|
کدخبر: 328170

قیمت بیت کوین در بازار ۱۵ خرداد / افزایش قیمت این ارز دیجیتال در راه است

روند بازار ارز دیجیتال امروز ۱۵ خردا ۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته با اندکی تغییر همراه بوده وصعودی بوده است. ۳ ارز دیجیتال بیت کوین ، بایننس کوین و سولانا با روند افزایشی شدن قیمت ، بهترین عملکرد را برای خود به ثبت رساندند. قیمت اتریوم هم با کاهش ۰.۸۵ درصدی در مدار نزولی قرار گرفته است . پیش بینی می شود بعد از رویداد هاوینگ قیمت هاروند صعودی به خود بگیرند.

اقتصاد قیمت بیت کوین در  بازار ۱۵ خرداد / افزایش قیمت این ارز دیجیتال در راه است

امروز بیت کوین با نرخ  ۶۹,۱۶۲.۴۵ هزار دلار (۴,۰۴۶,۱۴۳,۳۳۵  تومان) معامله می‌شود. و بازار نسبت به روز  گذشته کار خود را با اندکی افزایش  آغاز کرده است . هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۳۶۳,۵۱۳,۶۹۴,۲۷۱ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ‍۲۸,۱۶۷,۴۹۱,۶۱۴ هزار دلار بود. بیت کوین  در این روز ها نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و حتی پیش بینی می شود قیمت این ارز دیجیتال از ۱۲۰ هزار دلار نیز عبور کند  ، همچنین در طی یک ماه گذشته با ۹.۴۸ درصد افزایش داشته است که می تواند نشان دهنده این موضوع باشد که پیش بینی های ۱۲۰ هزار دلاری و بیش از برای این رمز ارز دور از واقعیت نیست .پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده روند بازار رمزارزها تغییر کند.

نمودار-قیمت-بیت-کوین

بایننس کوین امروز شاهکار کرد

همانطور که پیش تر گفته شده بازار ارز دیجیتال امروز کار خود را با روند نسبتا افزایشی نیز آغاز کرده است. اما رمز ارز بایننس کوین از این مسئله مستثنی نبوده و در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر توانسته است ۳.۷۷ درصد رشد داشته باشد. رمز ارز بایننس کوین با قیمت  ۶۲۸.۸۵ با نرخ ۳۶,۷۷۹,۰۳۷ هزار دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۹۶,۸۴۸,۵۷۳,۴۹۲  دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۱,۹۳۱,۵۶۷,۹۰۸ دلار بود.

نمودار-قیمت-بایننس

رمز ارز سولانا بعد از بایننس کوین  بیشترین افزایش قیمت را برای خود ثبت کرد.  این ارز دیجیتال  با نرخ ۱۶۵.۹۳ دلار (۹,۷۳۱,۳۸۹   تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۷۶,۳۲۰,۹۸۷,۴۱۹ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز  دیجیتال  ۱,۹۶۶,۵۹۹,۸۱۹ دلار بود.

نمودار-قیمت-سولانا

در ۲۴ ساعت گذشته در بازار ارز دیجیتال چه گذشت ؟

تحلیل های هیجان انگیز از قیمت BTC

قیمت بیت‌کوین (BTC) از حدود ۴۲ روز گذشته در یک محدوده جانبی در حال حرکت است. در این میان، معامله‌گران در مورد حرکت بعدی قیمت دچار اختلاف نظر هستند. برخی معتقدند که قیمت بیت‌کوین در آینده نزدیک روند صعودی خواهد داشت، در حالی که دیگران انتظار یک اصلاح قیمتی را دارند.

نگرانی های ادامه دار در مورد قیمت این ارز دیجیتال

بر اساس داده‌های سایت کوین‌مارکت‌کپ، قیمت بیت‌کوین در طول هفت روز گذشته، بیش از ۲ درصد کاهش یافته است.تحلیلگر محبوب بازار ارزهای دیجیتال به نام میلکی‌بول، در توییتی اخیراً به یک پیشرفت جالب اشاره کرده است. از دیدگاه او، در کوتاه‌مدت، چیزی نزولی به نظر نمی‌رسد و بازار در حال آماده‌سازی برای حرکت بعدی صعودی است.

 با این بازی وارد دنیای ارز دیجیتال شوید / با بازی همستر ارز دیجیتال برنده شوید

اگر شما از گیمرهای مشتاق یا طرفداران بازی‌های درآمدزا هستید، احتمالاً با بازی «همستر کامبت» (Hamster Kombat) در تلگرام آشنا هستید. این بازی منحصر به فرد و جذاب در میان علاقه‌مندان به کریپتو و گیمرها به محبوبیت زیادی دست یافته است.

بلاکچین تون راهی برای دست یافتن به رویا

شبکه TON (Telegram Open Network) از همان ابتدا به دلیل وابستگی به پیام‌رسان محبوب تلگرام، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. اخیراً قیمت Toncoin (ارز دیجیتال شبکه TON) به دلیل حواشی مربوط به NFT به رکوردهای جدیدی دست یافته است. جک بوث، مدیر بازاریابی بنیاد TON، در یک پادکست میزبانی شده توسط Wu Blockchain، به موضوعات مختلفی پرداخته است. از جمله این موارد می‌توان به رابطه میان NFT و بنیاد TON، راه‌اندازی استیبل‌کوین تتر بر روی بلاکچین TON و دستاوردهای مهم این شبکه اشاره کرد. در ادامه این مصاحبه، پاسخ جک بوث در مورد احتمال لیست شدن TON در صرافی بایننس نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نمودار-ارز-دیجیتال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها