۵ هزار تومان قیمت دارد.

کرم-کارامل

کرم کارامل یکی دیگر از دسرهای جذاب و خوشمزه است که طرفداران بسیاری دارد و طعم های قهوه و کارامل آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. باید اشاره کرد که فواید کرم کارامل با ضررهای آن برابری می کند. مصرف کرم کارامل سبب می شود تا در صورت خستگی، انرژی لازم را تامین کنید اما می تواند فشار خون را افزایش دهد. مصرف این دسر جذاب می تواند آنتی اکسیدان مورد نیاز بدن را تامین کند اما از طرف دیگر وزن را افزایش داده و سبب پوسیدگی دندان می شود. کرم کارامل در مدل های مختلف آماده و پودری در بازار عرضه می شود. هر بسته پودر کرم کارامل ۷۰ گرمی ۳۰ هزار تومان و بسته های ۸۰ گرمی آن نیز ۴۹ هزار تومان در بازار فروخته می شود. بسته بندی های ۲ و نیم کیلویی آن نیز وجود دارد که ۶۰۶ هزار تومان قیمت دارد. کرم کارامل آماده را می توانید از سوپرمارکتی ها تهیه کنید که در یخچال نگهداری می شود. کرم کارامل آماده در بسته بندی های نیم کیلویی۹۲ هزار تومان فروخته می شود.

کیک-خانگی

کیک را می توان یکی دیگر از انواع دسر نام برد که خونگی آن بسیار طرفدار دارد. برای درست کردن یک کیک خوشمزه در منزل، نیاز دارید تا ابتدا پودر کیک را در طعم دلخواه نهیه کنید. بسته بندی های نیم کیلویی پودر کیک با قیمت ۷۰ هزار تومان و ۵۸۰ گرمی آن با قیمت ۱۲۵ هزار تومان فروخته می شود. همچنین پودر کیک ۶۰۰ گرمی نیز در بازار عرضه می شود که ۱۱۵ هزار تومان قیمت دارد.

در جدول زیر می توانید قیمت انواع پودر ژله، پودر کیک و کرم کارامل را مشاهده کنید.

 

انواع دسر

قیمت

پودر کوکی ۳۲۵ گرمی

۴۸،۰۰۰

پودر کیک نارگیلی ۵۰۰ گرمی

۷۲،۰۰۰

پودر کیکک هویج ۶۰۰ گرمی

۱۱۵،۰۰۰

پودر ژله ۱۰۰ گرمی

۲۴،۰۰۰

پودر ژله ۹۰ گرمی ۶ عددی

۱۰۸،۰۰۰

ژله آماده ۵۰۰ گرمی

۷۰،۰۰۰

پودر کرم کارامل ۷۵ گرمی

۲۵،۰۰۰

دسر کرم کارامل آماده ۱۰۰ گرمی

۲۳،۰۰۰

کرم کارامل آماده ۵۰۰ گرمی

۹۲،۰۰۰

 

جدول بالا نشان می دهد که قیمت این مدل از دسرها چندان بالا نیست و می توانید به راحتی آن ها را تهیه کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها