|
کدخبر: 328134

اتفاقی عجیب برای ۱۸۰ میلیون ارز دیجیتال | سرمنشا ماجرا پیدا شد

هیجانات پیرامون مانترا (Mantra)، یک پروتکل پیشرو DeFi متمرکز بر توکنیزه‌سازی دارایی‌های واقعی (RWA)، همچنان در حال افزایش است.

پس از اطلاعیه اخیر همکاری استراتژیک مانترا با اوندو فایننس (Ondo Finance)، مقدار OM استیک شده، رشد چشم‌گیری داشته است. همچنین قیمت ONDO نیز به سقف تاریخی (ATH) جدیدی یعنی به ۱.۴۵ دلار رسید. این صعود به خاطر اطلاعیه MANTRA مبنی بر راه‌اندازی یک صندوق پس‌انداز جدید با پشتیبانی Ondo است که از توکن USDY استفاده می‌کند. این پیشرفت، بر اعتماد رو به رشد سرمایه‌گذاران به توکن OM نیز تاکید دارد.

رشد چشمگیر مانترا

هیجان مذکور باعث شده است تا فعالیت استیکینگ در این شبکه به مقدار بالایی افزایش یابد و اکنون بیش از ۱۸۰ میلیون توکن OM به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون دلار استیک شده است.

عوامل متعددی باعث این رشد شده‌اند که از بین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پاداش‌های استیکینگ ارتقا یافته: OM پاداش‌های جذابی را برای استیکینگ ارائه می‌کند، از جمله پاداش ۳۵٪ تا زمان راه‌اندازی شبکه اصلی، جوایز تشویقی برای هولد طولانی‌مدت و بازدهی احتمالی بالاتر برای استیک کننده‌ها.

رشد سریع بازار RWA: فضای RWA رشد قابل توجهی را کرده است و OM در آن موقعیت خوبی دارد. سرمایه‌گذارانی که به دنبال تعامل با این بازار رو به رشد هستند، به OM روی می‌آورند.

افزایش اعتماد پس از مشارکت اوندو فایننس: همکاری با اوندو فایننس به مقدار قابل توجهی اعتماد سرمایه‌گذاران را نسبت به چشم‌اندازهای آینده OM افزایش داده است. این مشارکت، پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای را برای بلاکچین مانترا به ارمغان می‌آورد؛ از جمله این پیشرفت‌ها می‌توان به راه‌های جدید برای توکنیزه‌سازی RWA و ادغام خزانه USDY اوندو، که در حال حاضر دارای ارزش کل قفل شده ۴۵۰ میلیون دلاری است و این نشان‌دهنده علاقه شدید سرمایه‌گذاران است.

به جز پاداش‌های مذکور، استیکینگ OM این فرصت را نیز فراهم می‌کند تا استیک‌کننده‌ها ۴٪ از کل عرضه توکن‌های SOMA را در ایردراپ آینده دریافت کنند. SOMA به عنوان توکن حاکمیتی بومی اکوسیستم MANTRA عمل می‌کند و به هولدرها حق رای و مزایای احتمالی دیگری در آینده ارائه می‌دهد.

این افزایش فعالیت استیکینگ نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران به پتانسیل بلندمدت این پروژه است. با رشد بازار RWA، مشارکت استراتژیک با اندو فایننس و یک شالوده قوی، مانترا فرصتی عالی برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال سودهای پایدار هستند.

MANTRA یک بلاکچین لایه 1 امنیتی RWA است که قادر به رعایت و اجرای الزامات قانونی دنیای واقعی است. MANTRA که برای مؤسسات و توسعهدهندگان ساخته شده است، یک بلاک چین بدون مجوز برای اپلیکیشن‌های مجاز ارائه می دهد.

ورود بلک راک به حوزه RWA سرمنشا صعود قیمت توکن‌های این حوزه

ورود بلک راک، شرکت مدیریت دارایی پیشرو در جهان، به صنعت دارایی توکنیزه (RWA)، موجی از علاقه به بخش دارایی دنیای واقعی (RWA) را برانگیخته است. اولین کار بلک راک با صندوق نقدینگی دیجیتال شرکتی USD (BUIDL) مشخص شد که توجهات را به سمت ارزهای دیجیتال Ondo (ONDO)، MANTRA (OM) و Polymesh (POLYX) به عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری اصلی به خود جلب کرد.

واکنش مثبت بازار مانترا

در واکنش به این اطلاعیه و پس از آنکه توکن ONDO به ATH جدیدی رسید، بازار مانترا نیز داغ شده و قیمت مانترا، شروع به افزایش کرده است. در حال حاضر با ۹٪ رشد با قیمت ۰.۸۷ دلار در حال معامله است.

نمودار-توکن

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها