|
کدخبر: 327325

فرود اضطراری پرواز تهران- کرمان / جزییات این واقعه مشخص شد

به دلیل محدودیت دید ناشی از گرد و خاک، پرواز تهران-کرمان بطور اضطراری در فرودگاه یزد فرود آمد.

اقتصاد فرود اضطراری پرواز تهران- کرمان / جزییات این واقعه مشخص شد

با توجه به اعلام روابط عمومی فرودگاه‌های استان کرمان، پرواز شماره ۴۰۲۳ شرکت هواپیمایی زاگرس با استفاده از هواپیمای ایرباس ۳۲۰، به دلیل وجود گرد و خاک و دید محدود (تقریباً ۸۰۰ متر)، در ساعت ۶ و ۲۵ دقیقه از مسافت ۳۰ مایلی شمال غربی فرودگاه بین‌المللی کرمان، به سمت فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد ادامه مسیر داده شده است.

هم‌اکنون خدمه و مسافران پرواز در فرودگاه یزد منتظر اعلام هواشناسی مبنی بر بهبود دید در فرودگاه بین المللی کرمان هستند.

گفتنی است این پرواز با ۱۵۰ نفر مسافر قرار بود ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه در فرودگاه کرمان‌به زمین نشسته و ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه به تهران بازگردد.

مهر-آباد

اطلاعیه مهم فرودگاه مهرآباد برای مسافران

با توجه به برگزاری مراسم بدرقه پیکر شهدای خدمت، مسیرهای جایگزین دسترسی به فرودگاه مهرآباد اعلام شد.

با توجه به برگزاری مراسم بدرقه شهدای خدمت در دومین روز از خرداد ۱۴۰۳ و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در میدان آزادی و خیابان‌های منتهی به این میدان، مسیرهای جایگزین دسترسی به فرودگاه مهرآباد تهران اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران، مسافرانی که قصد عزیمت به مقاصد مختلف کشورمان را با استفاده از پروازهای امروز دارند تا پایان مراسم برای رسیدن به موقع بهتر است از مسیرهای جایگزین که عبارتند از: خیابان شهید ستاری جنوب ورودی به مهرآباد و اتوبان شهید لشکری شرق ورودی به مهرآباد استفاده کنند.

لازم به یادآوری است بر اساس اخبار مخابره شده از تراکم جمعیت و افزایش حجم ترافیک در محدوده میدان آزادی و محورهای منتهی به این میدان بهتر است مسافران حداقل دو ساعت قبل از پرواز در ترمینال‌های تعیین شده حاضر باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها