|
کدخبر: 327842

با خودرو فرسوده خداحافظی کنید / شرایط ویژه ۱۴۰۳ سایپا برای جایگزینی خودرو اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش خود را برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرده است.

اقتصاد با خودرو فرسوده خداحافظی کنید / شرایط ویژه  ۱۴۰۳ سایپا برای جایگزینی خودرو اعلام شد

این شرایط فروش از نوع پیش‌ فروش است. متقاضیان جایگزینی طرح خودروهای فرسوده که مطابق با بخشنامه‌های فروش دهه مبارک فجر و نیمه شعبان (در بهمن ماه سال گذشته) پیش‌ثبت‌نام انجام داده بودند، شامل این شرایط می‌شوند.

متقاضیان برای شرکت در این شرایط فروش سایپا جهت نوسازی خودروهای فرسوده، باید اطلاعات خود را در ستاد نوسازی ناوگان ثبت کرده باشند تا این ستاد اطلاعات لازم را برای سایپا ارسال کند.

مشتریان محترم از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ برای ثبت‌نام قطعی و پیش‌خرید محصولات سایپا فرصت دارند. آنها می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان‌پذیر است. درصورت استفاده متقاضی از سایر آدرس‌ها، عواقب آن برعهده متقاضی خواهد بود.

شرایط فروش سایپا برای جایگزینی خودروهای فرسوده، خرداد ۱۴۰۳:

نوع خودرو پیش پرداخت قیمت موعد تحویل
ساینا S استاندارد 85گانه ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل هفته چهارم مهر ۱۴۰۳

درحال‌حاضر نرخ ساینا S با استاندارد ۸۵گانه از سوی سایپا حدود ۳۳۵ میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو در بازار آزاد با نرخ ۴۳۱ میلیون تومان فروخته می‌شود. در سوی دیگر کوییک GX-L‌ با نرخ ۳۶۸ میلیون تومان توسط سایپا عرضه می‌شود. این خودرو در بازار آزاد ۴۲۵ میلیون تومان نرخ دارد. بنابراین می‌توان گفت که پیش‌پرداخت خواسته‌شده برای ثبت‌نام طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، حدود نیمی از نرخ خودرو است. متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بخشی از ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه را تشکیل می‌دادند. این افراد اکنون توسط شرکت‌های مختلف فراخوان شده‌اند تا نسبت به نوسازی خودروهایشان اقدام کنند. پیش‌ازاین نیز بهمن موتور بخشنامه نوسازی خودروهای فرسوده خود را منتشر کرده بود.

ساینا-پلاس-قیمت

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها