|
کدخبر: 327743

تا ۲۵ میلیون چه موبایلی می توان خرید؟

در صورتی که بودجه‌ی ۲۵ میلیون تومان را برای خرید گوشی در نظر دارید، راهنمای خرید بهترین گوشی‌ها تا مبلغ ۲۵ میلیون تومان به شما کمک می‌کند تا گزینه‌ای مناسب را بیابید.

اقتصاد تا ۲۵ میلیون چه موبایلی می توان خرید؟

در بازه قیمتی ۲۵ میلیون تومان می‌توانید برخی از مدل‌های فلگشیپ کیلر را پیدا کنید که عملکردی در حد و اندازه‌های گوشی‌های پرچمدار دارند. شما همچنین می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را از فهرست بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۴، بهترین گوشی های سامسونگ تا ۲۰ میلیون و بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون پیدا کنید. اما اگر بودجه و نیازهای خود را مشخص کرده‌اید، با ما همراه شوید تا بهترین گوشی ها تا ۲۵ تومان را به شما معرفی کنیم.

سامسونگ گلکسی S۲۳ FE

    نمایشگر: ۶.۴ اینچ Dynamic AMOLED ۲X، رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

    تراشه: اگزینوس ۲۲۰۰ (۴ نانومتر) – نسخه بین‌الملل / اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (۴ نانومتر) – آمریکا

    رم: ۸ گیگابایت

    حافظه: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت

    دوربین: ۵۰ مگاپیکسل واید + ۸ مگاپیکسل تله‌فوتو + ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید / دوربین سلفی: ۱۰ مگاپیکسل واید

    باتری: ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت، توان شارژ ۲۵ وات، ۱۵ وات وایرلس،‌ پشتیبانی از شارژ معکوس

اگر می‌خواهید یک گوشی در حد ۲۵ میلیون از برند سامسونگ خریداری کنید، گلکسی S۲۳ FE برای شما مناسب خواهد بود. این گوشی هوشمند از یک طراحی زیبا با پنل‌های شیشه‌ای، نمایشگر OLED چشم‌نواز، سخت‌افزار خوب، تنظیمات دوربین عالی، اسپیکرهای فوق‌العاده باکیفیت و نرم‌افزار پرچمدار بهره می‌برد و از بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۴ به‌شمار می‌رود.

استفاده از شیشه در ساخت پنل پشتی باعث شده کاربر حس و حال یک گوشی رده‌بالا را به‌خوبی دریافت کند. همچنین، این‌بار سامسونگ رنگ‌بندی جذابی را برای گلکسی S۲۳ FE در نظر گرفته که اهمیت زیادی برای اکثر کاربران دارد. البته ممکن است حاشیه‌های اطراف نمایشگر برای‌تان خوشایند نباشد.

از جمله ویژگی‌هایی که گلکسی S۲۳ FE را در لیست بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون قرار داده، نمایشگر عالی ۶.۴ اینچی آن با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که روشنایی بالایی دارد. وضوح و پخش محتوای +HDR۱۰ هم از دیگر مزیت‌ها هستند. این نمایشگر دقت رنگ بالایی را ارائه می‌کند و پانچ هول کوچک آن در بالای نمایشگر، توجه را به خود جلب نمی‌کند.

اسپیکرها هم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند؛ به این ترتیب، اگر از گوشی برای تماشای فیلم و سریال یا گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنید، مطمئن باشید که تجربه‌ی بسیار خوبی خواهید داشت.

سامسونگ در ساخت این گوشی از تنظیمات دوربین رده‌بالایی استفاده کرده است. دوربین اصلی با زوم ۲x، لنز تله فوتو با زوم ۳x، دوربین اولترا واید و سلفی آن همگی عملکرد خوبی دارند و عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیتی را ثبت می‌کنند.

به‌طور کلی می‌توان گوشی ۲۵ تومانی سامسونگ را به‌خاطر طراحی ظاهری خوب، استاندارد IP۶۸، نمایشگر زیبا با روشنایی و دقت رنگ بالا، اسپیکرهای باکیفیت، عملکرد قدرتمند و رده‌بالا، دوربین عالی و آپدیت سیستم عامل تا ۴ سال، در لیست راهنمای خرید گوشی تا ۲۵ میلیون تومان قرار داد. اما ماندگاری شارژ آن می‌توانست بهتر از این باشد. این گوشی در حالت استفاده معمولی می‌تواند تا ۲۱ ساعت و ۲۲ دقیقه روشن بماند.

شیائومی ۱۳T

    نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ AMOLED، رزولوشن ۲۷۱۲×۱۲۲۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز

    پردازنده: مدیاتک دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا (۴ نانومتر)

    رم: ۸ و ۱۲ گیگابایت

    حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت

    دوربین: ۵۰ مگاپیکسل واید + ۵۰ مگاپیکسل تله‌فوتو + ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید / دوربین سلفی: ۲۰ مگاپیکسل

    باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، توان شارژ ۶۷ وات

شیائومی ۱۳T یکی دیگر از بهترین گوشی ها تا ۲۵ میلیون تومان است که در لیست بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۴ هم قرار دارد. عملکرد پردازشی این اسمارت فون در حد گوشی‌های پرچمدار است و نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر از شیائومی ۱۳ به حساب می‌آید.

این گوشی دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۲۷۱۲×۱۲۲۰ پیکسل است که تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای محتوای تصویری و ویدیویی ارائه می‌دهد. بازسازی رنگ‌ها دقیق است و رنگ‌های سیاه عمق زیادی دارند. یکی از مزایای این گوشی فلگشیپ کیلر، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی آن است. نمایشگر شیائومی ۱۳ تی از نرخ نوسازی تطبیق‌پذیر پشتیبانی می‌کند تا در مواقع غیرضروری، نرخ نوسازی کاهش یابد و از مصرف باتری جلوگیری شود.

شیائومی در این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا استفاده کرده که برنامه‌ها و بازی‌ها را به‌سرعت و بسیار روان اجرا می‌کند. در طول بررسی، شیائومی ۱۳ تی هیچ نشانه‌ای از کندی یا لگ نشان نداد و به خوبی توانست از عهده اجرای برنامه‌های مختلف بربیاید.

تنظیمات دوربین شیائومی ۱۳ تی واقعاً تحسین‌برانگیز است. دوربین اصلی آن جذب نور بسیار خوبی دارد و می‌تواند عکس‌هایی با وضوح و جزئیات بالا حتی در محیط‌های تاریک بگیرد. دوربین تله فوتو عملکرد خوبی در زوم کردن روی سوژه‌های دور دارد و به شما اجازه می‌دهد بدون از دست دادن کیفیت تصویر، به سوژه نزدیک شوید. لنز اولترا واید نیز میدان دید وسیع‌تری را پوشش می‌دهد و امکان عکاسی از چشم‌اندازهای زیبا را فراهم می‌کند. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نیز عکس‌های زیبایی می‌گیرد و برای تماس‌های تصویری کیفیت مناسبی دارد.

این گوشی ۲۵ میلیونی شیائومی با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI ۱۴ عرضه می‌شود و به اندروید ۱۴ نیز به‌روزرسانی خواهد شد؛ اما بهتر بود شیائومی این نسخه از اندروید را به صورت پیش‌فرض روی این گوشی فلگشیپ کیلر قدرتمند قرار می‌داد.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها