|
کدخبر: 328176

این خودرو شیک ایران خودرو فقط ۲۳۲ میلیون | فروش فوری ایران خودرو با تسهیلات ۱۰۰ میلیونی

براساس اطلاعیه ایران خودرو، متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۲۳۲میلیون و ۵۴۲ هزار تومان، به جای خودروی پژو پارس، خودروی تارا دستی را در مهر ماه سال ۱۴۰۳ تحویل بگیرند.

اقتصاد این خودرو شیک ایران خودرو فقط ۲۳۲ میلیون | فروش فوری ایران خودرو با تسهیلات ۱۰۰ میلیونی

ایران خودرو اخیراً فراخوان جدیدی برای متقاضیان خودروی پژو پارس منتشر کرده است. مطابق این اطلاعیه، مشتریان می‌توانند به جای خودروی پژو پارس، خودروهای تارا دستی، ۲۰۷ پانوراما دستی یا سورن پلاس را خریداری کنند.

سورن پلاس، که باید آنرا دومین فیس‌لیفت خانواده سورن بدانیم، در واقع همان سورن ELX است ولی با این تفاوت که موتور یورو۵ و کروز کنترل دارد. در قسمت ظاهری نیز، ایران خودرو تغییرات فراوانی در جزییات سورن پلاس انجام داده مانند: تغییر گرافیک چراغ‌ها، اضافه‌شدن باله در انتهای صندوق، اضافه‌شدن سنسور سوم پارک در سپر عقب، دودی‌شدن شیشه‌های عقب، جلوپنجره مشکلی با طرح جدید، رینگ دو رنگ با طرح جدید، دستگیره‌ و رودری و روکش صندلی جدید، فرمان جدید (طرح دنا پلاس) با روکش چرم، تریم کربن برای رودری و کنسول، اضافه شدن ایزوفیکس، کامپیوتر سفری جدید و .... شرکت ایران خودرو از تابستان ۱۴۰۱ سیستم مالتی مدیا (مانیتور+دوربین) را هم به لیست تجهیزات سورن پلاس اضافه کرد. در پاییز ۱۴۰۱ سورن پلاس دوگانه‌سوز نیز به بازار کشورمان آمد. در این نسخه، مخزن گاز ۱۰۰ لیتری اضافه شده و به همین دلیل نیز فضای ۵۰۰ لیتری صندوق عقب، کاهش یافته و به ۳۵۰ لیتر رسیده. ضمن اینکه وزن خودرو ۱۲۰ کیلوگرم بیشتر از نسخه بنزینی شده.

براساس اطلاعیه ایران خودرو متقاضیان می‌توانند با پرداخت 232 میلیون و ۵۴۲ هزار تومان به جای پژو پارس تارا دستی را مهر ۱۴۰۳ تحویل بگیرند.

سدان تارا محصولی بود که از دل پروژه شکست‌خورده ایکاپ (IKAP/جوینت ونچر IKCO و PSA) با دردسر بسیار زیاد بیرون آمد. این خودرو حاصل خروج خودروسازان فرانسوی از قرارداد مشترک با ایران خودرو در دوران پس از تحریم بود. اما ایکو موفق شد پلتفرم پژو ۳۰۱ را که قرار بود از سوی این شرکت در کشور مونتاژ شود، در اختیار بگیرد و با اعمال برخی تغییرات، پلتفرمی تحت عنوان پلتفرم ملی IKP۱ را خلق کند. بر اساس این پلتفرم خودرویی جدید با نام تارا به سبد محصولات ایران خودرو افزوده شد. جدیدترین تیپ این خودرو با نام تارا V4 LX در سال ۱۴۰۲ به بازار آمد.

در این طرح جایگزینی، متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۲۹۳ میلیون و ۵۶۲ هزار تومان به جای پژو پارس خودرو سورن بنزینی را در مهر۱۴۰۳ تحویل بگیرند.

گزینه سوم پیشنهادی این است که متقاضیان با پرداخت ۲۵۲ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان به جای پژو پارس، خودرو ۲۰۷ پانوراما دستی را در پاییز ۱۴۰۳ تحویل بگیرند.

بر اساس بخشنامه شرایط تبدیل تعهد پژو پارس، این شرایط برای آن دسته از متقاضیان خرید پژو پارس از سامانه یکپارچه با اولویت بهار ۱۴۰۳ است که خودروهای پژو پارس سفارشی و پژو پارس ELX را ثبت‌نام کرده بودند.

در این طرح ایران‌خودرو به متقاضیان این دو خودرو پیشنهاد داده که به‌جای خودروهای ثبت‌نامی، سه خودرو دیگر تحویل بگیرند. متقاضیان می‌توانند طی مدت ۱۰ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام کنند.

کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو متقاضیان عادی در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

برنامه فروش‌های پیش فروش ارائه شده در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، معادل پیش پرداخت مشمول افزایش قیمت نمی‌شود.

هزینه های قانونی پرداختی از سوی مشتری از جمله حق بیمه شخص ثالث، مالیات و سایر موارد مترتب بر این قرارداد بر اساس نرخ‌ها و قوانین زمان ثبت نام محاسبه شده است.

در صورت تغییر مبالغ تا زمان تحویل خودرو پرداخت مابه التفاوت کلیه موارد مذکور به عهده مشتری است.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها