|
کدخبر: 327050

اختصاصی گسترش نیوز

گوشی های اقتصادی در بازار / با ۱۵ میلیون صاحب این موبایل ها شوید +جدول قیمت

اگر قصد دارید حدود ۱۵ میلیون تومان را برای خرید گوشی اختصاص دهید، با ما همراه شوید تا شما را با بهترین گوشی‌های موجود از برندهای مختلف با این رده قیمت آشنا کنیم.

اقتصاد گوشی های اقتصادی در بازار / با ۱۵ میلیون صاحب این موبایل ها شوید +جدول قیمت

در بازار با تنوع بسیار بالا و قیمت‌های پویا، انتخاب یک گوشی مناسب ممکن است چالش‌برانگیز باشد. بنابراین، تصمیم گرفته‌ایم راهنمای خرید گوشی‌های با قیمت تا ۱۵ میلیون تومان را برای شما آماده کنیم تا با بهترین گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت با ویژگی‌های منحصر به فرد آشنا شوید.

برخی از گوشی‌هایی که در این فهرست معرفی کردیم، جزء بهترین گوشی های ۲۰۲۴ هستند و حتی بعضی از آنها می‌توانند در حد و اندازه‌های بهترین گوشی های گیمینگ ۲۰۲۴ ظاهر شوند. شما همچنین می‌توانید اسمارت‌فون مورد نظر خود را از لیست بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون، بهترین گوشی های سامسونگ تا ۲۰ میلیون و بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون هم پیدا کنید. اما اگر بازه ۱۵ میلیونی را مشخص کرده‌اید، فهرستی که در جدول ذکر شده برای شماست:

کالا قیمت(تومان)

 سامسونگ مدل Galaxy A35 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت به همراه شارژر سامسونگ

۱۴,۸۰۰,۰۰۰

سامسونگ مدل Galaxy A34 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۱۴,۲۹۹,۰۰۰

شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

۱۴,۵۵۰,۰۰۰

شیائومی مدل Poco X6 5G دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

۱۴,۹۰۲,۰۰۰

شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۱۴,۸۹۹,۰۰۰

موبایل آنر مدل X9a دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۱۴,۴۹۹,۰۰۰

 شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Speed دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

۱۳,۹۹۰,۰۰۰

گلکسی A۳۵  در لیست بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان قرار می‌گیرد، چون تقریبا هرآنچه از یک گوشی در این بازه قیمتی انتظار دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. از جمله ویژگی‌هایی که ارزش خرید این گوشی تا ۱۵ تومان را بالا برده، می‌توان به نمایشگر زیبا، دو اسپیکر باکیفیت، تراشه مناسب و ساختار مقاوم بدنه اشاره کرد. نباید فراموش کرد که دوربین گلکسی A۳۵ نیز جزء بهترین‌ها در این بازه قیمتی است.

چند سالی‌است که شرکت‌های تولیدکننده از نمایشگرهای بسیار خوبی برای گوشی‌های میان‌رده استفاده می‌کنند و سامسونگ همیشه جزء بهترین‌ها بوده است. این موضوع درباره گلکسی A۳۵ ۵G هم صدق می‌کند. نمایشگر ۶.۶ اینچی AMOLED این گوشی ۱۵ میلیونی سامسونگ می‌تواند تصاویر را با وضوح بالا و رنگ‌های دقیق به نمایش بگذارد. این نمایشگر از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می‌کند؛ به این معنی که در صورت نیاز، نرخ نوسازی به‌صورت اتوماتیک از ۱۲۰ به ۶۰ هرتز کاهش می‌یابد تا باتری کمتری مصرف شود. برتری دیگر این اسمارت‌فون نسبت به گلکسی A۳۴ این است که سامسونگ این‌بار از گوریلا گلس ویکتوس پلاس برای محافظت از نمایشگر گوشی میان رده خود استفاده کرده است.

از جمله مهم‌ترین مزیت‌های گلکسی A۳۵ که باعث شده نام آن را در لیست راهنمای خرید گوشی تا ۱۵ میلیون تومان قرار دهیم، تنظیمات دوربین است که در این بازه قیمتی، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. عکس‌هایی که با دوربین A۳۵ ثبت می‌شوند، جزئیات و وضوح بالایی دارند و عکس‌ها بیش از اندازه پردازش نمی‌شوند. رنگ‌ها نیز زنده و پویا هستند.

گلکسی A۳۵ که می‌تواند جزء بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۴ باشد، از نظر عملکرد پردازشی هم رضایت شما را جلب می‌کند. در این گوشی از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده شده که سال گذشته در گوشی گلکسی A۵۴ قرار گرفته بود. این یک آپگرید مهم نسبت به تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ در گوشی گلکسی A۳۴ است؛ مخصوصا در بخش گرافیک‌های سه‌بعدی. سیستم پردازشی A۳۵ طوری بهینه‌سازی شده که هنگام اجرای بازی‌ها نیز داغ نکند.

همچنین بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان از برند ردمی، گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو است که هم طراحی زیبایی دارد و هم مشخصات خوبی را در این بازه قیمتی ارائه می‌کند. نمایشگر این موبایل هوشمند که از بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۴ هم هست، با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود که یک آپگرید نسبت به نسل‌های قبلی است. گواهی IP۵۴ هم نسبت به IP۵۳ بهبود یافته؛ اما بهتر بود که حداقل به IP۶۷ می‌رسید. با این‌حال، شیائومی اعلام کرده که این گوشی را با استانداردهای مقاومتی بالاتری تولید کرده تا خیال کاربران را راحت‌ کند.

شیائومی در این گوشی با قیمت ۱۵ میلیون خود از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED استفاده کرده و رزولوشن آن را به ۲۷۱۲×۱۲۲۰ پیکسل ارتقا داده است. این آپگرید باعث شده تا تراکم پیکسلی به ۴۴۶ افزایش یابد. علاوه‌براین، حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز باریک‌تر شده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی شیائومی ۱۵ میلیون تومانی می‌توان به نرخ نوسازی متغیر (۶۰ و ۱۲۰ هرتز) اشاره کرد که در صورت لزوم،‌ کاهش می‌یابد تا از افزایش مصرف باتری جلوگیری کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها