|
کدخبر: 327775

خریداران با سولانا قهر کردند / خرس ها به بازار ریپل حمله کردند

نوسانات همچنان بر بازار ارزهای دیجیتال، به ویژه آلت‌کوین‌ها، تأثیرگذار است. تعادل خرید و فروش که در ماه‌های گذشته وجود داشته، برای انواع مختلف آلت‌کوین تغییر کرده و بازار در شرایط نامعلومی قرار دارد.

اقتصاد خریداران با سولانا قهر کردند / خرس ها به بازار ریپل حمله کردند

تغییرات اخیر در بازار ارز دیجیتال موجب شده است که پیش‌بینی روند آینده بازار برای سرمایه‌گذاران دشوارتر شود. در این مطلب، به تحلیل تکنیکال قیمت ریپل (XRP)، بی‌ان‌بی (BNB) و سولانا (SOL) پرداخته شده است.

قیمت بی‌ان‌بی در چند روز گذشته بالای میانگین‌های متحرک مانده است، اما گاوها هنوز نتوانستند مقاومت ۶۳۵ دلاری را از میان بردارند.

بی-ان-بی

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۹۵ دلار، موج آبی رنگ) صعودی شده و شاخص قدرت نسبی در ۵۸ قرار گرفته است که نشان دهنده برتری نسبی گاوها است. گاوها تلاش خواهند کرد که قیمت را به بالای ۶۳۵ دلار برسانند. اگر موفق به این کار شوند، بی‌ان‌بی می‌تواند گام بعدی روند صعودی خود به سمت ۶۹۲ دلار را شروع کند.

اما اگر قیمت از میانگین بالاسری به پایین بازگردد و به زیر خط روند صعودی برسد، به معنی حفظ قیمت در ناحیه نوسانی برای مدت زمان بیشتری خواهد بود. در چنین حالتی، احتمالا قیمت به زیر ۵۳۶ دلار و سپس ۴۹۵ دلار کاهش پیدا کند.

تحلیل تکنیکال قیمت سولانا (SOL)

قیمت سولانا به زیر سطح شکست قیمتی ۱۶۲ دلار رسید که نشان‌دهنده عدم تقاضا در سطوح بالاست.

سولانا

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۶۲ دلار، موج آبی رنگ) مسطح شده و شاخص قدرت نسبی نیز در بالای خط میانه قرار گرفته است که نشان‌دهنده برتری جزئی گاوهاست. اگه جهش قیمتی فعلی ادامه پیدا کند، گاوها تلاش خواهند کرد قیمت سولانا را به ۱۸۹ دلار و سپس به مقاومت بالاسری در ۲۰۵ دلار برسانند.

از طرف دیگر، اگر قیمت به پایین بازگردد و سطح ۱۶۲ دلار را بشکند، نشان‌دهنده تسلیم احتمالی گاوها خواهد بود. در چنین سناریویی، می‌توان انتظار شروع یک روند نزولی به سمت ۱۴۰ دلار و سپس ۱۲۶ دلار را داشت. انتظار می‌رود گاوها با قدرت از این سطح دفاع کنند.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل (XRP)

قیمت ریپل در ۲۴ می (۴ خرداد) از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۲ دلار، موج آبی رنگ) به بالا بازگشت، اما قیمت نتوانست مومنتوم کافی برای صعود بیشتری بگیرد. این امر نشان می‌دهد تلاش‌ها برای بازیابی قیمت به فروش خرس‌ها ختم می‌شود.

ریپل

خرس‌ها تلاش خواهند کرد با کاهش قیمت به زیر میانگین‌های متحرک، جایگاه خود را مستحکم سازند. اگر موفق به این کار شوند، قیمت ریپل می‌تواند تا خط حمایت کاهش پیدا کند. احتمالا در این سطح گاوها شروع به خرید در کف خواهند کرد.

اگر قیمت از سطح فعلی یا خط حمایت به بالا بازگردد و ۰.۵۷ دلار شکسته شود، یک الگوی مثلث صعودی تشکیل می‌شود. در چنین سناریویی، ریپل می‌تواند یک رالی به سمت هدف این مثلث در ۰.۶۸ دلار را شروع کند.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها