|
کدخبر: 327814

بازار ارز دیجیتال جذاب شد / وقت خرید کدام آلت کوین است؟

روند بازار ارز دیجیتال امروز ۹ خردا ۱۴۰۳ صعودی بوده و ۳ ارز دیجیتال بیت کوین ، سولانا و دوج کوین با روند افزایشی شدن قیمت ، بهترین عملکرد را برای خود به ثبت رساندند. اتریوم هم با رشد ۰.۵۴ درصدی در مدار افزایشی قرار گرفت . پیش بینی می شود بعد از رویداد هاوینگ قیمت هاروند صعودی به خود بگیرند

اقتصاد بازار ارز دیجیتال جذاب شد / وقت خرید کدام آلت کوین است؟

امروز بیت کوین با نرخ ۶۸,۶۹۴.۴۱  هزار دلار (۳,۹۸۷,۰۵۷,۲۸۰ تومان) معامله می‌شود و بازار نسبت به روز گذشته با  روند افزایشی روبرو بوده است. هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۳۵۳,۶۸۵,۷۶۱,۹۲۹ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ‍ ۲۷,۳۰۳,۳۰۴,۷۹۴ هزار دلار بود. در حال‌ حاضر بیت کوین نسبت به روز گذشته روند افزایشی به خود گرفته است.  پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده روند بازار رمزارزها تغییر کند.

نمودار-بیت-کوین

بازار ارز دیجیتال دوباره صعود شد

امروز بازار ارز دیجیتال نسبت به روز گذشته وضعیت بهتری را تجربه می کند و رمز ارز سولانا بعد از بیت کوین روند افزایش به خود گرفته و در رقابت با سومین ارز صعودی بازار یعنی بایننس کوین می باشد. رمز ارز سولانا  با نرخ ۱۷۳.۰۵ هزار دلار (۱۷۳.۰۵  تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۷۸,۷۶۸,۱۵۹,۳۷۹  دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۲,۶۲۳,۹۸۵,۵۵۵ دلار بود.

نمودار-سولانا

در بازار ارز دیجیتال امروز رمز ارز دوج کوین  بعد از سولانا بیشترین افزایش قیمت را برای خود ثبت کرد.  رمز ارز دوج کوین با نرخ ۰.۱۶۹۰۱۱ هزار دلار (۹,۸۷۲ تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۲۴,۴۰۷,۵۰۲,۶۳۰ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز  دیجیتال  ۱,۲۲۰,۶۶۷,۱۱۰ دلار بود.

دوج-کوین

چه خبر از بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته

اگر نگاهی به مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعته گذشته بازار ارزهای دیجیتال داشته باشیم، با اخبار مهمی رو به رو خواهیم شد که در ادامه به صورت تیتروار به این اخبار می‌پردازیم.

جهش شگفت انگیز قیمت این ارز دیجیتال / نات کوین را دست کم نگیرید

قیمت ارز دیجیتال نات‌کوین (NOT) در روز گذشته عملکرد چشمگیری داشت و نزدیک به ۶۰ درصد افزایش یافت. در طی این صعود، قیمت توکن NOT از ۰.۰۰۵۰ دلار به ۰.۰۰۸۳ دلار جهش کرد، اما پس از ثبت این اوج، اندکی کاهش یافت. در زمان نگارش این خبر، نات‌کوین با قیمت ۰.۰۰۷۹ دلار معامله می‌شود.

پیش بینی جذاب از قیمت بیت کوین / بازار رمز ارز آماده یک انقلاب شد

بیت‌کوین پس از سه روز تلاش موفق شد مقاومت ۷۰,۰۰۰ دلار را بشکند. با این حال، گاوها نتوانستند قیمت را در این سطح نگه دارند. طبق نظر رکت کپیتال (Rekt Capital)، در کوتاه‌مدت شاهد شکست جدی قیمتی نخواهیم بود. وی بیان کرد که معمولاً فاز انباشت مجدد پس از هاوینگ تا ۱۶۰ روز ادامه می‌یابد. بنابراین، احتمالاً بیت‌کوین برای چند هفته آینده نوسانات محدودی خواهد داشت.

ایالت متحده به رهبر صنعت کریپتو بدل می شود / حمایت ۱۰۰ درصدی ترامپ از بازار ارز دیجیتال

دونالد ترامپ در اظهارات اخیر خود، برخلاف گذشته از صنعت ارزهای دیجیتال حمایت کرده و قول داده تا ایالات متحده را به رهبر صنعت کریپتو جهان تبدیل نماید. با افزایش احتمال بازگشت دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهوری بعدی آمریکا در انتخابات سال جاری میلادی، گمانه‌زنی های کارشناسان برای آینده بازارهای مختلف در صورت برنده شدن وی در انتخابات نیز طی روزهای اخیر افزایش داشته است. بررسی کارنامه ترامپ در دوره قبلی ریاست‌جمهوری وی در کنار پیشینه وی به عنوان یک تاجر مشهور در سطح جهانی، نشان می‌دهد که بازگشت وی به قدرت می‌تواند بیش از افرادی چون بایدن، آینده بازارهای مالی را دستخوش تغییرات احتمالی قرار دهد.

قیمت-رمز-ارز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها