|
کدخبر: 328047

وعده جدید آموزش و پرورش به دانش آموزان | کلاس های درس دگرگون می شوند

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان تهران اعلام کرد که تا ماه مهر سال جاری، ۱۰۰۰ کلاس درس جدید به دانش آموزان تحویل داده خواهد شد.

اقتصاد وعده جدید آموزش و پرورش به دانش آموزان | کلاس های درس دگرگون می شوند

سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های مدارس برای پرورش ذهن‌های جوان و شکل‌دهی جامعه‌ای مرفه حیاتی است. پروژه‌های جدید مدرسه‌سازی امکانات مدرنی را فراهم می‌کنند که تجربه یادگیری را برای دانش‌آموزان افزایش می‌دهد و تضمین می‌کند که آنها به منابع پیشرفته و محیطی امن برای پیشرفت دسترسی دارند.

از کلاس های درس پیشرفته گرفته تا آزمایشگاه های مجهز، هر بلوک ساختمان نماد تعهد به آموزش و اعتقاد به پتانسیل جوانان ما است. از آنجایی که مدارس پایه ای هستند که رویاها در آن به پرواز در می آیند، ایجاد مؤسسات آموزشی جدید نشان دهنده پیشرفت، نوآوری و تعهد به توانمندسازی نسل های آینده است.

با کمک مستمر مدیران آموزشی، اجتماعی و مدافعان حقوق آموزشی، پروژه‌های مدرسه‌سازی توانسته‌اند انگیزه‌ها را برای ادامه راه به سوی یک جامعه دانش‌بنیان و پیشرفته، افزایش دهند. این پروژه‌ها نه تنها به توسعه آموزشی کمک می‌کنند بلکه به ترویج فرهنگ آموزشی و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای پژوهش و نوآوری نیز می‌پردازند.

پروژه‌های مدرسه‌سازی به عنوان لایه‌های اساسی و محرک‌های اصلی در صنعت آموزش و پرورش، با هدف ایجاد فضاهای آموزشی ارتقایی، بهبود محتوای آموزشی و افزایش دسترسی به آموزش برای همگان، در جهت رشد و پیشرفت جامعه ما پیش قدم شده‌اند.

عباس زارع، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان تهران در نشست خبری با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۶ پروژه مدرسه‌ سازی در استان تهران در حال اجرا است، گفت: تلاش می‌ کنیم تا این کلاس‌ ها را به موقع به دانش‌ آموزان برسانیم.

عباس-زارع

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۱۱ مدرسه شامل ۱۲۷۳ کلاس درس با ۱۶۲ هزار مترمربع زیربنا به دانش‌ آموزان تحویل داده شد. همچنین ۵۰۰ کلاس درس تخریبی بازسازی و مقاوم‌ سازی شد.

زارع با بیان اینکه استانداردسازی سیستم‌ های گرمایشی مدارس نیز در دستور کار بوده است، افزود: سال گذشته ۱۴۵ مدرسه در قالب ۱۵۷۰ کلاس درس به سیستم‌ های گرمایشی استاندارد مجهز شدند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در ادامه به طرح شهید عجمیان اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح ۲۷۹ مدرسه با ۳۳۰۵ کلاس درس تحت پوشش قرار گرفت.

وی با اشاره به نیازهای آموزشی استان تهران، گفت: در حال حاضر ۱۳.۵ کلاس درس در شهر تهران نیازمند تخریب و بازسازی و ۱۳ هزار کلاس درس نیز نیازمند مقاوم‌ سازی هستند.

زارع همچنین از برنامه‌های اداره کل نوسازی مدارس استان در برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: در این برنامه سالانه ۹۰۰ کلاس درس تخریب و بازسازی، ۸۰۰ کلاس درس مقاوم‌ سازی و ۱۰۲۰ کلاس درس احداث خواهد شد.

وی مهم‌ ترین چالش‌ های پیش روی نوسازی مدارس در استان تهران را کمبود زمین و اعتبار عنوان کرد.

منبع: تیترکوتاه
  • عجب ارسالی در

    شما کاری نکنید همینجوری مارو .... اره دا داش😐💔🗿

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها