|
کدخبر: 328067

بازار خودرو در نوسان کار خود را آغاز کرد ‍‍‍‍‍| کدام خودرو داخلی گران شد؟

قیمت خودروها در روز یکشنبه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۳، در اکثر محصولات داخلی و مونتاژی دچار نوسان شده است. با این حال، شدت این نوسان در خودروهای داخلی بیشتر از محصولات مونتاژی است. البته تعداد معدودی از خودروها بدون تغییر قیمت باقی مانده‌اند.

اقتصاد بازار خودرو در نوسان کار خود را آغاز کرد ‍‍‍‍‍| کدام خودرو داخلی گران شد؟

قیمت خودروها در روز یکشنبه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۳، در اکثر محصولات دستخوش تغییرات چشمگیری شده است. به طوری که صبح امروز، بازار خودرو به محیطی ملتهب با نوسان شدید قیمت‌ها تبدیل شده است. در این میان، قیمت برخی خودروها افزایش یافته و برخی دیگر شاهد کاهش جزئی بوده‌اند. نرخ ارز دلار به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر بازار خودرو، تاثیر خود را بر این بازار نمایان کرده است. بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته نوسانی گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی در صبح امروز افت و خیز شدید را تجربه کرد. اما بیشترین تغییرات را ایران خودرو در بین سایر شرکت‌ها داشته است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از محصولات محبوب شرکت ایران خودرو، هر کدام به ترتیب نسبت به روز گذشته افزایش ۱۱ میلیون تومانی و شش میلیون تومانی دارند که با نرخ یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان و ۹۸۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

پژو پارس و پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، هر کدام به ترتیب با رشد شش میلیون و پنج میلیونی به بهای ۶۶۹ میلیون تومان و ۷۴۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

ساینا S وساینا S دوگانه سوز از محصولات داخلی شرکت سایپا، هر دو با افت جزئی ۵۰۰ هزارتومانی در صبح امروز به نرخ ۴۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۴۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید می‌شوند.

اطلس از دیگر محصولات این شرکت با کاهش چهار میلیون تومانی، به نرخ ۵۶۸ میلیون تومان رسید.

خودرو-داخلی

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی با افت و خیز نسبت به روز گذشته همراه است.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از محصول مونتاژی بهمن موتور است که صبح امروز با رشد چشمگیر ۳۰ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و۷۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هیوندای اکسنت و هیوندای النترا از محصولات جذاب مونتاژی شرکت کرمان موتور، به ترتیب از ابتدای امروز با ریزش ۴۰ میلیون تومان و ۲۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته به نرخ دو میلیارد و ۲۳۰ و دو میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

دیگنیتی پرایم در شمار محصولات لوکس و جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور، با افت ۱۰میلیونی به نرخ یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون گزارش می‌شود.

خودرو-خارجی

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها