|
کدخبر: 328096

شرکت سامسونگ در آغوش بحران | صبر کارگران تمام شد

برای اولین بار در تاریخ شرکت سامسونگ، اعضای اتحادیه کارگران قصد دارند به دلیل حقوق کم دریافتی خود، به اعتصاب بپردازند.

اقتصاد شرکت سامسونگ در آغوش بحران | صبر کارگران تمام شد

اتحادیه ملی کارگران شرکت سامسونگ اعلام کرده است که به منظور افزایش دستمزد کارگران، برای اولین بار در تاریخ خود قصد دارد به اعتصاب روی آورد. این اقدام به منظور ایجاد فشار و تحقق اهداف بالا بردن درآمد کارگران صورت می‌گیرد.

این اتحادیه اعلام کرده هفته آینده ۲۸ هزار نفر از کارگران سامسونگ به مدت یک روز و در تاریخ ۷ ژوئن دست از کار خواهند کشید.

اتحادیه ملی کارگران سامسونگ معادل یک پنجم کل کارگران سامسونگ را در عضویت خود دارد و خبر اعتصاب را به صورت زنده و با نشان دادن پلاکاردی با نوشته «ما دیگر ظلم به کارگران و اتحادیه را تحمل نمی‌کنیم» اعلام کرده است.

طی هفته‌های گذشته، کارگران سامسونگ، به طور مداوم در برابر دفتر سامسونگ در سئول و کارخانه این شرکت در هواسئونگ دست به اعتراض زده‌اند.

واچ-ایکس

گلکسی واچ ایکس با باتری ۱۰۰ ساعته در راه بازار

طبق شایعات گلکسی واچ ایکس که در ماه های آینده رونمایی می شود تا عمق ۱۰۰ متری ضد آب می ماند و عمر شارژ آن ۱۰۰ ساعت است.

تاکنون شایعات زیادی درباره سری سامسونگ گلکسی واچ ۷ منتشر شده که دارای ۳ نسخه است. نسخه پرمیوم آن اولترا نام دارد. اما به نظر می رسد سامسونگ درباره نام آن به نتیجه نرسیده و احتمالا نسخه پرمیوم آن سامسونگ گلکسی واچ ایکس نامیده شود.

این ساعت می تواند با اپل واچ اولترا رقابت کند. گلکسی واچ ایکس احتمالا تا عمق ۱۰۰ متری قابلیت ضد آب بودن خود را حفظ می کند. اپل واچ اولترا نیز همین ویژگی را دارد.

درهرحال گلکسی واچ ایکس در مقایسه با بقیه نسخه ها عمر باتری طولانی تر و ۱۰۰ ساعت است. در مقایسه با آن عمر شارژ گلکسی واچ ۶ کلاسیک نیز تا۴۰ ساعت است. یکی از دلایل این امر استفاده از تراشه جدید و ارتقا یافته Exynos W۱۰۰۰ است. اما به نظر می رسد واچ ایکس باتری بهتری خواهد داشت.

این گجت پوشیدنی در ۲۴ جولای رونمایی می شود.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها