|
کدخبر: 328322

پیش فروش محصولات سایپا | متقاضیان اقدام کنند

پیش فروش محصولات محبوب سایپا آغاز شد.

اقتصاد پیش فروش محصولات سایپا | متقاضیان اقدام کنند

تعدادی از مقاضیان برای دریافت خودروهای سایپا اقدام کرده بودند که پس از دریافت پیامک می توانند به  به سامانه گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مطابق بخشنامه های فروش دهه فجر به شماره ۹۳۹۴۶۴ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ و نیمه شعبان به شماره ۹۴۱۴۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ در بهمن ماه سال گذشته، تعدادی از متقاضیان نسبت به پیش ثبت نام طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام نمودند.

اطلاعات ایشان به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، متقاضیانی که حائز شرایط مشارکت در طرح مذکور بوده اند به این شرکت ارسال گردید و بر این اساس شرایط فروش ذیل صرفاً جهت این دسته از متقاضیان برقرار می باشد.

لذا حائزین شرایط بعد از دریافت پیامک میتوانند با مراجعه به سامانه گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط-فروش

سایپا اطلس S به گیربکس ۵ دنده دستی و فرمان هیدرولیک مجهز است و در فهرست آپشن‌های آن، ترمز ABS و EBD، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، کنترل کشش، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، ایزوفیکس، سنسور پارک عقب، چراغ بدرقه، چراغ خودکار، چراغ روز، ناوبری و پورت USB شارژر موبایل دیده می‌شود.

سایپا اطلس G، نسخه فول آپشن این هاچبک با جعبه دنده دستی و فرمان هیدرولیک است و علاوه بر آپشن‌هایی که در تیپ S دیده می‌شود، به نمایشگر ۷ اینچی مولتی مدیا، دوربین عقب، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، صندلی با روکش چرم، آینه بغل برقی تاشو، آنتن کوسه‌ای، تریم داخلی دو رنگ، سانروف و بدنه دو رنگ نیز مجهز شده است.

سایپا اطلس L، نسخه لو آپشن با گیربکس CVT و فرمان برقی است و فهرست آپشن‌های مشابهی با تیپ G دارد، با این تفاوت که در این تیپ خبری از سانروف و سقف رنگی نیست، اما دارای کروز کنترل و ورود و استارت بدون کلید است.

منبع: بنکر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها