|
کدخبر: 327711

اختصاصی گسترش نیوز؛

زلزله در بازار ارز دیجیتال / قیمت بیت کوین، اتریوم و دوج کوین مشخص شد

در بازار ارز دیجیتال امروز قیمت رمز ارز بیت کوین ، با ۱.۴۵ تغییر در مدار کاهش قیمت قرار گرفت این در حالی است که در اوایل هفته جاری کار خودرو را در بازار ارز دیجیتال به خوبی استارت زد و به مرز ۷۲ هزار دلار رسید.اتریوم هم نسبت به روند دیروز با روندی کاهشی روبرو بوده است به طوری که درصد ۲.۱۷ کاهش قیمت را برای خود به ثبت رسانده است. این تغییرات و کاهشی شدن روند قیمتی بازار ارز دیجیتال به طور کل امرو به گونه ایست که دیگر رمز ارز ها هم با تغییراتی بین ۱ تا ۲.۴۵ درصد کاهش روبرو بوده اند.

اقتصاد زلزله در بازار ارز دیجیتال / قیمت بیت کوین، اتریوم و دوج کوین مشخص شد

امروز بیت کوین با نرخ ۶۷,۸۹۱.۵۷  هزار دلار (۳,۹۱۶,۲۰۴,۸۵۱ تومان) معامله می‌شود و بازار نسبت به روز گذشته با  روند کاهشی روبرو بوده است. هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۳۳۴,۵۴۲,۸۱۹,۹۳۲ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۲۶,۹۶۴,۴۲۹,۶۳۹  هزار دلار بود. در حال‌ حاضر بیت کوین نسبت به روز گذشته روند کاهشی به خود گرفته است.  پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده روند بازار رمزارزها تغییر کند.

بیت-کوین-نمودار

اتریوم هم نتوانست به بازار رونق ببخشد

امروز وضعیت بازار ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته کاهش بوده است و روزی پر نوسان را برای خود به ثبت رسانده است . رمز ارز بیت کوین که در جایگاه دوم بعد از بیت کوین قرار گرفته است با ثبت ۲.۱۷ کاهش قیمت  با نرخ ۳.۸۵۲.۳۸ هزار دلار (۲۲۲,۲۰۰,۵۶۶  تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۴۶۱,۴۴۳,۵۳۶,۴۲۷ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۱۵.۱۶۱.۹۵۰.۵۹۲ هزار دلار بود.

اتریوم۱

همانطور که گفته شد امروز بازار ارز دیجیتال به خوبی کار خود را آغاز نکرده است اما از میان ۱۰ رمز ارز اول جدول ۲ ارز دیجیتال یو اس دی کوین و تتیر با تغیرات خیلی کوچکی سعی کردند روند مثبتی را برای خود داشته باشند. رمز ارز یو اس دی کوین با ۰.۰۳ درصد رشد با قیمت  نرخ ۱.۰۰ دلار (۵۷,۷۵۰ هزار تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۳۲,۵۱۶,۷۱۳,۱۱۴  دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز  دیجیتال  ۶,۹۲۲,۱۸۷,۲۵۱  دلار بود.

چه خبر از بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته

اگر نگاهی به مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعته گذشته بازار ارزهای دیجیتال داشته باشیم، با اخبار مهمی رو به رو خواهیم شد که در ادامه به صورت تیتروار به این اخبار می‌پردازیم.

این رمز ارز در هفته جاری غوغا بپا می کند / کدام ارز دیجیتال پتانسیل صعود دارد ؟

رالی صعودی ناشی از تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم در تاریخ ۲۳ می، که در هفته گذشته موجب رشد تقریباً ۲۵ درصدی قیمت این ارز دیجیتال شده بود، شتاب خود را از دست داده است. با این حال، فشار فروش گسترده‌ای توسط سرمایه‌گذاران مشاهده نشده و گاوها برای خروج از بازار عجله ندارند.

شوک به ماینرهای ایرانی / قیمت برق تنها برای ۳ ماه اعلام شد

چندی پیش، مدیرعامل شرکت توانیر اعلام کرد که برای استخراج‌کنندگان غیرقانونی رمزارزها جریمه‌های سنگینی در نظر گرفته شده است. امروز، این مسئول قیمت برق مصرفی برای استخراج رمزارزها را به طور کامل اعلام کرد..

پرکاربردترین اندیکاتور بازار ارز دیجیتال را بشناسید / بازار ارز دیجیتال چه سیگنالی می دهد ؟

در بازارهای مالی پرنوسان و به ویژه بازار ارزهای دیجیتال، دسترسی به اطلاعات دقیق و به موقع از اهمیت بسیاری برخوردار است. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنند تا با استفاده از ابزارهای مختلف، بهترین تصمیم‌ها را در معاملات خود اتخاذ کنند و سودآوری خود را به حداکثر برسانند.

بازار-ارز-دیجیتال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها